Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Deze is verkocht voor €1.700,00.

img_20190528_185552-jpg.1397137


https://www.motor-forum.nl/threads/cbr929rr-38-220km-€2100.444332/
Klopt, uitgaande as kering is lek, vandaar de prijs. Moet voor die reparatie het blok niet uit elkaar?
 
Geinige fiets!
Van het weekend nog bij motoport geweest en een paar kawa's geprobeerd.
De W800 was wel echt lollig, alleen (veel) te klein, en de z900, erg leuk speelgoed, vooral de retro RS versie.
Mmmm wordt weer sparen vrees ik
Groet
Sebas
 
Klopt, uitgaande as kering is lek, vandaar de prijs. Moet voor die reparatie het blok niet uit elkaar?
Die andere Blade doet het ook niet las ik, dus sleutelen moet je toch. :+

Bij het koppelingspedaal kan je het via de buitenkant doen, op het net staan ook soortgelijke truucjes voor de uitgaande as.
Een houtschroef erin draaien en je pakt hem er zo uit, de nieuwe invetten/olie/vaseline en er voorzichtig met een grote dop weer intikken.

Dan is het amper een half uurtje werk, maar of dit echt gaat werken :? (de eigenaar zei dat er volgens het WPH een lip aan de achterkant zit). :)

Soms werkt een OKR ook weer na goed reinigen.
 
Die andere Blade doet het ook niet las ik, dus sleutelen moet je toch. :+

Bij het koppelingspedaal kan je het via de buitenkant doen, op het net staan ook soortgelijke truucjes voor de uitgaande as.
Een houtschroef erin draaien en je pakt hem er zo uit, de nieuwe invetten/olie/vaseline en er voorzichtig met een grote dop weer intikken.

Dan is het amper een half uurtje werk, maar of dit echt gaat werken :? (de eigenaar zei dat er volgens het WPH een lip aan de achterkant zit). :)

Soms werkt een OKR ook weer na goed reinigen.
Bij de blade van mijn buurman is een paar jaar geleden ook die kering/pakking aan gort gegaan en hem werd vermeld dat het blok open moest. Dat was de meest dramatische pakking die je kon hebben om te vervangen. Je kijkt er tegenaan, maar ff vervangen ho maar... :/
 
Vanmiddag nieuwe remblokjes (Ferodo) gemonteerd op de ST, morgen maar eens kijken hoe dat stopt.
Achter was het echt nodig, voor alleen wat gepiep, maar als het dan toch los ligt..

20190712_154701.jpg
 
Weet nog niks, net de motor buiten gezet en meteen een flinke hoosbui.. Met nwe blokken maar ff wachten op een droge weg.
Maakt niet uit, je moet blokken toch altijd een beetje inrijdenlopen. Juist niet te hard van stapel lopen that is. ;)
 
Aloha :W

Aangezien het spuiten en laten spuiten topic niet echt levendig meer is... Vraag ik het hier maar even, al had ik die al eens eerder gesteld... Maar ik ben dus weer op zoek naar een spuiter voor het spuiten van een voorspatbord. Kent iemand hier een spuiter in de omgeving die dat voor een leuk prijsje kan?
 
Aloha :W

Aangezien het spuiten en laten spuiten topic niet echt levendig meer is... Vraag ik het hier maar even, al had ik die al eens eerder gesteld... Maar ik ben dus weer op zoek naar een spuiter voor het spuiten van een voorspatbord. Kenteken iemand hier een spuiter in de omgeving die dat voor een leuk prijsje kan?
Kenteken? Bericht met je mobiel gemaakt?
 
Goedemorgen uit H´sluis!

Graag wil ik aansluiten in dit topic

Enige jaren rond gecrost op een goldwing met noppenbanden, daarna diverse oude Russische zijspannen, vervolgens motorloos geweest en hierbij een Suzuki gs500 aangeschaft om op te knappen en beetje scrambler van te maken :)

dit is er tot nu toe gebeurd:

fiets aan de praat gekregen want liep al een tijd niet
voorvork sap en keerringen vervangen
blokolie en filter vervangen
remvloeistof voor ververst
koppeling afgesteld
andere bandjes
ketting / tandwielen

nu wachten op zadel zodat de achterkant aangepast kan worden tot 1 harmonie van ijzer.

IMG_4264.JPG


IMG_4305.JPG


IMG_4361.JPG


IMG_4372.JPG


IMG_4377.JPG
 
:^

In het verleden een Goldwing met noppenbanden?
Dan gaan we niet voor de bochtensnelheden? ;)

Hier gisteren naar Hyperpro geweest voor onderhoud en een stevigere achterveer. Zie ook het sleuteltopic.
Nu alleen nog van de kat van de buren af, die schuilt bijna elke nacht onder de motorhoes.
De haren plakken op de ketting en de zijkant van de banden. :')

DSC_2027.jpg
 
Welkom hier!
Volgens mij heb ik wel eens een tijdje met je gesproken over een Flak-geschut wat nu bij de Biberbunker staat.
Dat vond ik in de jaren 80 en jij hebt hem later weer terug gevonden. :Y

Groeten!:t
 
Ja, dat lijkt me leuk! :Y Ik wil daar nog steeds eens heen, maar het is er nog steeds niet van gekomen helaas.
Ben wel regelmatig op Voorne te vinden op de motor. Geboren Hellevoeter dus kom er nog vaak.
Laat me maar weten wanneer je tijd hebt hoor, rijden op Voorne is leuk, buiten dat weet ik veel over locaties aangaande de Atlantikwall.
:]:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan