Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ghetto Bassie

MF veteraan
Donateur
28 okt 2008
37.669
1.032
39
Bezoek site
Deze is verkocht voor €1.700,00.

Klopt, uitgaande as kering is lek, vandaar de prijs. Moet voor die reparatie het blok niet uit elkaar?

Sebas84

Die hard MF'er
12 jun 2012
645
56
35
Hellevoetsluis
Bezoek site
Geinige fiets!
Van het weekend nog bij motoport geweest en een paar kawa's geprobeerd.
De W800 was wel echt lollig, alleen (veel) te klein, en de z900, erg leuk speelgoed, vooral de retro RS versie.
Mmmm wordt weer sparen vrees ik
Groet
Sebas

Worldbeater

MF veteraan
10 okt 2002
47.393
618
47
Zuid-Holland
Klopt, uitgaande as kering is lek, vandaar de prijs. Moet voor die reparatie het blok niet uit elkaar?
Die andere Blade doet het ook niet las ik, dus sleutelen moet je toch. :+

Bij het koppelingspedaal kan je het via de buitenkant doen, op het net staan ook soortgelijke truucjes voor de uitgaande as.
Een houtschroef erin draaien en je pakt hem er zo uit, de nieuwe invetten/olie/vaseline en er voorzichtig met een grote dop weer intikken.

Dan is het amper een half uurtje werk, maar of dit echt gaat werken :? (de eigenaar zei dat er volgens het WPH een lip aan de achterkant zit). :)

Soms werkt een OKR ook weer na goed reinigen.

Ghetto Bassie

MF veteraan
Donateur
28 okt 2008
37.669
1.032
39
Bezoek site
Die andere Blade doet het ook niet las ik, dus sleutelen moet je toch. :+

Bij het koppelingspedaal kan je het via de buitenkant doen, op het net staan ook soortgelijke truucjes voor de uitgaande as.
Een houtschroef erin draaien en je pakt hem er zo uit, de nieuwe invetten/olie/vaseline en er voorzichtig met een grote dop weer intikken.

Dan is het amper een half uurtje werk, maar of dit echt gaat werken :? (de eigenaar zei dat er volgens het WPH een lip aan de achterkant zit). :)

Soms werkt een OKR ook weer na goed reinigen.
Bij de blade van mijn buurman is een paar jaar geleden ook die kering/pakking aan gort gegaan en hem werd vermeld dat het blok open moest. Dat was de meest dramatische pakking die je kon hebben om te vervangen. Je kijkt er tegenaan, maar ff vervangen ho maar... :/