Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

De onderste flipper buiten beeld is voor rechtsaf.
De bovenste in beeld is om de knipperlichten uit te zetten.

Maar mijn duim kan er niet goed bij zonder het gashandle te verdraaien. O-)
Bovendien is die 2-3 centimeter breed en reageerd alleen aan de linkerzijde.
Dus zo ver mogelijk van de duim af. :+ ;)

Ik zocht een foto.. Aliexpress maakt het iets duidelijker. :+ _O-


Daar kon ik ook echt nooit aan wennen met de R1200R van me vrouw, ik haten die knippers echt.
Kon ook niet super wennen aan het boxer gevoel, vooral bij het stoplicht en dat je de motor altijd aan de lader moet houden omdat die anders slecht start .
 
De onderste flipper buiten beeld is voor rechtsaf.
De bovenste in beeld is om de knipperlichten uit te zetten.

Maar mijn duim kan er niet goed bij zonder het gashandle te verdraaien. O-)
Bovendien is die 2-3 centimeter breed en reageerd alleen aan de linkerzijde.
Dus zo ver mogelijk van de duim af. :+ ;)

Ik zocht een foto.. Aliexpress maakt het iets duidelijker. :+ _O-


Poah, das wel een raar systeem inderdaad ;( Snap dat je daar niet fijn aan kan wennen ja!
 
Mooi geschreven stukje. :9

https___api.thedrive.com_wp-content_uploads_2018_03_bike-wheelie-hero.jpg


 
Daar kon ik ook echt nooit aan wennen met de R1200R van me vrouw, ik haten die knippers echt.
Kon ook niet super wennen aan het boxer gevoel, vooral bij het stoplicht en dat je de motor altijd aan de lader moet houden omdat die anders slecht start .
Bij het stoplicht voel je wel wat er onder je gebeurt. Pure sex. :+ _O-

Ik hoop dat iemand nog iets heeft om het makkelijker te maken met die knippers.
Het is echt niet te doen. :')

De HP2 stond er gisteren precies een maand zie ik net.
Het RDW stuurde een brief dat ze nog niet verzekerd is/was.
Foutje met de meldcode. :X

Starten is een crime. :Y 8)7
Ze moet gewoon iedere dag rijden (maar zelfs de warme start was spannend na een fotomoment).
Deze speciale li-ion zal ook wel niet meer top zijn. Anders eens kijken voor wat sterkers.

Of gewoon wennen dat dit soort accu's even wakker moeten worden. Net als de motor. :X O-)
 
Poah, das wel een raar systeem inderdaad ;( Snap dat je daar niet fijn aan kan wennen ja!
Het viel mij in 2004 niet zo op van wat ik mij herinner, maar ik denk op dezelfde manier begonnen te zijn.
Met de linkerhand over het stuur naar rechts. :+

Nu wissel ik wat vaker van baan dan toen, netjes knipperen is een soort stilistische toer geworden op de S1000RR en G310R. :]

De duim is bij de HP2 gewoon centimeters onder die knop, dus moet leren het gashandle anders te pakken, :? ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij het stoplicht voel je wel wat er onder je gebeurt. Pure sex. :+ _O-

Ik hoop dat iemand nog iets heeft om het makkelijker te maken met die knippers.
Het is echt niet te doen. :')

De HP2 stond er gisteren precies een maand zie ik net.
Het RDW stuurde een brief dat ze nog niet verzekerd is/was.
Foutje met de meldcode. :X

Starten is een crime. :Y 8)7
Ze moet gewoon iedere dag rijden (maar zelfs de warme start was spannend na een fotomoment).
Deze speciale li-ion zal ook wel niet meer top zijn. Anders eens kijken voor wat sterkers.

Of gewoon wennen dat dit soort accu's even wakker moeten worden. Net als de motor. :X O-)

Ik heb toen eens van die kits gezien dat je de bedieningen naar (gewoon) kan zetten, volgens heeft BMW dat tegenwoordig ook weer zo gedaan ( op de juiste manier :P).

Li-ion accu moet zo en zo eerst wakker worden heb ik ergens eens gelezen, contact om even 30sec wachten en dan starten.
Wij hielden hem steeds aan de druppel lader anders is het idd echt een drama, even aanlopen doe je ook niet even.
 
OP mag aangepast worden trouwens, de Tengai is verkocht en er is een Honda XR600R voor in de plaats gekomen :Y

LRM_EXPORT_34219713543765_20190512_102213837.jpg
Ik zag in de Motoplus dat het seizoen voor offroad ritten zo ongeveer geopend is voor de herfst/winter.
Misschien ook maar eens zoiets kopen. :9

Knipsel.JPG
 
Ik heb toen eens van die kits gezien dat je de bedieningen naar (gewoon) kan zetten, volgens heeft BMW dat tegenwoordig ook weer zo gedaan ( op de juiste manier :P).

Li-ion accu moet zo en zo eerst wakker worden heb ik ergens eens gelezen, contact om even 30sec wachten en dan starten.
Wij hielden hem steeds aan de druppel lader anders is het idd echt een drama, even aanlopen doe je ook niet even.
Met die R1100S indertijd even een handvol collega's afgewisseld om hem in de derde versnelling aan te lopen.
Dat lukte met de eerste set mannen ook niet gelijk. _O-

De brandstofpomp spuit de benzine in, dan wil ik daarna altijd zo snel mogelijk starten.
De G310R verzoop in de winter als je tijdens dit proces drukte :') maar zou langer wachten nog beter zijn. :?

Bij een F800 op internet zag ik inderdaad een hele mooie schakelaar voor de knippers.
Wie weet verander ik het ooit wel. ;)
 
Uurtje geleden belletje gehad van de makelaar, verkopers zijn akkoord en het huis is van ons *O* Eind maart krijgen we de sleutel :Y Ondertussen maar een mooie indeling maken voor de garage, nu al zin in :Y

Morgen nog wat klusjes in huis doen en dan gaat hij in de verkoop, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Bekijk bijlage 1435204
Gaaf man, dat is een knap huissie, gefeliciteerd *O*
 
Wat een prachtig huis zeg! Gefeliciteerd, daar gaan jullie heel mooi wonen. *O*
Het lijkt erop dat het een jaren 30 woning is die netjes onderhouden en gerenoveerd is.
Helemaal top dus.:t
 
Mijn XR mag overgenomen worden :P
Laat hem maar staan, scheelt weer met verhuizen. :+ ;)

Maar zeker een leuke newtimer en beruchte motor in de goede zin van het woord. :9

Voor een vierde bike is ff geen plaats, budget en sociaal krediet. _O-

Jij zit straks dichter in de regio voor die ritten. :9~
 
Wat een prachtig huis zeg! Gefeliciteerd, daar gaan jullie heel mooi wonen. *O*
Het lijkt erop dat het een jaren 30 woning is die netjes onderhouden en gerenoveerd is.
Helemaal top dus.:t

Klopt helemaal, 1938 en tot in de puntjes verzorgd en onderhouden. Enige dat we moeten doen is de kinderkamer die nu blauw is wit met rood maken :Y
 
Laat hem maar staan, scheelt weer met verhuizen. :+ ;)

Maar zeker een leuke newtimer en beruchte motor in de goede zin van het woord. :9

Voor een vierde bike is ff geen plaats, budget en sociaal krediet. _O-

Jij zit straks dichter in de regio voor die ritten. :9~

30min inderdaad haha, kan niet wachten!
 
Wat hebben wij toch een zwaar leven hè .. met onze voertuigen die niet woest cool, woest snel en woest leuk zijn? ;)

De motormarkt is gericht op motorrijders en probeert, behalve in zeldzame gevallen, nauwelijks automobilisten te overtuigen om motor te gaan rijden. Tesla daarentegen kan door de kracht van het merk mensen kunnen overtuigen die zelfs nog nooit aan een motor hebben gedacht. Tesla heeft boven alles een grote aantrekkingskracht op millennials die, met de zegen van Musk, het idee laten varen dat motoren stinken, vettig en luidruchtig zijn. _O- DeBord stelt zich voor dat de Tesla motor ‘woest cool, woest snel en woest leuk’ zou zijn.


Millenials moeten hun kop houden, baard afscheren en gewoon vleesch gaan eten😄.

Misschien een generatiekloof maar ik word weleens moe van die lui.🖕
 
btw, ons huis was binnen een week verkocht, voor mooie prijs 😁.
Straks in spijk moet er wel een schuur komen want ik heb dan geen garage meer..

Welke motor daarin komt te staan is nog steeds een luxe probleem.
Het lijkt erop dat ik artrose aan mijn linkerhand heb, supersport zit er gewoon niet meer in dan.

Ik denk aan zoiets


Ik hou nu eenmaal van oudere motoren en dit zal wel comfortabel rijden.
Zeker met mijn plannen om een motor te kopen om daar regelmatig ( korte ) buitenlandtripjes mee te maken.
 
Laatst bewerkt:
btw, ons huis was binnen een week verkocht, voor mooie prijs 😁.
Straks in spijk moet er wel een schuur komen want ik heb dan geen garage meer..

Welke motor daarin komt te staan is nog steeds een luxe probleem.
Het lijkt erop dat ik artrose aan mijn linkerhand heb, supersport zit er gewoon niet meer in dan.

Ik denk aan zoiets


Ik hou nu eenmaal van oudere motoren en dit zal wel comfortabel rijden.
Zeker met mijn plannen om een motor te kopen om daar regelmatig ( korte ) buitenlandtripjes mee te maken.
Mijn oom heeft exact dezelfde gehad, erg gave machine :t
Na 15 jaar toen verkocht en een 1200GS gekocht. Had na de verkoop spijt dat ie 'm verkocht had. Iedere winter schroefde hij dat ding uit elkaar en poetste alles op. Hij wilde 'm weer terugkopen om 'm op zolder te zetten, maar was alweer doorverkocht.
 
Mooi huis!!!
Lekker de ruimte zo te zien!
Wat moet die XR opbrengen trouwens?
Groet
Sebas
Mag voor 1500 van de hand, blok is pas geleden (door vorige eigenaar) gereviseerd. Kop, kleppen, zuiger en versnellingen zijn tiptop in orde. Ik heb de carb pas ultrasoon gereinigd. Optisch is hij niet de mooiste, hij is goed gebruikt door de vorige eigenaar :)
 
btw, ons huis was binnen een week verkocht, voor mooie prijs 😁.
Straks in spijk moet er wel een schuur komen want ik heb dan geen garage meer..

Welke motor daarin komt te staan is nog steeds een luxe probleem.
Het lijkt erop dat ik artrose aan mijn linkerhand heb, supersport zit er gewoon niet meer in dan.

Ik denk aan zoiets


Ik hou nu eenmaal van oudere motoren en dit zal wel comfortabel rijden.
Zeker met mijn plannen om een motor te kopen om daar regelmatig ( korte ) buitenlandtripjes mee te maken.

Kan mijn ornament dus niet aan jou kwijt aangezien ik toch ga stoppen met motorrijden (heb al bijna 2 jaar niet meer gereden dus maak van dat "ga stoppen " maar "ben gestopt " van).
 
Kan mijn ornament dus niet aan jou kwijt aangezien ik toch ga stoppen met motorrijden (heb al bijna 2 jaar niet meer gereden dus maak van dat "ga stoppen " maar "ben gestopt " van).

Wil hem wel hebben, bewaren voor het nageslacht.
Maar je weet wat ik zei, je kan hem ook doneren aan Historyland in Hellevoetsluis...
Tussen de dino's.
 
btw, ons huis was binnen een week verkocht, voor mooie prijs 😁.
Straks in spijk moet er wel een schuur komen want ik heb dan geen garage meer..

Welke motor daarin komt te staan is nog steeds een luxe probleem.
Het lijkt erop dat ik artrose aan mijn linkerhand heb, supersport zit er gewoon niet meer in dan.

Ik denk aan zoiets


Ik hou nu eenmaal van oudere motoren en dit zal wel comfortabel rijden.
Zeker met mijn plannen om een motor te kopen om daar regelmatig ( korte ) buitenlandtripjes mee te maken.

Artrose is geen pretje , heb er ook last van in mijn knie , weinig vlees en geen rode wijn helpt heel veel . Ook een reden waarom ik de RSV heb omgewisseld voor een Tuono !
Dan nog , met een supersport in NL rijden is gewoon bijna niet meer te doen met al die snelheid razia`s , rechtop en kop in de wind houd de snelheid een stuk lager .

Ach , we worden oud !
 
Gewoon een lekker lichte motor voor er bij en nu en dan fun ritjes mee maken !
:^

Alie foto gestolen.jpg


Een BMW G310GS bijvoorbeeld. Injectie zonder gedoe met lang stilstaan en E10 geschikt.
Zelfs rustig aan tot 6.000 rpm rijdt deze zo fijn en voor het verkeer uit dat hij niet voelt als een 300 cc. :]

Op Aliexpress hebben ze ineens mijn foto voor het pand van de BMW dealer in Barendrecht gestolen. :') _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan