Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Heb ik ook, maar rouwstoet wagens zijn zwart, ik heb een blauwe..
Kleur is soms lastig herkenbaar als er een blauwe lucht in weerkaatst. ;)

Ik had mijn vorige post willen vervangen door een foto, maar je bent me te snel af. :+

Compilatie MerBMW.jpg


Een hoop werk aan die BMW, terwijl hij dus eerder te koop stond.
Mooie hobby als je zoveel kan doen. :9
 
Laatst bewerkt:
Te koop? Je moet echt minder roken of drinken, of ben ik altijd zo onduidelijk? 😂
De cabrio stond te koop, het compakkie gaat nergens heen (en de cabrio blijkbaar ook niet :+).
De Benz is een heerlijke cruiser met die V8, dus die blijft ook hier tot ie weggerot is, wat bij een Mercedes elk moment kan gebeuren..
 
Te koop? Je moet echt minder roken of drinken, of ben ik altijd zo onduidelijk? 😂
De cabrio stond te koop, het compakkie gaat nergens heen (en de cabrio blijkbaar ook niet :+).
De Benz is een heerlijke cruiser met die V8, dus die blijft ook hier tot ie weggerot is, wat bij een Mercedes elk moment kan gebeuren..
Ik zocht al centimeters van het scherm naar een cabriodak. _O-
Is het dan een hardtop waar ik geen naad zie. :? :+

Maar je had het inderdaad over een cabrio en plaatst er geen foto van. :P
De andere Duitser een V8??? Dat had ik even niet verwacht. :9~

Ik lees ook net even te snel als het over vierwielers gaat. Ik blijf het zeggen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik al, ben al jaren BMW liefhebber, meerdere gehad, E21 323i, 2002Tii onder andere. Ben al een tijdje op zoek naar een nette E30 maar die zijn zeldzaam helaas. Is het een volcabrio of een Baur?
 
Een normale, serieuze koper is net zo zeldzaam als een nette e30 ;).
Een 2002 is ook erg gaaf, spijt dat je die weggedaan hebt? Of om een boom gevouwen zoals zovelen vroeger?

Dit is een echte cabrio, 13 jaar geleden gekocht en had niet verwacht dat ik hem ooit te koop zou zetten, blijkbaar is er wat veranderd na 20 jaar e30.
Ik had hiernaast nog een 2 deurs 328i, zelf opgebouwd, maar die was snel verkocht.
Verder een e34 535i, wat e30 tourings en 2-deurs gehad.
 
Een normale, serieuze koper is net zo zeldzaam als een nette e30 ;).
Een 2002 is ook erg gaaf, spijt dat je die weggedaan hebt? Of om een boom gevouwen zoals zovelen vroeger?

Dit is een echte cabrio, 13 jaar geleden gekocht en had niet verwacht dat ik hem ooit te koop zou zetten, blijkbaar is er wat veranderd na 20 jaar e30.
Ik had hiernaast nog een 2 deurs 328i, zelf opgebouwd, maar die was snel verkocht.
Verder een e34 535i, wat e30 tourings en 2-deurs gehad.
Ja, spijt heb ik er wel van, maar kon hem destijds niet erbij houden helaas.. Was een 72er in Zitronen Gelb. Maar voorzien van rolkooi, 45er Webers, Schrick nokkenas, grotere kleppen, sper en de spatbord uitbouw van een 2002Turbo. Niet geheel standaard meer dus, maar alle originele delen had ik erbij, ik heb hem aan een maat verkocht die hem nu nog heeft. Nooit gecrashed, ondanks dat ie vrij giftig kon reageren in een bocht met het gas erop, hehe. })
Serieuze kopers zijn inderdaad net zo zeldzaam, had ik het maar eerder geweten, had ik die paarse zrx erop ingeruild.
 
Dat is de beste deal, verkopen aan een vriend die er goed voor zorgt. Zoals ik de SP1 overgenomen heb.
Ik had de cabrio 3 maanden op MP staan, veel reacties, veel meer onzin en na 2 bandentrappers weer er af gehaald, het is gelukkig geen noodverkoop.
Het was een 325i, heb ik een 3 liter in gehangen en daarna een 3.5 uit een e34 B10, ook niet helemaal standaard meer dus.

Ook leuke reacties gehad trouwens, zoals deze

1571777448738.png
 
Nou, misschien wacht ik dan af of het meezit. :+ ;)

Wat zijn de sleutelplannen? :9
ff kijken of de kruiskoppeling nog wel in zijn lagers zit .....
liep hem de poort in en hoorde opeens een klak,klak,klak wat ik nog nooit gehoord heb. Op de standaard bij langzaam draaien wiel wel horen maar bij sneller niet....
en na de problemen in augustus/september.... zal ik eerst maar eens kijken of ik alles wel nog wel zit waar het zou moeten zitten.
 
De ster heeft een 4,2ltr met automaat, heerlijk.
Ik heb zo snel geen andere foto van de cabrio, maar voor 't idee;
Bekijk bijlage 1437873
Staat nog een plaatje op MP, maar voor dat budget ga ik toch voor een C3...


Een modelletje (of 2) nieuwer is dan ineens weer een heel stuk goedkoper. Ze komen geregeld voorbij op MP, blijft leuk om naar te kijken.
 
ff kijken of de kruiskoppeling nog wel in zijn lagers zit .....
liep hem de poort in en hoorde opeens een klak,klak,klak wat ik nog nooit gehoord heb. Op de standaard bij langzaam draaien wiel wel horen maar bij sneller niet....
en na de problemen in augustus/september.... zal ik eerst maar eens kijken of ik alles wel nog wel zit waar het zou moeten zitten.
Succes en foto graag. ;) :9
 
Hier ook druk bezig deze week, anders sleutelen zullen we maar zeggen..

Vandaag een bed afgemaakt, een kast in elkaar geschroefd en deze een meter van de grond opgehangen.
Wat heb ik toch een hekel aan klussen in/aan huis. :+

Hoewel dat nog meevalt in mijn uppie en alles drie keer checken. Liften, meten en boren en liften en monteren. Handen en voetenwerk. _O-

Maar het resultaat mag er zijn. :P

IMG-20191023-WA0008.jpg


De zaterdag toeren gaat toch anders lopen dan ik dacht (maar zeg niet nooit).
Misschien ga ik in plaats daarvan morgen rond 10.00 ff toerritje doen.

Input en gezelschap nog steeds welkom. :]
 
Laatst bewerkt:
Hier ook druk bezig deze week, anders sleutelen zullen we maar zeggen..

Vandaag een bed afgemaakt, een kast in elkaar geschroefd en deze een meter van de grond opgehangen.
Wat heb ik toch een hekel aan klussen in/aan huis.

Niet dat die kast slecht hangt halverwege de muur. Hoewel dat nog meevalt in mijn uppie. Liften, meten en boren en liften en monteren. :P

Bekijk bijlage 1438041

De zaterdag toeren gaat toch anders lopen dan ik dacht (maar zeg nooit).
Misschien ga ik n plaats daarvan morgen rond 10.00 ff toerritje doen.

Input en gezelschap nog steeds welkom. :]
Lekker bezig :t

Voor mij nog ff geen ritjes, zit ff een beetje gaar in elkaar, gisteren een klein bedrijfsongevalletje gehad. Was aan boord van een schip op het dek een trapgat in gedonderd, bleef wel in het gat hangen omdat ik als reflex mijn armen (ellebogen) spreidde.
Zit met 2 putten en bulten op mijn scheenbeen en is mijn telefoonbotje nog steeds aan het rinkelen van de klap op de rand. Ook mijn schouders hebben wel een beste opdonder gehad van het opvangen van de klap. Had ook een paar meter naar beneden kunnen donderen, dus mag nog in mijn handjes klappen. Maar goed, morgen nog even de vleeswonden (:')) na laten kijk bij de dokter, moet bij een andere omdat mijn arts zijn praktijk dicht flikkert in de vakantie |(

Daarbij verwachten ze pas volgende week dat de onderdelen klaar zijn van de anodiseerder. :)
 
Zo dan, je hebt eigenlijk wel geluk gehad, voor hetzelfde geld breek je van alles. Of erger..
Sterkte en beterschap Chris! :)
 
Zo dan, je hebt eigenlijk wel geluk gehad, voor hetzelfde geld breek je van alles. Of erger..
Sterkte en beterschap Chris! :)
Thanks. Heb idd wel geluk gehad, liep achter mijn collega aan, die stapte er overheen, keek net ff de andere kant op en hoppa. Ongeluk zit in een klein hoekje.
Moet zeggen dat ik tot nu toe nog niks flink ernstigs meegemaakt heb, zelfs met mijn crash alleen maar kneuzingen. Heb het maar ff afgeklopt, wil dat nog ff houden zo...
 
De zaterdag toeren gaat toch anders lopen dan ik dacht (maar zeg niet nooit).
Misschien ga ik in plaats daarvan morgen rond 10.00 ff toerritje doen.

Input en gezelschap nog steeds welkom. :]
Ik ga wel even een rondje rijden, maar niet om 10uur.
Als ik de SP pak dan kan ik sowieso beter alleen gaan, daar ben ik nog veel te voorzichtig mee :$.
 
Beterschap en je hebt geluk gehad inderdaad. Wel handig dat ze een luik opengooien en dan niet even afzetten met een lintje ofzo.
Normaal let ik daar wel op tijdens de controle, dan loop je zo’n tussengang op het dek schematisch af. Dan weet je waar ze zitten, stap je er overheen en ga je weer verder met de controle aldaar. Nu was de situatie even wat anders en moesten we nog even terug om wat dingen extra controleren en daarbij lette ik ook net ff op wat andere dingen |(
Pas als ik wat open moet schroeven op een lokatie waar zo’n luik zit, dan flikker ik ‘m ook altijd dicht. Ook als we de toegang van een ruim openmaken, doen we de kettingen die dwars van de tussengang hangen ook altijd ophangen. Wil het niet op mijn geweten hebben dat iemand door mijn nalatigheid toegang van het ruim in dondert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan