Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik heb een probleem jongens... ik ben verliefd.
Maar mijn liefde is aan de grote kant...

Verdorie wat rijdt die twin lekker. Als een koningin op de weg en geen greintje last van wind e.d.
De dct rijdt enorm lekker en de motor in het geheel heerlijk soepel en vertrouwd.

Maar mn voeten kunnen no way plat bij de grond :') ik twijfel nu echt enorm..
Geeft het me genoeg vertrouwen en kan ik ermee leren omgaan? Of niet.
Meh :+
Heb nou ook niet meegekregen of ik op een verlaagd zadel gereden heb of niet. Wel op een zadel wat op een lagere stand gezet was, maar niet of t ook nog een verlaagd zadel was. Dus dat even vragen morgen :')
 
Vandaag de geanodiseerde onderdelen teruggekregen, best tevreden met het resultaat. Vond de vorkpoten in 1e instantie wat té mat, had een wat diepere zwarte kleur in gedachten, maar dit type alu kon volgens de anodiseerder niet meer zwart opnemen. De kroonplaat en topkuipsteun zijn wel wat donkerder.
Bekijk bijlage 1441560

Ziet er gaaf uit! Ben benieuwd naar het gemonteerde plaatje!
 
Ik heb een probleem jongens... ik ben verliefd.
Maar mijn liefde is aan de grote kant...

Verdorie wat rijdt die twin lekker. Als een koningin op de weg en geen greintje last van wind e.d.
De dct rijdt enorm lekker en de motor in het geheel heerlijk soepel en vertrouwd.

Maar mn voeten kunnen no way plat bij de grond :') ik twijfel nu echt enorm..
Geeft het me genoeg vertrouwen en kan ik ermee leren omgaan? Of niet.
Meh :+
Heb nou ook niet meegekregen of ik op een verlaagd zadel gereden heb of niet. Wel op een zadel wat op een lagere stand gezet was, maar niet of t ook nog een verlaagd zadel was. Dus dat even vragen morgen :')

Kwestie van een beetje naar rechts hangen, of naar links en dan kun je makkelijk met je voeten bij de grond. Ik merk dat ik met mijn wintervoering en thermobroek in mijn motorbroek minder flexibel ben en niet met beide hakken op de grond kom op de KTM,. Zonder wintervoering en thermobroek is het geen probleem.

Ik heb er geen moeite mee in ieder geval en de motor een tikkie naar rechts laten hangen of de kont een beetje verzitten en ik sta met de vlakke voet op de grond. Je kan altijd nog met het originele zadel naar Tijger Leathers rijden en vragen of ze 1 of 2 centimeter van het zitgedeelte afhalen zodat beter bij de grond kan. Of allroad-laarzen kopen met een hogere hak.

Daarvoor zou ik de motor niet laten staan :Y Je leert er zeker wel mee omgaan, je rijdt al een prinses te paard met zo'n ding :Y
 
Ik heb een probleem jongens... ik ben verliefd.
Maar mijn liefde is aan de grote kant...

Verdorie wat rijdt die twin lekker. Als een koningin op de weg en geen greintje last van wind e.d.
De dct rijdt enorm lekker en de motor in het geheel heerlijk soepel en vertrouwd.

Maar mn voeten kunnen no way plat bij de grond :') ik twijfel nu echt enorm..
Geeft het me genoeg vertrouwen en kan ik ermee leren omgaan? Of niet.
Meh :+
Heb nou ook niet meegekregen of ik op een verlaagd zadel gereden heb of niet. Wel op een zadel wat op een lagere stand gezet was, maar niet of t ook nog een verlaagd zadel was. Dus dat even vragen morgen :')
Verlaagd zadel is Idd een optie, maar dat apparaat zal toch wel in z’n geheel te verlagen zijn?
 
Kwestie van een beetje naar rechts hangen, of naar links en dan kun je makkelijk met je voeten bij de grond. Ik merk dat ik met mijn wintervoering en thermobroek in mijn motorbroek minder flexibel ben en niet met beide hakken op de grond kom op de KTM,. Zonder wintervoering en thermobroek is het geen probleem.

Ik heb er geen moeite mee in ieder geval en de motor een tikkie naar rechts laten hangen of de kont een beetje verzitten en ik sta met de vlakke voet op de grond. Je kan altijd nog met het originele zadel naar Tijger Leathers rijden en vragen of ze 1 of 2 centimeter van het zitgedeelte afhalen zodat beter bij de grond kan. Of allroad-laarzen kopen met een hogere hak.

Daarvoor zou ik de motor niet laten staan :Y Je leert er zeker wel mee omgaan, je rijdt al een prinses te paard met zo'n ding :Y

Dat ging inderdaad prima. Kont meer verschuiven en poot uitsteken. Waar ik meer mee zit is het handelen van de motor als ik stil sta. Hoe ik mijn motor nu achteruit rij is door erop te zitten en naar achter te lopen. Dat gaat me niet lukken met de twin. Dan moet ik ernaast gaan lopen en dat zie ik niet zo zitten.
Laat staan als ik ergens moet parkeren waar het niet zo vlak is... dan ga ik moeite krijgen met mn standaard uit doen gok ik :') en niks sneuers dan een vrouw die dr motor laat lazeren omdat ze te kabouter is om er op te rijden :( (Plus dat dat pijn doet in de portemonnee... Ik leg geen 100 euro plat op de grond dan)

Maar hij rijdt zo lekkerrrrrr <3 :}:]:9~
En dat is het enige ook wat me tegenhoudt... Ik weet t niet. Even nachtje over slapen :P

Verlaagd zadel is Idd een optie, maar dat apparaat zal toch wel in z’n geheel te verlagen zijn?

Jazeker op de veer. Maar weet niet of ik daar op zit te wachten ivm rij eigenschappen die je dan weer om zeep helpt
 
Wat een gelazer joh. Zit al jaaaaaren bij Centraal Beheer, daar hebben ze nog nooit moeilijk gedaan.
De eerste drie was geen probleem, de vierde werd dat wel. Mede de nieuwprijs van de HP2 denk ik. :?

Ik moest wel even wat anti stress middel halen vanavond. _O-

IMG-20191106-WA0034.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Jazeker op de veer. Maar weet niet of ik daar op zit te wachten ivm rij eigenschappen die je dan weer om zeep helpt
Zit er geen linksysteem op waardoor e.a. onafhankelijk van de veer te veranderen is?
Anders inderdaad de veren, maar een setje van Hyperpro zal je niet teleurstellen. :P

Screenshot_2019-11-06-22-15-32.png

Ik adviseer ook de montage bij Hyperpro.
De meeste motorzaken hebben echt geen kaas gegeten van vering. :)
 
De verkopert van de Mille reageert niet op mijn bericht, dus zal wel de verkeerde vragen gesteld hebben. Voorlopig hou ik de centen in m'n zak :)
 
Dat ging inderdaad prima. Kont meer verschuiven en poot uitsteken. Waar ik meer mee zit is het handelen van de motor als ik stil sta. Hoe ik mijn motor nu achteruit rij is door erop te zitten en naar achter te lopen. Dat gaat me niet lukken met de twin. Dan moet ik ernaast gaan lopen en dat zie ik niet zo zitten.
Laat staan als ik ergens moet parkeren waar het niet zo vlak is... dan ga ik moeite krijgen met mn standaard uit doen gok ik :') en niks sneuers dan een vrouw die dr motor laat lazeren omdat ze te kabouter is om er op te rijden :( (Plus dat dat pijn doet in de portemonnee... Ik leg geen 100 euro plat op de grond dan)

Maar hij rijdt zo lekkerrrrrr <3 :}:]:9~
En dat is het enige ook wat me tegenhoudt... Ik weet t niet. Even nachtje over slapen :P
Ook als je op een kruising stil moet staan waar de weg wat schuin loopt, kan dat vervelend zijn. Een vrouw zien omlazeren in Rhoon en 1 in Geervliet omdat de straat er nog effe niet was..(wel even geholpen natuurlijk).
Succes met beslissen.
 
Mijn vriendin is op die manier omgelazerd met een grote bmw...
Dus die wil echt geen motor meer waar ze niet met de pootjes aan de grond kan.
Als het een beetje afloopt of glad is hou je hem niet...
Succes met de keuze!
Wel een sexy machine!
 
Ook als je op een kruising stil moet staan waar de weg wat schuin loopt, kan dat vervelend zijn. Een vrouw zien omlazeren in Rhoon en 1 in Geervliet omdat de straat er nog effe niet was..(wel even geholpen natuurlijk).
Succes met beslissen.
Ik heb me ook zo laten verrassen, mijn ene pak zit wat strakker dan de andere. O-)
Vervolgens een weg met een schuin aflopende weg rond het putdeksel, zeldzame concentratiestoornis, en ineens zweeft je voet in het luchtledige. 8)7

Het liep wel goed af.. maar een ongeluk zit in een klein hoekje. :Y
 
Laatst bewerkt:
100% boeie, maar de gebruiksaanwijzing van de kast is binnen.
Zoek de verschillen links/rechts. :P

Knipsel.JPG


Wish me luck. :+ :')
 
Succes met je kast worldbeater! Timmer jezelf er niet in vast _O-

Net info van de dealer; ik heb op een normaal zadel gereden. Verlaagd zadel scheelt nog weer 3 cm. Dat kan net even dat beetje extra schelen. Dus er is nog hoop :P
En valbeugels :+
 
Succes met je kast worldbeater! Timmer jezelf er niet in vast _O-

Net info van de dealer; ik heb op een normaal zadel gereden. Verlaagd zadel scheelt nog weer 3 cm. Dat kan net even dat beetje extra schelen. Dus er is nog hoop :P
En valbeugels :+
Eerst door deze pure negerzoenen heen bijten, want ik wilde eigenlijk alleen de witte en melkchocolade.
Maar ja, ze moeten toch een keer op.

Daar heb ik wel een extra bakkie koffie mee verdiend straks. :P

Dat scheelt veel zo'n verlaagd zadel. 8)7
Gelijk in een mooi kleurtje zou ik zeggen?

Knipsel.JPG


Ik heb een hogere op de GS310 + stuurverhogers + de Hyperpro vering zakt minder diep in.
Daardoor ziet hij er net zo vet uit als een 1.000. 8-) :+

Maar ik zit er dus maar net op. _O-
 
Dure motoren allemaal 😆.
Zeker niemand hier met dure puberkinderen die zichzelf een slag in de ronde eten?
En er dan nog geen grammetje bij krijgen. 😄
 
Dure motoren allemaal 😆.
Zeker niemand hier met dure puberkinderen die zichzelf een slag in de ronde eten?
En er dan nog geen grammetje bij krijgen. 😄

Tellen drie labradors die gezamenlijk meer kosten aan trainingen en voer dan een minimumjaarloon ook?


En ja, ik leef nog...de VP dependance in Brabant....de caferacer is er nog, heeft gezelschap van een dikke beemer R1100s en een klein zusje in de vorm van een Vespa 150 super uit 1976....maar dat is een langlopend projectje....
 
Dure motoren allemaal 😆.
Zeker niemand hier met dure puberkinderen die zichzelf een slag in de ronde eten?
En er dan nog geen grammetje bij krijgen. 😄
Wat voor mij altijd goed werkte na mijn eerste relatie is géén gezamenlijke rekening.
Zo hou je het grootste deel van je salaris beschikbaar voor de motor(auto)hobby. :+
 
Tellen drie labradors die gezamenlijk meer kosten aan trainingen en voer dan een minimumjaarloon ook?


En ja, ik leef nog...de VP dependance in Brabant....de caferacer is er nog, heeft gezelschap van een dikke beemer R1100s en een klein zusje in de vorm van een Vespa 150 super uit 1976....maar dat is een langlopend projectje....

Daar is ie hoor...

Zie gelijk een beeld voor me.. van een Duc met zijkoffers... Met koffers bijna aan de grond verdwijnen in de verte
 
Daar is ie hoor...

Zie gelijk een beeld voor me.. van een Duc met zijkoffers... Met koffers bijna aan de grond verdwijnen in de verte

Die Duc...die mis ik nog wel eens....maar de boxer doet het ook prima, daar kunnen ook beste koffers op....

Helaas kom ik lang niet meer zoveel aan rijden toe, 4 jaar geleden verhuizing maar nog lang niet uitgeklust....en ondertussen andere baan met lease-auto dus de motor is puur hobby...
 
Hier ook (gelukkig) geen kinderen, wel een vriendin met een goede baan.
Indd geen gezamelijke rekeningen, dus lekker eigen hobby budget :)
Verder alleen 2 konijnen, en verder helemaal niets.
Groet
Sebas
 
Hier 2 kids, maar ze studeren voorlopig nog niet, dus kan er nog geïnvesteerd worden in de brommerts. *O* Maar dit jaar komen ze beide af, blijft het standaard onderhoud alleen nog maar over. :)


Gisteren contact gehad met HK suspensions voor een second opinion vwb de kleur van de geanodiseerde vorkpoten. Was wel tevreden, maar had er nog geen euforisch gevoel bij.
Ze zeiden op basis van de foto's dat ze niet zo zwart zouden kunnen worden als de radiale asopnemers, maar dat het nog wel een stuk mooier kon.
Dus beter maar gelijk goed regelen dan dat ik achteraf me ga storen aan iets waarvan ik weet dat het mooier kon.
Dus ze gisteren nog naar hun toegestuurd om te beoordelen en mogelijk opnieuw te laten anodiseren.
Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn en wat het dan gaat worden.

Ach ja, kids zijn nog jong toch... :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan