Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Van harte Vief! Groot gelijk, daar ga je geen spijt van krijgen *O*

Vanmiddag nog even klein rondje gedaan na wat onderhoud, was goed vertoeven in het zonnetje! :Y

IMG_20191109_162917.jpg
 
Morgen deze maar ff snel ophalen.
Hopelijk kan er nog wat van de prijs af..

Bekijk bijlage 1442478
Waar moet je ‘m ophalen, ergens in Engeland? Je kan soms ook heule goeie deals sluiten met de verkoper he, dan regelt de verkoper al het transport tot aan je deur. Dan betaal jij de helft van de verzendkosten, meestal iets van €250,-. Vaak kan je ’m dan eerst een week testen en kijken of het wat voor je is, dan kan je daarna het bedrag overmaken. Echt fantastisch, kan alleen soms ff duren voordat ie voor je deur staat, dus moet je ff geduld hebben.....





:+
 
Laatst bewerkt:
Waar moet je ‘m ophalen, ergens in Engeland? Je kan soms ook heule goeie deals sluiten met de verkoper he, dan regelt de verkoper al het transport tot aan je deur. Dan betaal jij de helft van de verzendrosten, meestal iets van €250,-. Vaak kan je ’m dan eerst een week testen en kijken of het wat voor je is, dan kan je daarna het bedrag overmaken. Echt fantastisch, kan alleen soms ff duren voordat ie voor je deur staat, dus moet je ff geduld hebben.....





:+
Ding staat gewoon in Enschede
 
*D Enschede Schotland blijkbaar. Hij moest weer terug en had geen tijd om te verkopen dus doet ie het nu, NL kenteken maar wel meegenomen naar het nieuwe adres.
Echt voor maar 4 ruggen, eigenlijk een once in a lifetime deal mannen.
Ik maak alvast wat geld over, deze is van mij! :+
 
Thanks allemaal. Foto komt als ik dr ga ophalen *D

Hoe bevalt de KTM Mark? Al spijt? :P

Haha, zeer zeker niet. Alleen jammer dat vrijdag pas na 15km mijn knipperlicht gingen werken en hij bij 4 graden al moeite had met starten, terwijl de accu pas een half jaar oud is.

Het is geen Japanner, dat is goed te merken :+

Maar het blijft een onwijs dik ding, rijdt echt heerlijk!
 
Morgen deze maar ff snel ophalen.
Hopelijk kan er nog wat van de prijs af..

Laatst op facebook in zo'n motordames groep ook eentje "Ik heb mijn droommotor gezien voor 3000 euro; wie heeft er wel eens een motor gekocht uit het buitenland?"
Even doorvragen, was het dus een GSX S1000 en die man woonde nu weer in engeland en bla bla.
Dame was er echt van overtuigd dat ie legit was " want het verhaal klonk best logisch"

:')
 
De knippers van mijn Japanner doen altijd moeilijk..
De Duc had geen probleem bij 5gr, Italiaanse degelijkheid blijkbaar.
Zelfs mijn Jawa had er geen problemen mee vroeger. :9

DSC_0772.jpg


Ze gebruiken toch geen bimetaal knipperlichtrelais meer. :?
Of wel dus. :+

Maar ja als dat het ergste is. :] :)
 
je zal je verbazen hoeveel mensen in deze onzin trappen.... (Beetje vergelijkbaar met "stuur maar op, dan betaal ik als het binnen is" marktplaats oplichting)
 
je zal je verbazen hoeveel mensen in deze onzin trappen.... (Beetje vergelijkbaar met "stuur maar op, dan betaal ik als het binnen is" marktplaats oplichting)
Een dikke worst voorhouden maakt mensen toch hebberig en bang dat ze de meest geweldige deal ooit missen. :Y

Vandaag singles day 8)7 en zie net een mail dat XLMoto op alles 11% extra korting geeft.
Die jas die ik vorige week poste is echter wel van 54,95 naar 69,95 gegaan. :+

Maar mijn nieuwe motorlaarzen heb ik nog niet eens uitgepakt.
1.5 week geleden besteld. Maar misschien zijn die ook wel duurder nu en dan -11%.. _O-
 
Laatst bewerkt:
"Korting" komt bijna altijd uit je eigen zak.
Beetje het zelfde als bij Mediamarkt, de dag voor de aanbiedingen gaan de prijzen ineens omhoog, en met korting is het nog steeds duurder dan een week eerder.
 
"Korting" komt bijna altijd uit je eigen zak.
Beetje het zelfde als bij Mediamarkt, de dag voor de aanbiedingen gaan de prijzen ineens omhoog, en met korting is het nog steeds duurder dan een week eerder.
Van €54,95 voor .. speciale aanbieding op Singles day.. €69,99. :+

Knipsel.JPG


Maar volgens het overzicht. 8)7

Knipsel1.JPG


In het winkelmandje is die helaas weer €69,95. :P
 
Laatst bewerkt:
Iedereen droog aan het schuilen?
Hier is het eindelijk gestopt na twee dagen regen. 8)7

Geen excuus meer om er zo op uit te gaan. ☕ 🚴‍♂️
 
Net terug van een uurtje snelwandelen+krachttraining :+ met de honden. Gisteren doorweekt, nu was het een soort van aangenaam.

Met al dat blad wacht ik wel tot de wegen droog zijn, toch nog even bezig met de remklauw revisie van de Kawa.
 
Net terug van een uurtje snelwandelen+krachttraining :+ met de honden. Gisteren doorweekt, nu was het een soort van aangenaam.

Met al dat blad wacht ik wel tot de wegen droog zijn, toch nog even bezig met de remklauw revisie van de Kawa.
De honden vinden regen geen probleem?
Ik kende er vroeger eentje die zette zich schrap op de drempel van de deur.
No way dat die buiten kwam met druppels.
Een pitbull met watervrees. _O-

En ook overal eten zien.
Normaal uitlaten was krachttraining. :Y
Bah nat en koud....
Gisteren cursus buiten (brrrrrrrrr)
vandaag lekker aan het werk...buiten....
Brrrrrrrrr
Ik wenste de postbode al sterkte toen die aan de deur kwam vanochtend.

Vanmiddag droog. *O*
Waait het bij jou ook zo hard?
Fietsen was bijna spannend..
 
De kleine boeit het niet, de stoere reu heeft last van regen... Gisteren was de hagelbui wel een beetje zielig voor ze.
Ik zie dat de BMW advertentie verwijderd is, toch geluisterd bij Speurders, doen ze beter dan MP.
De advertentie zag ik op mijn telefoon, dacht even dat je serieus was.
Maar de prijs moest nog naar boven scrollen. :Y _O-

Er was duidelijk enig enthousiasme hier dat je dezelfde motor ging kopen. :9

Ik zou bijna vergeten dat die hier nog staat. :+

DSC_1419.jpg


Medio mei gaat die pas weer de toerenbegrenzer in. -O-
 
Vandaag weer heerlijk weer mensen. *O* :] :+

De IKEA Mackapär wachtkamer op betere tijden is uitgebreid naar twee stuks. :Y

Knipsel.JPG


Ik heb nog ergens een volledig Lookwell regenpak met thermovoering in een doos.
Tweedehandsje via Marktplaats twee jaar geleden, maar nog nooit gebruikt.

Vorige week kwam ik die per ongeluk tegen op zolder met nog een berg aan handschoenen en andere spullen.

De doos is nu ineens onvindbaar. 8)7

IMG_20191113_141128_DRO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan