Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Er zit een randje aan de onderkant die op een halve mm na rondom in de uitsparing valt, eigenlijk een perfect fit. Een ring erachter met een borgmoer zodat ze op hun plek blijven.
Top, wellicht dat ik daar ook nog eens voor ga kijken, eens.....

Daar komt echt een puist licht vanaf wat er wel voor zorgt dat je goed zichtbaar bent. :Y
 
Maar eerst de voorpartij weer gemonteerd krijgen. Vorkpoten liggen nu bij HK, zij gaan ze opnieuw anodiseren. Ze hadden het erover dat de anodiseerder ze waarschijnlijk niet voorbewerkt heeft (oneffenheden wegwerken, polijsten, enz), ze alleen gedeanodiseerd heeft en daarna in een anodiseerbak geflikkerd bij een zooi ander spul. HK gaat ze nu volledig voorbewerken en worden ze glanszwart geanodiseerd (dat deden ze niet bij Alulox). Over een week of 2 zijn ze klaar :)
 
Rare reactie nu na twee andere berichten, krijg er geen quote meer bij..
*Weet ik. Maar er is zoveel moois wat ik zou willen rijden. Een Mille, 999, 996 en minder betaalbaar; een HP2, S1000rr, Panigale enz..
Dromen kost niks en als ik de garage inloop ben ik ook tevreden met wat ik zie ;)
 
Zo is het, dromen blijft leuk, ik kijk ook nog iedere dag naar diverse modellen die ik toch niet kan betalen, maar goed, blijft leuk... :t
 
Was vandaag net voor sluitingstijd nog even bij de dealer om een misverstand netjes op te lossen. En wat blijkt...

Mn twin staat al op kenteken en is ready to go *O*
Dus 3x raden wat ik morgen ga doen :Y :]
 
Zo is het, dromen blijft leuk, ik kijk ook nog iedere dag naar diverse modellen die ik toch niet kan betalen, maar goed, blijft leuk... :t

Dromen blijft leuk idd. En kijken en kwijlen is ook part of the fun van het motorrijden gevoel toch

Andere mensen hebben dat met auto's.
Ik totaal niet xD alleen met motoren.
Naja en met sommige ford mustangs :P
 
Oehhh spannend :)
Ik heb de pech dat ik alles op 2,3,4 wielen boeiend vind.
Jaar geleden terug me zelf een Cayman 2.7 cadeau gedaan, kon het niet laten......
Groet
Sebas
 
Oehhh spannend :)
Ik heb de pech dat ik alles op 2,3,4 wielen boeiend vind.
Jaar geleden terug me zelf een Cayman 2.7 cadeau gedaan, kon het niet laten......
Groet
Sebas
Leuk bakkie, heb gekeken voor een Boxter, maar ik blijf toch telkens bij de Corvette terugkomen. Daar gaan de komende jaren toch mijn spaarcenten naartoe.... :)
 
20191115_153946.jpg


Inruil plaatje :P
Doei - doei - hoi! *D
 
Thanks mannen! :]
Nu nog beetje aftasten. Even wennen aan de motor en de nieuwe bandjes even inrijden. Maar ben er heel blij mee.

En nu kilometers vreten!
Nog even kofferset bestellen e.d. was daar nog niet zo mee bezig omdat ik m eigenlijk pas volgende week kon ophalen _O-
Nu moet ik ineens in rap tempo alles bij elkaar zoeken haha

@Loco Pilot fris is het wel. Gelukkig heb ik redelijk goede kleding dus kom een eind zonder te bevriezen :P
 
Zo iedereen weggespoeld vandaag?
Gisteren was ook te mooi om waar te zijn, kon nooit lang duren :')
 
Pff hele discussie met een internetbedrijf. Ik bestel een transparante anti-roest spray, ik krijg een bruine. Ik kan het product terugsturen, maar op mijn kosten.
Huh, wat? Wacht even :+
Letterlijke tekst uit de reply mail:

"Als u er voor kiest om het artikel te retourneren omdat u liever een andere kleur heeft is dat niet onze fout."

Zij leveren mij de verkeerde kleur en daar mag ik dan voor betalen??? :/ B| Heeft niks met liever een andere kleur te maken, ik wil gewoon de kleur hebben die ik besteld heb :') Ik heb overal bewijs dat ik de transparante kleur besteld heb en alsnog proberen ze de schuld in mijn schoenen te schuiven.. ongelooflijk.
Ik geloof dat ik boos moet worden :+

Edit: boos worden heeft geholpen :') heb mn gelijk gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Pff hele discussie met een internetbedrijf. Ik bestel een transparante anti-roest spray, ik krijg een bruine. Ik kan het product terugsturen, maar op mijn kosten.
Huh, wat? Wacht even :+
Letterlijke tekst uit de reply mail:

"Als u er voor kiest om het artikel te retourneren omdat u liever een andere kleur heeft is dat niet onze fout."

Zij leveren mij de verkeerde kleur en daar mag ik dan voor betalen??? :/ B| Heeft niks met liever een andere kleur te maken, ik wil gewoon de kleur hebben die ik besteld heb :') Ik heb overal bewijs dat ik de transparante kleur besteld heb en alsnog proberen ze de schuld in mijn schoenen te schuiven.. ongelooflijk.
Ik geloof dat ik boos moet worden :+

Edit: boos worden heeft geholpen :') heb mn gelijk gekregen.
Dan zijn ze vlot.

Ben al 4 weken bezig om een cilinder kit terug te sturen die ze inkompleet en beschadigd hebben geleverd.

Kan nergens een tel nummer van ze vinden. Dus alles per mail maar ze reageren montjesmaat.
Nu kan ik het terug sturen maar op mijn kosten, beetje het zelfde hun leveren het niet goed maar ik moet alles betalen.
 
Pff hele discussie met een internetbedrijf. Ik bestel een transparante anti-roest spray, ik krijg een bruine. Ik kan het product terugsturen, maar op mijn kosten.
Huh, wat? Wacht even :+
Letterlijke tekst uit de reply mail:

"Als u er voor kiest om het artikel te retourneren omdat u liever een andere kleur heeft is dat niet onze fout."

Zij leveren mij de verkeerde kleur en daar mag ik dan voor betalen??? :/ B| Heeft niks met liever een andere kleur te maken, ik wil gewoon de kleur hebben die ik besteld heb :') Ik heb overal bewijs dat ik de transparante kleur besteld heb en alsnog proberen ze de schuld in mijn schoenen te schuiven.. ongelooflijk.
Ik geloof dat ik boos moet worden :+

Edit: boos worden heeft geholpen :') heb mn gelijk gekregen.

Boze vrouwen zijn levensgevaarlijk
 
Dan zijn ze vlot.

Ben al 4 weken bezig om een cilinder kit terug te sturen die ze inkompleet en beschadigd hebben geleverd.

Kan nergens een tel nummer van ze vinden. Dus alles per mail maar ze reageren montjesmaat.
Nu kan ik het terug sturen maar op mijn kosten, beetje het zelfde hun leveren het niet goed maar ik moet alles betalen.

Ben je mooi klaar mee dan. Jammer dat het al een tijdje terug is. Je kan altijd bij een internet aankoop je beroepen op een 14 daagse bedenktijd. Dan kan je je koop zonder opgaaf van reden annuleren.
Dan hebben ze geen poot om op te staan. Maar goed dat is achteraf.
Is de webwinkel aangesloten bij Thuiswinkel waarborg?

Hier en daar slechte review achterlaten wil ook nog wel eens helpen.
Succes iig. Niks is kloteriger dan dit soort dingen. Het kost zoveel tijd en moeite
 
Pff hele discussie met een internetbedrijf. Ik bestel een transparante anti-roest spray, ik krijg een bruine. Ik kan het product terugsturen, maar op mijn kosten.
Huh, wat? Wacht even :+
Letterlijke tekst uit de reply mail:

"Als u er voor kiest om het artikel te retourneren omdat u liever een andere kleur heeft is dat niet onze fout."

Zij leveren mij de verkeerde kleur en daar mag ik dan voor betalen??? :/ B| Heeft niks met liever een andere kleur te maken, ik wil gewoon de kleur hebben die ik besteld heb :') Ik heb overal bewijs dat ik de transparante kleur besteld heb en alsnog proberen ze de schuld in mijn schoenen te schuiven.. ongelooflijk.
Ik geloof dat ik boos moet worden :+

Edit: boos worden heeft geholpen :') heb mn gelijk gekregen.
Allemachtig.... 🙄
 
Thanks mannen! :]
Nu nog beetje aftasten. Even wennen aan de motor en de nieuwe bandjes even inrijden. Maar ben er heel blij mee.

En nu kilometers vreten!
Nog even kofferset bestellen e.d. was daar nog niet zo mee bezig omdat ik m eigenlijk pas volgende week kon ophalen _O-
Nu moet ik ineens in rap tempo alles bij elkaar zoeken haha

@Loco Pilot fris is het wel. Gelukkig heb ik redelijk goede kleding dus kom een eind zonder te bevriezen :P
Op een nieuwe motor is het in het begin nooit koud. :+ *O*
Jij had dus een goed weekend. :9 :]

Pas op met de koffers straks, ik heb wel eens een bikkel tegen een paal zien rijden toen hij de koffers even vergeten was.
De motor stopte direct en viel om. Doffe klap. :X

We waren onderweg naar de Dolomieten, en dit was bij de eerste stop in Duitsland.
Gelukkig kon hij nog wel door, maar het zien gebeuren was gewoon traumatisch. :P

DSCN1060 1024Px.jpg DSCN1066 1024Px uitsnede.jpg

Tien jaar later en inmiddels bijna tachtig jaar oud mocht hij nog wel een rondje op mijn GS. ;)
 
Laatst bewerkt:
Op een nieuwe motor is het in het begin nooit koud. :+ *O*
Jij had dus een goed weekend. :9 :]

Pas op met de koffers straks, ik heb wel eens een bikkel tegen een paal zien rijden toen hij de koffers even vergeten was.
De motor stopte direct en viel om. Doffe klap. :X


We waren onderweg naar de Dolomieten, en dit was bij de eerste stop in Duitsland.
Gelukkig kon hij nog wel door, maar het zien gebeuren was gewoon traumatisch. :P

Bekijk bijlage 1444411 Bekijk bijlage 1444412

Tien jaar later en bijna tachtig jaar mocht hij nog wel een rondje op mijn GS. ;)

Koffers, levensgevaarlijk.... :X
 
Tien jaar later en inmiddels bijna tachtig jaar oud mocht hij nog wel een rondje op mijn GS. ;)

Na deze toerrit bij Hoek van Holland gelijk stuurverhogers besteld. :Y

Foto's bij de Maeslantkering van 27 december 2018.
Een Hoek van Nederland waar ik eigenlijk niet eens kwam.
Nu op 3,6 kilometer. _O-

Maeslant kering.jpg
 
Als je geen Lorenzo fan bent en blij dat hij vertrokken is uit de MotoGP..
Licht dan je Sinterklaas maar in, hij staat nog steeds op de officiële kalender. _O-

IMG-20191116-WA0019.jpg


En Zarco bij KTM. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan