Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Jas van alibabba :+ . Wel k×t dan ben je ineens net zo sky diver 😁.

Vandaag eens met de auto had de aanhanger van me werk, had al gelijk spijt toen ik achteraan moest sluiten bij het hartelkruis '( wat een drama.
En nog lekker weer en niet met de motor.
Dat kan je wel zeggen, eerst op de A20 tussen de file door, daarna bij de botlek problemen vanwege hartelkruis en moeten door rijden naar het volgende viaduct.

wat was ik blij met de motor, al met al maar een 15 minuten later thuis. Dat was met de ooteau anders weer 2,5 a 3 uur later geweest :]
 
Avond :W

Zojuist een pakketje binnen gekregen... *O*
_20181107_180442.JPG

(verkleuringen komen door de foto :))

Nu nog een kettingset fixen :)
 
Dat ziet er weer goed uit! Zal wel weer een stuk beter gaan dat koppelen met die set :)
Afgelopen zondag de Kawa Z650 b2, en de Z650c3 opgehaald.
De Z650 b1 uit '77 die ik al had:
20181107_193632_resized.jpg

De Z650 b2, uit '78:
20181105_155001_resized.jpg

En de Z650 c3 uit '79,
20181105_155026_resized.jpg

Maak van de zomer wel wat betere foto's Chris. Maar ze kunnen voorlopig wel in de OP als je wil.
Ik ga nou toch niet meer rijden, of het moet lekker droog weer worden. En voor de ophokplicht.
 
Zo dan, die B2 is ook een mooie zeg :9
Ja, en die heeft een gepoedercoat frame en achterbrug, blokje is uit elkaar geweest en gereviseerd, loopt heerlijk!
De andere 2 lopen ook goed. c3 heeft wel wat werk nog, knippers voor bevallen me totaal niet. Maar ik heb genoeg ori spul liggen om dat te veranderen gelukkig.
De c3 heeft nieuwe schijven voor, en een nieuwe kettingset. En er zat een Twingo vol aan reserve delen bij. Dus ik ben een gelukkige brikkenrijder! :]:)
 
Bij de Lidl vorige week voor zes euro totaal twee liter minerale olie 20W50, twee bussen kettingspray en impregneerspray gescoord.
De GS heeft een carterinhoud rond de 1,5 liter, dus kan er een beurtje mee doen bij 500 kilometer deze maand.
Bij 1.000 km mag de dealer het weer doen voor de garantie, en bij 2.000 km ga ik zelf naar volsynthetische olie. :P

 
Mooi. :Y

Ik heb vandaag ook vijf cadeautjes. Drie pakketten en twee envelopjes. *O*

Een tankpad met zijkanten en een BMW stekker naar USB met voltage indicatie van de12+ volt laadstroom.


Vanmiddag even kijken wat er in de dozen zit. :Y
Uitlaat systeempie? :9

Altijd leuk als er pakketjes binnenkomen :Y
Gisteren ook nog 2 grote bouwpakketten binnen van lego, samen met zoonlief in elkaar zetten... Nu bezig met een Ferrari F40 en daarna de James Bond DB5, zijn we weer een paar weken zoet *D
DSC_0009~2.JPG

DSC_0008.JPG
 
Uitlaat systeempie? :9

Altijd leuk als er pakketjes binnenkomen :Y
Gisteren ook nog 2 grote bouwpakketten binnen van lego, samen met zoonlief in elkaar zetten... Nu bezig met een Ferrari F40 en daarna de James Bond DB5, zijn we weer een paar weken zoet *D
Ik moet nog even kijken, ik denk het wel. :9

In ieder geval moet er een verhoogd zadel bij zitten voor de GS.
Het derde pakketje is sowieso onbekend. Er staat nog wel wat kleine dingen uit. :9

Leuke tijdsbesteding - de aandacht voor je zoontje. :}
Binnen een paar jaar samen sleutelen aan de SP. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog even kijken, ik denk het wel. :9

In ieder geval moet er een verhoogd zadel bij zitten voor de GS.
Het derde pakketje is sowieso onbekend. Er staat nog wel wat kleine dingen uit. :9

Leuke tijdsbesteding - de aandacht voor je zoontje. :}
Binnen een paar jaar samen sleutelen aan de SP. ;)
Ben benieuwd, zien ongetwijfeld de foto's wel verschijnen. Je nieuwe aanwinsten staan iig al in de OP...

Die lego auto's zijn echt wel gaaf, met veel leuke details. Hebben samen al een Transporter T1, VW Kever en Mini Cooper in elkaar gezet (zelf ook nog een Lotus Super 7). Iedere avond een aantal pagina's, als het langer duurt, dan is de aandacht zo weer weg :')
Later zal hij vast wel aan de motor willen, heeft hij het nu soms al over. Dan gaat er ook vast wel samen gesleuteld worden. :)
 
Uitlaat systeempie? :9
Yeah. *O* + Mazzel dat de douane het niet extra belast.


En die lassen zien er ècht goed uit! :9~ Het lijkt wel een Fedor Copal uitlaat.

Ben benieuwd, zien ongetwijfeld de foto's wel verschijnen. Je nieuwe aanwinsten staan iig al in de OP...
Thanks. :$
Die lego auto's zijn echt wel gaaf, met veel leuke details. Hebben samen al een Transporter T1, VW Kever en Mini Cooper in elkaar gezet (zelf ook nog een Lotus Super 7). Iedere avond een aantal pagina's, als het langer duurt, dan is de aandacht zo weer weg :')
Later zal hij vast wel aan de motor willen, heeft hij het nu soms al over. Dan gaat er ook vast wel samen gesleuteld worden. :)
Ik zie zijn concentratieboog al voor me. _O-:Y

Gaan ze de vitrine in? ;)
 
Zo, dat ziet er goed uit, dat gaat wat beloven... :9*O*
Beter dat je ook geen extra invoerkosten heb, ik denk dat ik minder mazzel ga hebben met mijn dempers...

Gaan nog een extra plank ophangen in zijn kamer en dan zetten we ze daar op, hij kijkt er al naar uit... :)
 
Zo, dat ziet er goed uit, dat gaat wat beloven... :9*O*
Beter dat je ook geen extra invoerkosten heb, ik denk dat ik minder mazzel ga hebben met mijn dempers...
Het andere pakket was een hoger zadel van BMW.
Via MF gescoord, iemand die zijn motor heeft ingeruild na 1.700 km. :P



Gaan nog een extra plank ophangen in zijn kamer en dan zetten we ze daar op, hij kijkt er al naar uit... :)
Hoe oud is de kleine? 8-)
 
Yeah. *O* + Mazzel dat de douane het niet extra belast.


En die lassen zien er ècht goed uit! :9~ Het lijkt wel een Fedor Copal uitlaat.

Thanks. :$Ik zie zijn concentratieboog al voor me. _O-:Y

Gaan ze de vitrine in? ;)

Zo je hebt geluk.
Ik wacht al 3 weken tot me pakketje vrij gegeven wordt door de douane zal wel een dikke rekening mee komen.

Uitlaat zit er op het eerste gezicht netjes uit.
 
Yeah. *O* + Mazzel dat de douane het niet extra belast.


En die lassen zien er ècht goed uit! :9~ Het lijkt wel een Fedor Copal uitlaat.

Thanks. :$Ik zie zijn concentratieboog al voor me. _O-:Y

Gaan ze de vitrine in? ;)
Het andere pakket was een hoger zadel van BMW.
Via MF gescoord, iemand die zijn motor heeft ingeruild na 1.700 km. :P



Hoe oud is de kleine? 8-)
Vind het een leuke bike, zal vast enorm gooien en smijten zijn. Ben wel benieuwd hoe die klinkt met de nieuwe uitlaatlijn.

Zoonlief is afgelopen week 7 geworden, dus die heeft nog een heel leven met lego te gaan :P
 
Zo je hebt geluk.
Ik wacht al 3 weken tot me pakketje vrij gegeven wordt door de douane zal wel een dikke rekening mee komen.

Uitlaat zit er op het eerste gezicht netjes uit.
Vraag me af of dat ie uberhaupt nog bij de douane ligt, die hebben niet lang nodig hoor :N

Collega van mij zat ook eens weken op zijn pakketje te wachten. Hij bellen met de pakketdienst waar zijn pakketje bleef, kreeg als antwoord dat ie nog in opslag van de douane lag. Op zijn reactie dat ie daar gewerkt heeft en dat de douane geen opslag heeft, had ie de volgende dag ineens zijn pakketje binnen... :? Wat nou de redenen van de paar wkn vertraging was, geen idee...
 
Vind het een leuke bike, zal vast enorm gooien en smijten zijn. Ben wel benieuwd hoe die klinkt met de nieuwe uitlaatlijn.
OMG!! _O-
Bij de BMW dealer vanochtend leefde de hele werkplaats op na het starten. BIG SMILES. *D*D})})

En hij staat er ook een stuk beter bij. *O*
Het geluid samen met het verhoogde zadel leek het alsof ik met een Supermotard onderweg was. _O-

De DB killer is in twee standen verstelbaar via het schroefje vooraan / einddop eruit.
Nu net maar in zijn geheel erin gezet, zo naar Berkel en het is even teveel van het goede.
Nog niet geluisterd met killer, moet wel wat schelen zo te zien. O-)O-):')


Zoonlief is afgelopen week 7 geworden, dus die heeft nog een heel leven met lego te gaan :P
Bij die van mij was ineens van vandaag op morgen over. _O-
Net als elke avond met Pinkeltje voorlezen, hele rij boeken gescoord op rommelmarkten.. wil hij ineens zelf de Donald Duck lezen. / tijd rekken. :+:+

Dus wie er nog veel Pinkeltjes boeken wil.. gratis af te halen. :Y
 
De DB killer is in twee standen verstelbaar via het schroefje vooraan / einddop eruit.
Nu net maar in zijn geheel erin gezet, zo naar Berkel en het is even teveel van het goede.
Nog niet geluisterd met killer, moet wel wat schelen zo te zien. O-)O-):')
Maakt niet uit, we zijn verhuisd naar Bergschenhoek
 
Ziet er goed uit met dat dempertje 8-)

Pinkeltje, dat is nog iets van vroeger... :t
Hij is inmiddels een beetje beschadigt, zoonlief van tien wilde de motor voor mij de steeg induwen.
De GS ging horizontaal plat op de grond. :X

Ik was hem maar letterlijk tien seconden uit het oog verloren.
De arbeidsdeskundige belde precies toen we voor de poort parkeerden en ik stuurde hem snel een appie dat ik hem met vijf minuten terug ging bellen.
Kijk op en staat de kleine man met de motor aan zijn hand.. wiebel wiebel KLAP!

De lieve pinkelman die een grote motor binnen wil rijden. :')


Maakt niet uit, we zijn verhuisd naar Bergschenhoek
_O-

Op de heenweg doorheen gereden, over de rotondes - brug - rechtsaf Berkel in. ;)

Mooi wonen daar. :t
 
Stuurprop beschadigt, remhandle, spiegel, uitlaat zijkant, de achterbrug is in de uitlaatbocht terecht gekomen.
En een paar krassen, ik had het erger verwacht. Maar het bodywork/kuip/frame/wielen zijn gelukkig 99.99% onbeschadigd. *O*

Inmiddels op de 350 kilometer gekomen totaal.
 
Hij is inmiddels een beetje beschadigt, zoonlief van tien wilde de motor voor mij de steeg induwen.
De GS ging horizontaal plat op de grond. :X

Ik was hem maar letterlijk tien seconden uit het oog verloren.
De arbeidsdeskundige belde precies toen we voor de poort parkeerden en ik stuurde hem snel een appie dat ik hem met vijf minuten terug ging bellen.
Kijk op en staat de kleine man met de motor aan zijn hand.. wiebel wiebel KLAP!

De lieve pinkelman die een grote motor binnen wil rijden. :')


_O-

Op de heenweg doorheen gereden, over de rotondes - brug - rechtsaf Berkel in. ;)

Mooi wonen daar. :t
Oh was jij dat.
Takke herrie
 
Terug
Bovenaan Onderaan