Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Welkom! Het maakt toch niet uit, snel rijden is nou ook niet zo makkelijk op Voorne. Trouwens, je ziet meer als je rustig toert ook natuurlijk.
Ik werk trouwens ook vaak op zaterdag, net als anderen hier. Het word voor ons allen even plannen voor dat ritje dus, maar het komt goed. :Y :t
 
Pak ik m'n oude Z650 wel, beetje nostalgie kan geen kwaad natuurlijk.;)
Heb m'n 634 al een tijdje geleden verkocht helaas, anders hadden we rookgordijnen kunnen leggen ter camouflage.:+
 
Hallo, een vrij nieuw lid uit Brielle. Ik wil graag mee naar de bunkers op Oostvoorne. Ik heb alleen maar een Honda PCX 125 🏍dus snel rijden zit er niet in. Graag een week of 2 van te voren daar ik vaak in het weekend moet werken🙁

Welkom.

Ach de meeste mensen rijden hier toch niet hard, kan je makkelijk bijhouden met een 125, denk dat je al snel sneller bent dan de meeste hier als je binnendoor rijd.
 
Hallo, een vrij nieuw lid uit Brielle. Ik wil graag mee naar de bunkers op Oostvoorne. Ik heb alleen maar een Honda PCX 125 🏍dus snel rijden zit er niet in. Graag een week of 2 van te voren daar ik vaak in het weekend moet werken🙁

Trouwens machinist bij DB cargo of werk je op kijfhoek of gewoon een leuke nickname, vanwege je plaatje.
 
Avond :W

Daarnet het WSBK replica spatbord teruggekregen van de spuiter en gelijk gemonteerd *D
DSC_0351.JPG

_20190809_200947.JPG

_20190809_200834.JPG
 
Ik had eerst mijn bedenkingen bij dat spatbord, maar het ziet er toch ècht goed uit. :9
De eerste regenbui zal je het wel vervloeken denk ik. :+

Maar looks +100%. :}
 
Zondag weer terug uit Kreta gekomen, tot nu toe nog niet op de motor gezeten. Gisteren met maar de auto. 8)7
Voor vanochtend had ik al een grote rit gepland met vertrek om 08.00 richting de grens met België.
Maar het kan ook een andere dag. Rijden met droog weer is leuker, dus waarom drijf en drijfnat worden.. :P

Het kriebelt nu wel erg, maar vanmiddag laat heb ik weer een afspraak.
Dus helaas. :]

Morgen gaat wel lukken.
 
Ik had eerst mijn bedenkingen bij dat spatbord, maar het ziet er toch ècht goed uit. :9
De eerste regenbui zal je het wel vervloeken denk ik. :+

Maar looks +100%. :}
Het model is ff wennen idd, je ziet ze ook nooit. DHC heeft ze ook te koop, maar daarvan vind ik het model niet optimaal.
Heb voor dit model tig foto’s die uit diverse hoeken genomen zijn van het internet geplukt en daarmee aan de bak gegaan. Denk dat ik aardig end in de goede richting gekomen ben... :)
Honda_VTR1000SPW_2000.jpg
 
Het model is ff wennen idd, je ziet ze ook nooit. DHC heeft ze ook te koop, maar daarvan vind ik het model niet optimaal.
Heb voor dit model tig foto’s die uit diverse hoeken genomen zijn van het internet geplukt en daarmee aan de bak gegaan. Denk dat ik aardig end in de goede richting gekomen ben... :)
Bekijk bijlage 1417801
Zeker knap gedaan, en nog voor een mooi budget ook denk ik. :}
 
Zondag weer terug uit Kreta gekomen, tot nu toe nog niet op de motor gezeten. Gisteren met maar de auto. 8)7
Voor vanochtend had ik al een grote rit gepland met vertrek om 08.00 richting de grens met België.
Maar het kan ook een andere dag. Rijden met droog weer is leuker, dus waarom drijf en drijfnat worden.. :P

Het kriebelt nu wel erg, maar vanmiddag laat heb ik weer een afspraak.
Dus helaas. :]

Morgen gaat wel lukken.
Denk dat je beter weer in Kreta had... :P

Gisteren de koffers alvast achter het schot op zolder vandaan gehaald, bleek er ergens een lekkage te zitten. Zal je gvd altijd zien zo vlak voordat je op vakantie gaat :(
Gebeld met de verzekering, die hebben de klusjesbedrijf al ingelicht, word ik vandaag nog door gebeld. Moest zelf even kijken voor lek-detectie, die kon vrijdag pas :/

Vlak nadat ik die afspraak gemaakt had, ging het hozen als een malle. Gaan we kijken bij de lekkage plek, zeikt het naar binnen als een gek :o Vrijdag gaat te lang duren, dus zelf het dak op gegaan toen het weer droog was. Bleek dat de afvoer van de dakkapel een lek had en het water daardoor naar binnen kwam zetten (linksboven de verbinding zat een kiertje)...
IMG-20190812-WA0016.jpeg


Dus gelijk kit gehaald en aan de reparatie gegaan. Daar komt geen water meer tussen, gaat nu weer verder richting de dakgoot.
IMG-20190812-WA0022.jpg


Afgelopen nacht was het flink aan het regenen en geen lekkage meer waargenomen :)
De lek-detectie maar weer afgebeld, scheelt ook weer €360,-...
Klusjesbedrijf zal de schade binnen op gaan nemen en repareren :)
Wel echt weer iets waar je op zit te wachten... :N
 
Denk dat je beter weer in Kreta had... :P

Gisteren de koffers alvast achter het schot op zolder vandaan gehaald, bleek er ergens een lekkage te zitten. Zal je gvd altijd zien zo vlak voordat je op vakantie gaat :(
Gebeld met de verzekering, die hebben de klusjesbedrijf al ingelicht, word ik vandaag nog door gebeld. Moest zelf even kijken voor lek-detectie, die kon vrijdag pas :/

Vlak nadat ik die afspraak gemaakt had, ging het hozen als een malle. Gaan we kijken bij de lekkage plek, zeikt het naar binnen als een gek :o Vrijdag gaat te lang duren, dus zelf het dak op gegaan toen het weer droog was. Bleek dat de afvoer van de dakkapel een lek had en het water daardoor naar binnen kwam zetten (linksboven de verbinding zat een kiertje)...
Bekijk bijlage 1417804

Dus gelijk kit gehaald en aan de reparatie gegaan. Daar komt geen water meer tussen, gaat nu weer verder richting de dakgoot.
Bekijk bijlage 1417805

Afgelopen nacht was het flink aan het regenen en geen lekkage meer waargenomen :)
De lek-detectie maar weer afgebeld, scheelt ook weer €360,-...
Klusjesbedrijf zal de schade binnen op gaan nemen en repareren :)
Wel echt weer iets waar je op zit te wachten... :N
Vakantiestress uit onverwachte hoek. 8)7 ;)

Dat soort problemen heb ik even niet met huren. En hierboven zit een compleet gezin, dus die vangen een eventuele lekkage wel op. :+
Donderdag de sleutel van een andere toko, eerst klussen, en dan gaan we per september richting de kust..
 
Vakantiestress uit onverwachte hoek. 8)7 ;)

Dat soort problemen heb ik even niet met huren. En hierboven zit een compleet gezin, dus die vangen een eventuele lekkage wel op. :+
Donderdag de sleutel van een andere toko, eerst klussen, en dan gaan we per september richting de kust..
Dat scheelt wel ja, ik heb alleen maar buren naast me. :P
 
Vanochtend 230 kilometer gereden. Heerlijk weer en het rijden ook. :]

Screenshot_2019-08-14-17-27-53.png


Sneak preview van wat komen gaat. :P ;)
 
Vandaag wel even bijkomen verder. _O-
Gistermiddag was het ineens droog hier en naar de behandelaar in Rotterdam op de net (voor de revalidatie) aangeschafte bike stepper geweest.
28 kilometer door Rotterdam - langs stoplichten en de Euromast - in 80 minuten was iets veel de eerste keer. :P

IMG_20190813_193248 web.jpg
 
Laatst bewerkt:
Erg mooi apparaat man, vind vooral de kleurstelling mooi zo met die wielen :9 :t

Wat ik wel minder vind, net als wat Honda ook met een aantal modellen heeft (bijv 600RR en NC700 of 750 geloof ik). Is dat het ontwerp van de achterkant klaar was en ze ineens bij zichzelf dachten; "oh kut, er moet nog een achterlicht op. :? Nou ja, we prakken er nog een spatbordje op, vrotten we 'm daar maar ff tussen". :t Dat idee heb ik er bij, vind ik zonde van het totale ontwerp. Maar hij zal er vast niet minder om rijden schat ik zo... ;) :]
Wanneer gaat ie komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan