Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Als jullie een klap horen, dan zijn vier motorpakken en drie jassen toch teveel voor het IKEA plankje. _O-

IMG_20190902_144740-Hersteld.jpg


De gaten voor - nog te kopen - plank nummer twee zou ik gelijk maken.
Maar het is nu wel even goed zo. Verder met de elektra in huis.
Genoeg te doen. :P
 
P.S ga je toevallig de 16e nog naar CPZ zit er aan te denken als het weer goed is nog een dagje te pakken, dit jaar helemaal niet gereden :')
Heb je met of zonder annuleringsverzekering?
Ik net zonder. :+ ;)

Kan ik nog net een hele circuitdag doen dit jaar. _O-
Had meer plannen voor dit seizoen.

Nu nog droog weer.
 
Nog niet geboekt weet het weer nog niet en ben even weekje weg, vandaag nog in limboland morgen door naar Duitsland lütz met de brommer.
 
Iemand nog verhuisplannen?
Zoals het er nu voorstaat gaan we terug naar Spijk, dus huis in Zuidland komt in de verkoop.
Garage erbij, nieuwe keuken uit 2018 etc etc..

We hebben nu drie auto's en aanstaande woning heeft slechts 1 eigen parkeerplaats en 1 gratis parkeervergunning..
Dus mijn BMW gaat er waarschijnlijk uit.
Voorwaarde voor mij is dan dat er een motor voor terugkomt 😆.

Aangezien mijn fysiek niet meer samengaat met een supersport zit ik te denken aan een allroad. BMW GS 800 ofzo.. zal volgend jaar voorjaar zijn denk ik.
 
Iemand nog verhuisplannen?
Zoals het er nu voorstaat gaan we terug naar Spijk, dus huis in Zuidland komt in de verkoop.
Garage erbij, nieuwe keuken uit 2018 etc etc..

We hebben nu drie auto's en aanstaande woning heeft slechts 1 eigen parkeerplaats en 1 gratis parkeervergunning..
Dus mijn BMW gaat er waarschijnlijk uit.
Voorwaarde voor mij is dan dat er een motor voor terugkomt 😆.

Aangezien mijn fysiek niet meer samengaat met een supersport zit ik te denken aan een allroad. BMW GS 800 ofzo.. zal volgend jaar voorjaar zijn denk ik.
Jij bent gek dat je terug gaat naar spijk :Y;).
Zal wel een goede rede zijn, me schoon zusje is net van spijk naar sland verhuisd vanwege ruimte.
Succes met de verhuizing en een bwm 800 ia idd een goede keuze, je kunt dan wellicht ook naar een honda nc750 kijken of the xcross 800 van honda zijn ook stoere allrounders.
 
Jij bent gek dat je terug gaat naar spijk :Y;).
Zal wel een goede rede zijn, me schoon zusje is net van spijk naar sland verhuisd vanwege ruimte.
Succes met de verhuizing en een bwm 800 ia idd een goede keuze, je kunt dan wellicht ook naar een honda nc750 kijken of the xcross 800 van honda zijn ook stoere allrounders.

Alle wijken in Spijk vielen af ... Hebben veel huizen gezien....
Tot deze, klein wijkje vlakbij centrum, luxe aparte woning..

Zuidland is leuk maar wij willen toch iets meer naar de drukte..
 
Nog niet geboekt weet het weer nog niet en ben even weekje weg, vandaag nog in limboland morgen door naar Duitsland lütz met de brommer.
Nee, dat is een grote gok. Maar je kan ook een annuleringsverzekering nemen. :')

Wel ouderwets lekker rijden nu zie ik! :9~ :]
 
Jij bent gek dat je terug gaat naar spijk :Y;).
Zal wel een goede rede zijn, me schoon zusje is net van spijk naar sland verhuisd vanwege ruimte.
Succes met de verhuizing en een bwm 800 ia idd een goede keuze, je kunt dan wellicht ook naar een honda nc750 kijken of the xcross 800 van honda zijn ook stoere allrounders.


Wel nee joh , koop een moto morini , lekker rechtop en genoeg vermogen om lol te hebben ( als die het doet ) !
 
Deze alvast maar gekocht, ook al schijnt een Honda nooit stuk te gaan :+.

Bekijk bijlage 1424867

Maar waarom is dat boek dan zo dik?:X

Bekijk bijlage 1424873
Alleen een paar spanningsregelaars op de plank, dan komt het verder wel goed. :+ :+

Hier gisteren sinds drie weken een normaal ritje gedaan. *O*
Het weer was niet ideaal, maar Hoek van Holland - Sint Fransiscus - Berkel Rodenrijs - Wateringen - Hoek van Holland met de auto was saai geweest. ;)

IMG_20190904_165621.jpg


Zoals wij motorrijders vaker hebben was het droog na thuiskomst. :P
 
Nog nooit van deze site gehoord, maar bijna hetzelfde bedrag als een tweedehands op Marktplaats. :)

Mover.jpg


Gratis in huis & retour. *O*
 
Alleen een paar spanningsregelaars op de plank, dan komt het verder wel goed. :+ :+

Hier gisteren sinds drie weken een normaal ritje gedaan. *O*
Het weer was niet ideaal, maar Hoek van Holland - Sint Fransiscus - Berkel Rodenrijs - Wateringen - Hoek van Holland met de auto was saai geweest. ;)

Bekijk bijlage 1424903

Zoals wij motorrijders vaker hebben was het droog na thuiskomst. :P
Regen, waar ?is hier super mooi weer :)
Veel bmw's hier rond de moesel, je denkt haast dat het koopjes zijn.
 
Regen, waar ?is hier super mooi weer :)
Veel bmw's hier rond de moesel, je denkt haast dat het koopjes zijn.
_O-

Misschien zou ik daar een broertje of zusje tegen kunnen komen.
Zeker de 310 nog nooit in het wild gezien verder..

Geniet er lekker van. *O* :}
Laatst ook oprijplaten besteld en super snel geleverd.
Heb alleen via e-bay vidaXL besteld want hoe vreemd dan ook daar was het €10,- goedkoper dan via hun eigen site.
8)7

Ik moest ook nog iets hebben wat ik steeds vergeet.
Maar ik ben het alweer vergeten. :+

Nu weer verder aan de plinten. Hakken, boren en zagen.
 
Nou na vele maanden op zee eindelijk een paar thuis nu. Natuurlijk internet lopen afstruinen naar een mooie fiets. Het is niet moeders mooiste en ze is zeker a goed ingereden maar het is FZ6 uit 2006 geworden! Compleet zwart, van iemand uit Hoogvliet overgenomen voor een leuk prijsje. Foto's volgen zodra mijn telefoon vervangen is, prioriteit lag even bij de fiets.
 
Nou na vele maanden op zee eindelijk een paar thuis nu. Natuurlijk internet lopen afstruinen naar een mooie fiets. Het is niet moeders mooiste en ze is zeker a goed ingereden maar het is FZ6 uit 2006 geworden! Compleet zwart, van iemand uit Hoogvliet overgenomen voor een leuk prijsje. Foto's volgen zodra mijn telefoon vervangen is, prioriteit lag even bij de fiets.
Goede keuze een n of een s versie.
Dingen zijn echt onverwoestbaar heb er bijna een ton op gezet voordat die weer naar iemand anders ging.
Veel plezier met de fz
 
Het is een S, deze heeft al wel een tonnetje gedaan, maar loopt nog al een zonnetje. Komende week een grote beurt geven
 
Terug
Bovenaan Onderaan