Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Waarschijnlijk wordt de HP2 hier morgen gebracht. Als hij een rit kan combineren.
Beter komt die pas over een maand, maar hij wilde er nu wel vanaf qua ruimte en geld. :')
 
Heb je nog plek dan? _O-

Vrijdagochtend kan ik wel rijden. :+
Het word wel redelijk krap in de garage idd.. Ik denk dat ik een klein tuinschuurtje ga bouwen voor al m'n onderdelen en stellingkasten.
En, de zwarte z650 heb ik te koop gezet, krijg alleen nog weinig respons, ja de verkeerde.
De ZRX is op dit moment niet rijdbaar, is een project die gemodificeerd werd met modernere upsd voorvork van een ZX14, wielen van een ZX10RR.
De vorige eigenaar kon ik, maar die is helaas op veel te jonge leeftijd overleden. Dus heb ik de fiets geadopteerd.
Zelf ook wat aan het modificeren geweest aan de 1100, speciale tandwiel cover uit de States laten overkomen.
Maakt het wisselen van het voortandwiel een stuk makkelijker, en de koppelingsslave krijgt ook meer rijwind koeling.(bij de ZRX staan ze bekend wat te heet te worden door het blok).
20190904_193310_resized.jpg

20190904_193321_resized.jpg
 
Hier een paar veel te kleine foto's van de 1200, die ik toegestuurd kreeg van de weduwe van Jaco.
image1.jpeg
image2.jpeg
image3.jpeg

Zelf krijg ik die foto's niet groter, maar het is een liefhebbers fiets. :)
 
Voor de bunkerliefhebbers, zaterdag as is er weer een open dag bij de Biberbunker.
https://www.facebook.com/events/404...ent_calendar_create&notif_id=1567951622453158Zelf kan ik helaas niet, ga naar Emmen om een ZRX 1200 R op te halen die ik gekocht heb.
Geen idee nog wat ik zaterdag doe, eerst maar de verkreukelde fiets ophalen in Duitsland.
Zou mooi zijn als er meteen een ander op kan halen, 2 vliegen in één klap.
Zie dat jij er binnenkort 1 te koop hebt? ;)
 
Nu met de KNMV aan de bel, kan via de site niet WA+ verzekeren wegens de nieuwwaarde. Tien jaar geleden. 8)7
Waar zijn jullie verzekerd? :P
 
Laatst bewerkt:
Bij polis-pakket.nl loopt e.a. gewoon door. :9

Uurtje verder en alles ingevuld, de dagwaarde kan je zelf aanpassen (de HP2 was eerst vijfduizend lager 8)7 ).
Na het klikken wordt het toch nog spannend. :P

Knipsel2.jpg


Vier verzekeringen voor de prijs van drie. :+

Nu de KNMV maar verder afzeggen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Motortje staat voor het grijpen voor de deur. :+
Kom hem even halen 😁.

Bij de knmv ben ik al jaren geleden weg gegaan.
Nu al een aantal jaar bij moto-port verzekering verzekerd, die zijn echt beter idd van moto-port kan je 2 motoren nemen voor het zelfde geld als 1 bij knmv en helpen als er iets is ho maar.
 
Kom hem even halen 😁.

Bij de knmv ben ik al jaren geleden weg gegaan.
Nu al een aantal jaar bij moto-port verzekering verzekerd, die zijn echt beter idd van moto-port kan je 2 motoren nemen voor het zelfde geld als 1 bij knmv en helpen als er iets is ho maar.
Nu ook weg. Velen zijn voorgegaan. :Y
Ik las het vaak op MF.

Met name de auto was veel en veel te hoog per maand.
Verder geen klachten tot nu. Als het goed is nu vier met de zelfde bonus/malus. :Y

Ik was gewoon passief met opzeggen / trouwe klant. :')
 
Je weet pas of ze goed zijn als je ergens op de grond gelegen hebt.
Sinds zaterdag 4 personen van Univé aan de lijn gehad, 5x een ander verhaal.. (geen type fout)
Ik zie het wel, morgen de motor ophalen, vrijdag de schade expert op bezoek en dan maar afwachten wat er gestort wordt.
Er kon wel al verteld worden met hoeveel de premie omhoog gaat, dacht dat dat afhankelijk was van het uit te keren bedrag :?.
 
Je weet pas of ze goed zijn als je ergens op de grond gelegen hebt.
Sinds zaterdag 4 personen van Univé aan de lijn gehad, 5x een ander verhaal.. (geen type fout)
Ik zie het wel, morgen de motor ophalen, vrijdag de schade expert op bezoek en dan maar afwachten wat er gestort wordt.
Er kon wel al verteld worden met hoeveel de premie omhoog gaat, dacht dat dat afhankelijk was van het uit te keren bedrag :?.
Succes met de afhandeling, zo te lezen wordt je vooraf al niet blij gemaakt.
Je hebt al genoeg gezeur aan je hoofd van het hele gebeuren. :Y
 
Ff bezig geweest met de MT van madame. Zilvergrijze remset vervangen door oem zwart. Ook de adapterplaat daarvan en zwarte blokdeksel covers gemonteerd.
Hoop deze week ook de schakelset nog te kunnen vervangen. Maar dan moet de as van de achterbrug er ook tussenuit...

Vind dat het zwarte geheel het allemaal wat "rustiger" laat ogen. :)

_20190910_155053.JPG


Wil ook nog kijken voor de zwarte achter-as covertjes, is de achterbrug ook een mooi zwart geheel :P
 
Je weet pas of ze goed zijn als je ergens op de grond gelegen hebt.
Sinds zaterdag 4 personen van Univé aan de lijn gehad, 5x een ander verhaal.. (geen type fout)
Ik zie het wel, morgen de motor ophalen, vrijdag de schade expert op bezoek en dan maar afwachten wat er gestort wordt.
Er kon wel al verteld worden met hoeveel de premie omhoog gaat, dacht dat dat afhankelijk was van het uit te keren bedrag :?.
4 keer contact en 5 verschillende verhalen, dat klinkt veelbelovend. Wel fijn als ze nog een beetje lippenstift meenemen. Het is wel lekker als je ook nog een beetje mag zoenen als je genaaid word.... :/
 
Ziet er netjes uit Chris, is ondertussen ook al het 1 en ander aan gedaan ondertussen toch? :)
Zijn lekker bezig geweest :Y

Achter spatbord verlenger er op
Monoseat
Comfortzadel
Led verlichting
Achterlicht met geintergreerde knipperlichten
Zwarte rem- en koppelingshendels
Zwarte stuureinden
Snelsluiter tankdop
Zwarte olievuldop
Duosteps verwijderd en plaatjes met rempothouder er op.

Wat er al op zat:
Akra lijn (wel een carbon beugel voor gekocht)
Ruitje
Rode spiegelverbreders (inmiddels vervangen door zwarte)
Grijze oem stickers (inmiddels vervangen door rode)
Velgstickers (inmiddels vervangen door GP-style)
RVS radiateur cover (inmiddels vervangen door een zwarte)

Zijn toch eigenlijk alleen maar kleine dingetjes om het allemaal wat strakker te maken, uiterlijk is ie niet echt veranderd.
Maar alle oem onderdelen heb ik nog liggen, kan zo weer terug zoals ie was.

Als de schakelset er op zit, dan alleen nog staalomvlochten remleidingen (waarschijnlijk ook zwart, of wit) en is ie ook af. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan