Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Dan ben je lekker bezig geweest ermee!
Ik heb ondertussen ook de smaak te pakken...de ZRX die ik erbij gekocht heb gaat bijna alle lekkernijen krijgen die ik kan vinden.:Y
Doe het wel rustig aan, anders vind de bankrekening het niet zo prettig.:+
 
Dan ben je lekker bezig geweest ermee!
Ik heb ondertussen ook de smaak te pakken...de ZRX die ik erbij gekocht heb gaat bijna alle lekkernijen krijgen die ik kan vinden.:Y
Doe het wel rustig aan, anders vind de bankrekening het niet zo prettig.:+
Dat is wel gaaf. Die komt naast je huidige ZRX, of gaat die de deur nog uit? Zag dat er al leuke gadgets op zaten :9

Scheelt dat de onderdelen voor de MT allemaal niet zo duur waren, dus was het nog goed te doen. Over de kosten die ik gemaakt heb voor mijn SP project wil ik het maar niet hebben :+
 
Zijn lekker bezig geweest :Y

Achter spatbord verlenger er op
Monoseat
Comfortzadel
Led verlichting
Achterlicht met geintergreerde knipperlichten
Zwarte rem- en koppelingshendels
Zwarte stuureinden
Snelsluiter tankdop
Zwarte olievuldop
Duosteps verwijderd en plaatjes met rempothouder er op.

Wat er al op zat:
Akra lijn (wel een carbon beugel voor gekocht)
Ruitje
Rode spiegelverbreders (inmiddels vervangen door zwarte)
Grijze oem stickers (inmiddels vervangen door rode)
Velgstickers (inmiddels vervangen door GP-style)
RVS radiateur cover (inmiddels vervangen door een zwarte)

Zijn toch eigenlijk alleen maar kleine dingetjes om het allemaal wat strakker te maken, uiterlijk is ie niet echt veranderd.
Maar alle oem onderdelen heb ik nog liggen, kan zo weer terug zoals ie was.

Als de schakelset er op zit, dan alleen nog staalomvlochten remleidingen (waarschijnlijk ook zwart, of wit) en is ie ook af. :)
Wordt er ook nog op gereden?
 
De ZRX 1100 R die ik al heb blijft gewoon, daar ben ik zeer tevreden over. Daar is ook al wat aan gemodificeerd idd.
Die andere ga ik netjes afbouwen, op m'n gemakkie met allerlei mooie onderdelen, dan is ie echt zoals ik hem wil.Maar ook
die heeft al mooie upgrades zoals je wel zag. (ondanks de kleine fotokes, maar ik plaats nieuwe als ik hem hier heb zaterdag as) Het word wel een beetje een Kawa overheersing hier.. :+
 
Ff bezig geweest met de MT van madame. Zilvergrijze remset vervangen door oem zwart. Ook de adapterplaat daarvan en zwarte blokdeksel covers gemonteerd.
Hoop deze week ook de schakelset nog te kunnen vervangen. Maar dan moet de as van de achterbrug er ook tussenuit...

Vind dat het zwarte geheel het allemaal wat "rustiger" laat ogen. :)

Bekijk bijlage 1426322

Wil ook nog kijken voor de zwarte achter-as covertjes, is de achterbrug ook een mooi zwart geheel :P

Ik vind het wat zwart, juist door dat grijze (balhoofd) frame is het grijs wat door laten lopen wel leuk is mijn gedachte.

Maar goed vind van die motoren met 100 verschillende b.v rood tinten accessoire ook niet mijn ding, soms zie je dat wel is en denk je neeeee waarom.
 
Ik vind het wat zwart, juist door dat grijze (balhoofd) frame is het grijs wat door laten lopen wel leuk is mijn gedachte.

Maar goed vind van die motoren met 100 verschillende b.v rood tinten accessoire ook niet mijn ding, soms zie je dat wel is en denk je neeeee waarom.
Vond de zilvergrijze rem-schakelset niet echt passen bij de kleurstelling, dan ook nog de bronzen blokdeksels, vond het maar een rommelig geheel. Omdat andere kleurstellingen uitgebracht zijn met de zwarte delen en dat veel sjieker vind staan, heb ik dat dus ook bij deze gefixt.

Echt veel frame heeft de MT niet, kuipen ook niet. Vandaar dat het witte weer terug komt op de wielen. Ook wat drukkerij het ook wat sportievere look te geven. Wellicht worden de remleidingen ook nog wit om het geheel nog wat te breken.

Zat eerst ook te denken aan een bugspoiler en een setje radiateur covers (aan de zijkanten) die met de shape van de kuipen meeloopt, maar die halen zowat heel het model er uit. Er blijft geen MT meer over dan, dus dat plan maar gauw geskipt.
 
Ik dacht even toveren met ruimte.. een fiets en de bikestepper opgehangen..

DSC_2184.jpg


Maar de toverkunsten zijn zwak, het is nog niet helemaal zoals het moet. :')

DSC_2191.jpg


Morgenochtend wel redelijk weer, dus de verre boodschap gelijk maar als eerste rit met de HP2 ondernemen. *O*
Nog geen meter mee gereden, dus ben benieuwd. In de middag snel naar binnen. :P :]
 
Wilde ik om 08.00 wegrijden, zie ik nog net het onderstaande vriendelijke bericht. :+ :+

Wij hebben de aanvraag voor uw BMW HP2 1200 Sport met kenteken xxxx in behandeling maar kunnen deze nog niet accepteren.
U heeft meerdere voertuigen bij ons aangemeld als zijnde verzekerd, het valt ons op dat
u van alle voertuigen geregistreerd staat als regelmatige bestuurder
. Dit is mogelijk, maar
erg onaannemelijk
.
Een open stelling gevolgd door een zeer verdenkende vraag. :P

Kunt u per voertuig opgeven wat de NAW gegevens en geboortedatum
is van de meest regelmatige bestuurder? Mocht u van alle voertuigen de meest regelmatige
bestuurder zijn ontvangen wij graag een plausibele toelichting waarom u zoveel voertuigen
heeft
.
En als ik dat kan verklaren, begin ik hieronder weer opnieuw. _O-

Volgens onze gegevens staan geen van de aangevraagde kentekens op de opgegeven postcode
huisnummer en geboortedatum geregistreerd. Kunt u per voertuig aangeven wat de NAW
gegevens en geboortedatum van de kentekenhouder zijn en wat uw relatie is tot de kentekenhouder?
Gelijk al een aanname.
De gemeente doet er gewoon zes weken 8)7 over om mijn inschrijving te verwerken.

Verder ook geen inleiding in de mail, gelijk vragen stellen.
Ik zou beginnen met: Bedankt voor uw opdracht - of welkom bij ons bedrijf. *O*
Wilt u alstublieft enkele aanvullende vragen beantwoorden voor uw polis? Bedankt alvast voor uw reactie.. etc.. :+

Bij de KNMV kon ik gewoon verzekeren met één muisklik.
Comfort moet wel betaald worden.
;)
 
Laatst bewerkt:
Jeetje wat doen ze moeilijk, als je betaald is het prima toch.
Ik heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk, ook niet toen de schuur ram vol stond.
 
Wilde ik om 08.00 wegrijden, zie ik nog net het onderstaande vriendelijke bericht. :+ :+

Een open stelling gevolgd door een zeer verdenkende vraag. :P

En als ik dat kan verklaren, begin ik hieronder weer opnieuw. _O-

Gelijk al een aanname.
De gemeente doet er gewoon zes weken 8)7 over om mijn inschrijving te verwerken.

Verder ook geen inleiding in de mail, gelijk vragen stellen.
Ik zou beginnen met: Bedankt voor uw opdracht - of welkom bij ons bedrijf. *O*
Wilt u alstublieft enkele aanvullende vragen beantwoorden voor uw polis? Bedankt alvast voor uw reactie.. etc.. :+

Bij de KNMV kon ik gewoon verzekeren met één muisklik.
Comfort moet wel betaald worden.
;)

Wat een suggestief verhaal, zou lekker op zoek gaan naar een andere verzekeraar.

Ik heb twee auto's op mijn naam, een zou niet vallen onder de al jaren opgebouwde no claim korting bladiebla, werd ik teruggebeld door verzekeraar met allemaal excuses dat ze een fout hadden gemaakt en het tweede voertuig toch onder de maximale korting zou vallen.

Ze vroegen overigens ook wel wie de regelmatige bestuurder zou zijn, maar op een normale manier.
Mijn uitleg dat ik voor de hobby een station nodig heb en voor w.w verkeer een klein autootje vonden ze overigens plausibel.

Overigens, dat kleine autootje mag ik alleen in rijden als die gewassen en/of getankt moet worden..😂
 
Laatst bewerkt:
Jeetje wat doen ze moeilijk, als je betaald is het prima toch.
Ik heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk, ook niet toen de schuur ram vol stond.
Volgens de dame aan de telefoon bij KNMV/AON zijn de regels sinds kort veranderd.
Een vierde voertuig zou niet onder de bonus/malus regeling vallen, tenzij je tot drie jaar geleden een vierde had en schadevrije jaren kan tonen op dat voertuig. 8)7
Anders moet je die gewoon opnieuw opbouwen.

Nou, inmiddels geaccepteerd bij Polis-pakket en de KNMV dus opgezegd.
De KNMV wilde de HP2 ook niet zomaar meer dan WA verzekeren.
Nu vier WA+ verzekeringen voor de oude prijs van drie. :')
 
Laatst bewerkt:
Nou, De ZRX staat achterin, op naar die Niederlande.
Toch wel ff confronterend toen ik die fiets zag, eerst maar even pauze.
Ja, dat is heftig om te zien. :Y

Kon jij nog wel rustig op de motor naar Nederland rijden terwijl zij in de auto zat?
 
Het scheelde heel veel dat ik in een groep mee reed denk ik, was daar meer mee bezig dan met het ongeluk. De auto reed achter ons, dus dat was ook ok.
 
Op zoek naar een mooie schakelset voor de MT, dingen met zwarte pook zijn erg lastig te vinden. Kwam eindelijk deze tegen, dus maar besteld...
_20190911_201919.JPG

_20190911_201945.JPG


Krijg ik gvd dit net afgeleverd... :( :( :(
DSC_0461.JPG


Heb hier zo'n t*fushekel aan, dus gelijk de verkoper een bericht gestuurd. Als die rukker niet reageert, gaat dit via PayPal geregeld worden. Had gehoopt deze week dat gedeelte te kunnen vervangen, gaat dus nog ff wat langer duren :(
 
Niet zwart en (minder belangrijk) het voetsteuntje afgebroken. :')

De stangetjes kan je volgens mij in China in iedere kleur bestellen?
En de schetsplaats en pook gewoon laten poedercoaten?
 
Niet zwart en (minder belangrijk) het voetsteuntje afgebroken. :')

De stangetjes kan je volgens mij in China in iedere kleur bestellen?
En de schetsplaats en pook gewoon laten poedercoaten?
Ik heb de onderdelen wel liggen, kan ik overgooien van de set die er nu op zit.
Ik wil gewoon hetgeen op de foto hebben waar hij mee adverteert. Maar ik wacht het nog even af en ga dan een dispuut indienen bij PayPal.
 
Dat is echt geen manier van handelen Chris, je dient idd gewoon te krijgen wat je besteld.
Ik zou sowieso een dispuut indienen bij PayPal. Hoe ze ook reageren op je mail.

Ik ben vandaag 1 z650 minder geworden, de zwarte c3 is verkocht aan een liefhebber die ook op MF zit.
Die werd super enthousiast toen ie hem zag en gaat er weer mee verder. Beter dat dan dat ie bij mij stof staat te vergaren, buiten dat heb ik nu alle ruimte voor de ZRX 1200 R.
 
Ik heb de onderdelen wel liggen, kan ik overgooien van de set die er nu op zit.
Ik wil gewoon hetgeen op de foto hebben waar hij mee adverteert. Maar ik wacht het nog even af en ga dan een dispuut indienen bij PayPal.
Niet versturen wat op de foto staat is gewoon een no-go. :Y
Waarschijnlijk ziet hij zelf geen verschil. Het is toch een schakelsetje voor die en die motor. :? :+
 
P.S ga je toevallig de 16e nog naar CPZ zit er aan te denken als het weer goed is nog een dagje te pakken, dit jaar helemaal niet gereden :')
Zit of sta je nog te denken? :+
Maud belde mij gisteren waar de betaling bleef.
Het gaat toch allemaal een beetje snel met verhuizen etc.
En ik had de printer nog niet gevonden om de exoneratie clausule uit te printen.

Dus gisteravond alles geregeld en gelijk de laptimer opgeladen.
Het kan allemaal maar klaarliggen.

Maandag keuring tussen 07.30 en 08.45. :z

IMG_20190731_164337 web.jpg



31 juli voor het laatst gereden (behalve even over met verhuizen).
 
Zit of sta je nog te denken? :+
Maud belde mij gisteren waar de betaling bleef.
Het gaat toch allemaal een beetje snel met verhuizen etc.
En ik had de printer nog niet gevonden om de exoneratie clausule uit te printen.

Dus gisteravond alles geregeld en gelijk de laptimer opgeladen.
Het kan allemaal maar klaarliggen.

Maandag keuring tussen 07.30 en 08.45. :z

Bekijk bijlage 1426763


31 juli voor het laatst gereden (behalve even over met verhuizen).
Ja wilde aantal dagen geleden inschrijven, alles vol.
Wel jammer zou mooi weer worden.
Zal mf in de gaten houden
 
Niet versturen wat op de foto staat is gewoon een no-go. :Y
Waarschijnlijk ziet hij zelf geen verschil. Het is toch een schakelsetje voor die en die motor. :? :+
Ga ik ook niet doen, wil de volledige set vervangen, geen onderdelen overgooien om er een goede set van te maken.
Heb nog een set gevonden hier in NL, dus als dit gezanik achter de rug is, ga ik daar ff kijken...
 
Ja wilde aantal dagen geleden inschrijven, alles vol.
Wel jammer zou mooi weer worden.
Zal mf in de gaten houden
Oke, en ik zei tegen Maud nog wel 'echt?? O-) ' toen ze het over een wachtlijst had. _O-
Toen ik inschreef was alles van 1 t/m 4 beschikbaar.

De eerste drie sessies moet ik niet te hard rijden, anders op zeker naar de A-groep.
En in een staande start voor de MSL cup heb ik geen zin. In juli al de kwalificatie tijd daarvoor gereden. :X

Liever de B-groep en een ronde achter de marshal.
Maar de conditie met het verhuizen is toch ook niet bepaald beter geworden.
Dus in de A-groep achteraan kan ook wel. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan