Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Even gebeld met de Dekra voor een tijdsindicatie wanneer de expert op de stoep staat, blijkt Univé Motoport als standplaats opgegeven te hebben, terwijl ik erg duidelijk heb aangegeven dat ik de Kawa thuis neerzet en dit werd ook bevestigd door de medewerkster.
Hoe moeilijk is het om dat te verklootten?

Ik kreeg van iemand de tip om een gesprek opneem app te installeren, blijkbaar geen slecht idee.
 
De BMWclan stond ineens om de hoek. :+

DSC_2195.jpg
 
DSC_2215.jpg


Bijna drie uur aan het opruimen geweest voordat de HP2 in de schuur kon.

Bij de S1000RR de ketting gesmeerd, banden opgepompt, olie bijgevuld (peil van midden naar max ivm circuitdag).
En de rechtervoetsteun van de duo verwijderd. Rij er toch alleen solo mee. :P

Klaar voor maandag. :]
 
Mogguh :W

Gisteren bericht gehad van de verkoper en heeft een voorstel gedaan 2/3 terug te storten. Dit maar geaccepteerd, heb een andere volledig zwarte set (incl zwarte schakelstang) weten te vinden, deze is nu onderweg :)
 
Toch nog even naar de Biberbunker geweest, een enthousiaste tour begeleider heeft ons in 1,5 uur van de nodige info voorzien.
Leuke tijdsbesteding en net op tijd weg voor een groep gillende kinderen (met ouders die alles prima vinden, zij hebben ook weekend).

De meeste tijd ging op in het zoeken naar een ZRX, nu 4 op het oog en daarna zie ik wel.
Ik droom inmiddels van Kawa's, terwijl ik liever een mooie Duc zie :9.
 
Toch nog even naar de Biberbunker geweest, een enthousiaste tour begeleider heeft ons in 1,5 uur van de nodige info voorzien.
Leuke tijdsbesteding en net op tijd weg voor een groep gillende kinderen (met ouders die alles prima vinden, zij hebben ook weekend).

De meeste tijd ging op in het zoeken naar een ZRX, nu 4 op het oog en daarna zie ik wel.
Ik droom inmiddels van Kawa's, terwijl ik liever een mooie Duc zie :9.
Je bedoeld nachtmerrie?
 
Gisteren de ZRX 1200 R van Jaco opgehaald uit Emmen..
Het was best wel een emotionele dag.
Carene, de weduwe van Jaco had het moeilijk, en ik eigenlijk ook..
20190915_002100_resized.jpg
20190915_002116_resized.jpg
20190915_002126_resized.jpg
20190915_002145_resized.jpg

Ik ga deze 1200 met veel liefde weer opbouwen.
Alle originele onderdelen zitten er bij, ook veel onderdelen uit de USA en Japan, sommige nog niet eens uitgepakt.
Het was een bewogen, maar goede dag gisteren.
Wel vreemd, zo een garage in te lopen en die motor te zien, half af, en het was net alsof Jaco zo weer binnen zou kunnen komen om er verder aan te gaan.
Frozen in time..
Het mocht voor hem niet zo zijn.
Maar, de ZRX heeft bij mij een goed huis gevonden.
Staat nu naast het kleinere zusje, m'n 1100.

Fijne zondag allemaal! :t
20190915_002501_resized.jpg
 
Nou, inderdaad heerlijk weertje!! _O-

IMG_20190916_112247.jpg


De eerste sessie gemist wegens een wegafsluiting op de A4 en een lege tank bij aankomst.
De pomp is tijdelijk (?) weg op het circuit.

Net de tweede sessie nat gereden. Twee keer een rode vlag wegens een rijder die onderuit was gegaan.

Telde in de pitstraat bij de herstart elf rijders op regenbanden, zeven dappere wegrijders en ik. O-)

Als het goed is sessie vier en de race - sessie vijf - droog. :]
 
Mijn vriendin rijdt nu ook rondjes, (zwarte Duc 749).
Have fun en blijf erop zitten
Groet
Sebas
IMG_20190916_112424.jpg


Gelukkig niet deze rechtsachter.
Niemand gewond verder trouwens.

Ik zal mijn ogen eens openhouden voor een 749.
Welke groep? :)
 
Toch nog even naar de Biberbunker geweest, een enthousiaste tour begeleider heeft ons in 1,5 uur van de nodige info voorzien.
Leuke tijdsbesteding en net op tijd weg voor een groep gillende kinderen (met ouders die alles prima vinden, zij hebben ook weekend).

De meeste tijd ging op in het zoeken naar een ZRX, nu 4 op het oog en daarna zie ik wel.
Ik droom inmiddels van Kawa's, terwijl ik liever een mooie Duc zie :9.

Waar gaan de ZRX'en nu ongeveer voor van de hand? Ben wel benieuwd wat die van mij op kan leveren :Y
 
Nou, inderdaad heerlijk weertje!! _O-

Bekijk bijlage 1428144

De eerste sessie gemist wegens een wegafsluiting op de A4 en een lege tank bij aankomst.
De pomp is tijdelijk (?) weg op het circuit.

Net de tweede sessie nat gereden. Twee keer een rode vlag wegens een rijder die onderuit was gegaan.

Telde in de pitstraat bij de herstart elf rijders op regenbanden, zeven dappere wegrijders en ik. O-)

Als het goed is sessie vier en de race - sessie vijf - droog. :]

Gelukkig is het nu droog.
Have fun en houd de kleppendeksel's van het asfalt.
 
Gelukkig is het nu droog.
Have fun en houd de kleppendeksel's van het asfalt.
Mag met de S1000R. O-)

15686417486601677683749.jpg


Vandaag langzamer dan op het Mac avondje. 1.29 achter de eerste op zeven.
Nummer acht scheelt een honderdste.
 
Mogguh, Heb enkel beetje meegelezen want ben tikkie te druk off the webs.. Ziet er allemaal leuk uit! Iedereen is goed druk zo te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan