Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ja gespot!
Gelukkig een grote smile :)
Groet
Sebas
Hier nog even het licht aangedaan. _O-

IMG_20190916_145946.jpg


Je engel op een 749 Dark. 8-)

Die Duc had ik ook wel even willen proberen. :]

Verder hier alle aandacht op de vijfde sessie gericht, maar was net te laat op de grid.
Daar ging mijn hele dag eigenlijk.

Mocht een ronde later (wachten) aanhaken en dat ging verder wel lekker.
Maar zonder geen wedstrijd ook geen strijd. April 2020 is de volgende kans (al). _O-
 
Tnx!
Tis trouwens geen Dark maar een S :)
Ze had het erg naar haar zin gehad, lekker sturen!
Uiteindelijk ook nog een groep " gepromoveerd" dus grote lol.
Groet
Sebas
Bij HP Motoren zouden ze het toch een special edition black special edition noemen. _O-
Maar vond het wel grappig :@ een 'lichtgevende' engel op een motor uit de hel. :+
Maar ik heb teveel fantasie. ;)
 
Dan wordt ik nog gekker. Dat is waar. _O-
Vorige week maar liefst eentje gedronken (eerste in vijf jaar thuis), een Heineken 0.0% (de cola light was op). :+
geld deze recal ook voor jou @Worldbeater

TWO MANUFACTURERS' RECALLS:
Your BMW G 310 GS, G 310 R, C 400 GT or C 400 X (manufactured between 21 April 2016 and 08 August 2019) could suffer surface corrosion within the non-anodised calliper piston bore. Corrosion on the surface of the calliper could impair the piston’s clearance within the bore, affect brake performance and increase the risk of an accident.
Your Dunlop tyre Trailmax Meridian, model: 170/60 ZR17 M/C 72W, 150/70 ZR18 M/C 70W or 150/70 R17 M/C 69V may be affected by an open tread splice that can lead to a tread bulge or tread detachment affecting the operation of the motorcycle. In case the tread detaches during high-speed operation, the motorcycle could be subject to vibration and the driver may lose control.
FEMA, Europe's leading motorcyclists' organization, shows you all manufacturers' recalls: www.fema-online.eu/recalls
 
geld deze recal ook voor jou @Worldbeater

TWO MANUFACTURERS' RECALLS:
Your BMW G 310 GS, G 310 R, C 400 GT or C 400 X (manufactured between 21 April 2016 and 08 August 2019) could suffer surface corrosion within the non-anodised calliper piston bore. Corrosion on the surface of the calliper could impair the piston’s clearance within the bore, affect brake performance and increase the risk of an accident.
Your Dunlop tyre Trailmax Meridian, model: 170/60 ZR17 M/C 72W, 150/70 ZR18 M/C 70W or 150/70 R17 M/C 69V may be affected by an open tread splice that can lead to a tread bulge or tread detachment affecting the operation of the motorcycle. In case the tread detaches during high-speed operation, the motorcycle could be subject to vibration and the driver may lose control.
FEMA, Europe's leading motorcyclists' organization, shows you all manufacturers' recalls: www.fema-online.eu/recalls
Thanks.. het RDW heeft inderdaad een brief verzonden voor de remklauwen.
Deze moeten geïnspecteerd worden op directe schade en in de toekomst - bij voldoende onderdelen - worden deze überhaupt vervangen.
Gratis remvloeistof bij het vervangen denk ik dan. Niet combineren met de 10.000 km beurt. _O-

Volgens mij is er geen Nederlandse motor die schade heeft gerapporteerd, maar vooral Amerika ligt dwars.
Soms is dat wel handig. :9

Banden is nieuw voor mij.
Misschien ligt die brief wel op mijn oude adres.
Nog drie weken voordat ik ingeschreven ben bij de gemeente na de verhuizing. :o
Maar melding van de klauwen duurde ook wel enige tijd voordat die in Europa kwam.

Vorig jaar al de recall van de zijstandaard en die las ik ook zes maanden voordat BMW Nederland het wist.
Heb er toen nog over gebeld. :P

Nieuw bandje is ook nooit weg. :')
Edit. Iets teveel geplakt zie ik. Maar interessante link. :9

Groetjes uit Tunesië. 8-)

4-days-Merzouga-Moto-ride.jpg
 
Laatst bewerkt:
In Nederland lopen ze altijd achter. Bij mijn Suzuki precies hetzelfde verhaal, de rest van de wereld al wel, maar hier? ho maar. En ook gehad dat ze het wel wisten, maar dat ze het nog niet melden... want tja. kost geld he :')
 
Weet iemand waar je in Spijkenisse nog E5, ofwel euro98 kan tanken? Aangezien de E10 meuk niet optimaal is voor diverse motoren en dat vanaf morgen in de pompen zit :/

Vraag me dan echt af waarom ze überhaupt die zooi in de pompen douwen, zal allemaal weer milieu gezanik zijn. Zal het anders maar eens aan Greta vragen, die kut zal het vast weten... :(
 
Weet iemand waar je in Spijkenisse nog E5, ofwel euro98 kan tanken? Aangezien de E10 meuk niet optimaal is voor diverse motoren en dat vanaf morgen in de pompen zit :/

Vraag me dan echt af waarom ze überhaupt die zooi in de pompen douwen, zal allemaal weer milieu gezanik zijn. Zal het anders maar eens aan Greta vragen, die kut zal het vast weten... :(
Was er ook een beetje op aan het letten maar alle euro95 is al een tijdje e10 hier alleen toen merkte je het niet omdat het nog geen hot item was.
De euro 98/v-power/fire102 wat dan ook wordt waarschijnlijk de e5 aangezien de hoge octaan lood vrije er uit gaan wat ik begreep.
 
Een pompstation met maar één soort benzine is niet verplicht E10 te leveren. Voorlopig??
Een tankstation die luxere benzines leverde zal E5 hebben.
Maar ik kan even geen rondje doen, zit nog in een land waar de benzine oldskool en +/-€0,65 per liter is. :9
 
Een pompstation met maar één soort benzine is niet verplicht E10 te leveren. Voorlopig??
Een tankstation die luxere benzines leverde zal E5 hebben.
Maar ik kan even geen rondje doen, zit nog in een land waar de benzine oldskool en +/-€0,65 per liter is. :9
65cent de liter_O- neem wat mee in de hand bagage.
 
65cent de liter_O- neem wat mee in de hand bagage.
OK. Hoeveel is toegestaan? :+

Vorig jaar wel een flesje brandstofreiniger in de koffer meegenomen uit Curaçao.
Voor als het vliegtuig een tekort aan kerosine had. :X :+
Kosten rond de drie euro. In Nederland tot vijftien euro in de winkel. :o

Achteraf zou ik dat nu niet meer durven. Je kan het ook als een bommetje zien. O-)

Volgende week eens bij de HP2 in de tank doen. ;)
 
De pompen bij mij om de hoek hebben alleen E10 en diesel (Berkman bij de molen en Tamoil bij Troost), de Tango heeft ook alleen maar E10 en diesel.

Voor de huidige auto’s hoef ik me geen zorgen om te maken, over een jaar of 3 komt er pas eentje die E10 meuk niet kan hebben. De MT07 zal op zich ook nog niet zo’n probleem zijn, maar de SP en de scootah (de laatste vnml ivm woon-werk) zijn niet geschikt, dus zal toch ff op zoek moeten naar een pomp met E5.
 
Terug
Bovenaan Onderaan