Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

mannen, even tussendoor. Wil scheidingswandje optrekken op zolder. T vormig wandje. 2 deuren. Nu nog de vraag. Cellenbeton of Gipswand?
Hoor graag jullie voor en tegens.
 
mannen, even tussendoor. Wil scheidingswandje optrekken op zolder. T vormig wandje. 2 deuren. Nu nog de vraag. Cellenbeton of Gipswand?
Hoor graag jullie voor en tegens.
Ik heb een gipswand gemaakt als tussenwand, daar kon ik nl elektra doorheen trekken. Ook lekker snel klaar.
Met cellenbeton heb ik geen ervaring.
 
Hier ook op zolder een gipswand. Net als GB makkelijk electra doorheen trekken. Ik had ook geen zin om al die blokken naar boven te brengen :+ Geraamte gemaakt van hout, daarna aan de slaapkamer alle gipsplaten geplaatst en kon dan vanaf de andere kant alle electra op de gewenste plekken monteren. Kozijn voor de deur was ook makkelijk geplaatst in een houten omlijsting.

Enige nadeel wel, iets ophangen is niet makkelijk. Dan moet je met gipspluggen werken. Op de plek waar ik een tv op ging hangen heb ik een grote houten plaat achter het gips geplaatst waar ik dan de beugel op kon monteren. Stroom/coax/utp kon ik daar ook gelijk mooi wegwerken.
 
Gracias! Ik zit namelijk tussen Cellenbeton tegenover Gips.
De Metal STUD gips wand heb ik eigenlijk al beetje afgeschoten.

Cellenbeton en Gips heeft eigenlijk zelfde soort werking, en gewicht hebben ze 51/52 kg/m3 . Dus ontloopt elkaar ook niet veel.
 
waarom geen OSB/underlayment platen, zijn lekker groot qua formaat, stevig (kan je er nog eens iets aan ophangen), niet duur en makkelijk te verwerken.
Heb het bij ons ook gedaan met isolatie er tussen echt super.
 
Kijk die Willem Alexander nou eens even genieten bij de MXoN in Assen afgelopen september. :}

71222915_817012975397939_6226672991067505403_n.jpg

69924729_2157931091174267_3596243765586524902_n.jpg
 
Dat is jouw mening. Ik ben er zeker blij mee. Onwijs leuke baan, leuke collega's, heel de dag met motoren bezig zijn en ook nog verhuizen naar een schitterende omgeving.

Voor mij niets te klagen :Y

klopt hoor is ook mijn mening :), het blad de filmpjes enzo zijn erg leuk :Y, maar hulp na ongeval of verzekering pfff zelfs met rechtsbijstand (die in het zelfde pand zitten). en dan de regels met je (C) race licentie ;( om te huilen.

Ik ben ook niet de enige.


 
Jaaahh verzekeringen, begin er niet over :N

Daar zijn wij (de vereniging) ook geen fan van. Alles wat wij proberen op te bouwen trekt AON (de verzekeraar achter de naam KNMV Verzekeringen) weer onderuit met negatieve reclame.

Rechtsbijstand en verzekeringen zit trouwens niet in hetzelfde pand als de vereniging.

Healthcard komt wel van mijn afdeling maar heb ik afgeraden om te doen. Helaas luisteren ze nog net niet zo goed naar mensen die wel motorrijden maar er nog niet zo lang werken.
 
Jaaahh verzekeringen, begin er niet over :N

Daar zijn wij (de vereniging) ook geen fan van. Alles wat wij proberen op te bouwen trekt AON (de verzekeraar achter de naam KNMV Verzekeringen) weer onderuit met negatieve reclame.

Rechtsbijstand en verzekeringen zit trouwens niet in hetzelfde pand als de vereniging.

Healthcard komt wel van mijn afdeling maar heb ik afgeraden om te doen. Helaas luisteren ze nog net niet zo goed naar mensen die wel motorrijden maar er nog niet zo lang werken.

kijk zijn we het toch nog een beetje met elkaar eens ;) .
Na het opzeggen van de verzekering ook nog een tijd lid gebleven van de vereniging voor het blad en om te sponsoren en race licentie.
maar nu ook niet meer was toch steeds weer 50euri en deed er niet veel mee.
 
Gracias! Ik zit namelijk tussen Cellenbeton tegenover Gips.
De Metal STUD gips wand heb ik eigenlijk al beetje afgeschoten.

Cellenbeton en Gips heeft eigenlijk zelfde soort werking, en gewicht hebben ze 51/52 kg/m3 . Dus ontloopt elkaar ook niet veel.
op beton vloer zou ik voor cellenbeton gaan, op hout voor gips op houtframe.
 
kijk zijn we het toch nog een beetje met elkaar eens ;) .
Na het opzeggen van de verzekering ook nog een tijd lid gebleven van de vereniging voor het blad en om te sponsoren en race licentie.
maar nu ook niet meer was toch steeds weer 50euri en deed er niet veel mee.
Ik heb het lidmaatschap i.c.m. mijn onvoorwaardelijke trouw vorige week opgezegd na een jaar of tien.
Dat ging soepeler dan bij de postcodeloterij moet ik zeggen. _O-

Het lijkt me nog steeds gaaf om er bij te werken. :Y :9
Vooral wat @GenesiZ doet. Beeld en met tekst werken.
 
Ik heb het lidmaatschap i.c.m. mijn onvoorwaardelijke trouw vorige week opgezegd na een jaar of tien.
Dat ging soepeler dan bij de postcodeloterij moet ik zeggen. _O-

Het lijkt me nog steeds gaaf om er bij te werken. :Y :9
Vooral wat @GenesiZ doet. Beeld en met tekst werken.


Mag niet klagen nee hehe,zet er net 3 maanden en toen kreeg is deze presentatie aangeboden via Kawasaki. De nieuwe Versys testen op Lanzarote en Fuerteventura. Leuke motor, schitterende reis en helemaal mijn ding. Lekker motorrijden en een schitterende omgeving om foto's te maken :Y

 
Een leuke dame op een supersport die niet is wat het lijkt. _O-

img_8796.jpg


Rararara..
 
Kwam ff niet verder dan een kawa-achtige bike met 2 verschillende wielen. Dan het maar zoeken bij de leuke dame die niet lijkt wat het is. Maar nu je het zegt.... :')
 
Jeetje, dat zal een enorme beleving geven zeg.... _O-

Vind het überhaupt al achterlijk dat je een bike op de markt zet met 2 verschillende wielen. |(
 
Grappige electro-fiets
Helaas niet vooruit te branden :)
De Daymak EM2 met dubbele remschijven en super supersport look! :}

Jij had hem al gezien. :?

32 km/u topsnelheid. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan