Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Een late of hele vroege kerst 🤩.

20200122_170049.jpg
 
Net gaat de deurbel, en binnen vier seconden doe ik de deur open en zie de DHL man nog net de hoek om gaan. :? 8)7
Geen briefje
Dus, wat is er dan mis mee?
Net zoiets als die S1000rr voor 6 mille ofzo een tijdje terug? :+
Meneer heeft gereageerd en ik ga er waarschijnlijk volgende week even kijken. ;)
 
Ja, is het zeker weer een miniatuur?:(
Big bore kit, slipperclutch, andere uitlaat en nog een berg spullen. 8)7
Bijna 20 pk meer dan standaard.
De sterkste boxer die er tot op de dag van vandaag bestaat.
En in 100% conditie.

Ik begin mij nu wel af te vragen of er wel een kenteken op zit.
Morgen maar weer everder vragen. :Y
Nou, voor die paar centen meer voor een liter benzine woon ik toch liever in NL dan in 99% van de landen in de lijst.
Ik vind Azerbeidzjan altijd zo leuk en gezellig (+knap) de punten geven bij het songfestival. :$
 
Mooie koffers! :Y Heb soortgelijke alu dingen voor de KTM en staat erg ruig. Wel even wennen met manouvreren en file rijden. Je bent een stuk breder achter :+
 
Zooooo ziet er netjes uit Bassie! 8-)
Sjiek de Friemel

Mooie koffers DRS! Ga je geen spijt van krijgen. Ik dacht eerst, zal ik gewoon plastic nemen. Maar alu koffers ogen ook gewoon veel mooier en zijn veel robuuster
 
Hebben we in de buurt ook nog minder dan E5? OF is die keuze er helemaal niet meer :/ Anders rij ik vanmiddag even naar DC Berkel voor 98/E5. Had gehoopt dat er ergens nog E0 gehaald kon worden.

E0 bestaat niet. E5 mag maximaal 5% bevatten maar het hoeft er ook niet in te zitten. V Power is volledig ethanol vrij evenals die van DC Berkel en BP. De onbemande Esso net na de brug verkoopt goedkoop E5 95.


Zie deze link voor wat handige info welke brandstoffen er Ethanol vrij zijn.
 
E0 bestaat niet. E5 mag maximaal 5% bevatten maar het hoeft er ook niet in te zitten. V Power is volledig ethanol vrij evenals die van DC Berkel en BP. De onbemande Esso net na de brug verkoopt goedkoop E5 95.


Zie deze link voor wat handige info welke brandstoffen er Ethanol vrij zijn.
Volgens mij is die esso inmiddels ook e10 :(
 
Zal straks eens kijken. Pomphouders zijn verplicht om op minimaal de helft van de vulpistolen E10 aan te bieden maar deze heeft alleen maar 95 en geen 98 dus dan mag de 95 nog E5 zijn.
Daar ik begreep is er helemaal geen 95 meer, die zou vanaf weet ik veel welke datum volledig E10 geworden zijn. De pomphouder zou de keuze hebben of hij 98 ofwel E5 wil aanbieden of niet. Althans dat is hetgeen ik ervan gelezen heb...
 
Daar ik begreep is er helemaal geen 95 meer, die zou vanaf weet ik veel welke datum volledig E10 geworden zijn. De pomphouder zou de keuze hebben of hij 98 ofwel E5 wil aanbieden of niet. Althans dat is hetgeen ik ervan gelezen heb...

Als ze enkel 95 aanbieden heeft de pomphouder de keuze tussen E5 of E10.
 
Ja, is het zeker weer een miniatuur?:(
Gewoon een betrouwbare verkoper _O- net een derde mail ontvangen, maar het lijkt wel een eerste contact. 8)7

Hallo, Entschuldigung für meine Verspätung. Mein Motorrad steht noch zum
Verkauf, hat keine Kratzer, keine Beulen, es hat keine technischen oder
mechanischen Probleme und es war nie in einen Unfall verwickelt. Ich bin
der zweite Besitzer, nach dem offiziellen Händler. Ich habe dieses
Motorrad gekauft, als ich in Deutschland gearbeitet habe. Das Motorrad
hat deutsche Zulassungspapiere und deutsche Kennzeichen (bis 2021
verfügbarer TÜV). Denn vor kurzem bin ich Papa geworden :) (meine Frau
ist ein kleiner Junge) und hatte nicht genug Zeit, um das Motorrad vor
meiner Abreise aus Deutschland zu verkaufen, Ich entschied mich für das
Internet, um das Motorrad in Deutschland zu verkaufen. Ich wollte auch
das Motorrad hier in Norwegen anmelden, aber die Kosten sind sehr hoch,
sowohl für gebrauchte Motorräder als auch für gebrauchte Autos. Wenn Sie
interessiert sind, kontaktieren Sie mich, und wir werden einen
geeigneten Weg finden, um die Transaktion sicher abzuschließen. Alles
Gute für Ihre Familie! Mit besten Grüßen, Thomas
 
Terug
Bovenaan Onderaan