Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik mis 1 knipperlicht plaatje op de Honda en die heb ik nodig om de nieuwe knippers te monteren.
Heeft iemand soms zo'n dingetje in de schuur en ligt ie enorm in de weg? Ik neem hem graag over :P.


1579874319893.png
 
Laatst bewerkt:
Ik mis 1 knipperlicht plaatje op de Honda en die heb ik nodig om de nieuwe knippers te monteren.
Heeft iemand soms zo'n dingetje in de schuur en ligt ie enorm in de weg? Ik neem hem graag over :P.


Bekijk bijlage 1460250
Die heb ik nog nooit gezien, voor de sp? Ik ken alleen maar van die aftermarket plastic plaatjes voor als je andere knippers wil monteren...
 
E0 bestaat niet. E5 mag maximaal 5% bevatten maar het hoeft er ook niet in te zitten. V Power is volledig ethanol vrij evenals die van DC Berkel en BP. De onbemande Esso net na de brug verkoopt goedkoop E5 95.


Zie deze link voor wat handige info welke brandstoffen er Ethanol vrij zijn.

Helder verhaal, dank! Dan rij ik even naar de Shell :Y
 
Dus, wat is er dan mis mee?
Net zoiets als die S1000rr voor 6 mille ofzo een tijdje terug? :+
Net weer exact hetzelfde mailtje van eerder deze week.
Algemene info, maar ik vroeg kort maar krachtig hoe we de deal konden sluiten en dat hij hem bezorgt :+ of waar ik hem ophaal. 8)7

Wel twee ongevraagde piccies erbij, op dit detail wijkt het bericht dus af. O-)

ellmonnert-00273 (3).jpg
ellmonnert-00273 (14).jpg
 
En nu krijg ik ineens wel een goed mailtje terug. _O-

Guten Abend Bart, Entschuldigen Sie meine Verspätung. Ich mache an diesem Wochenende eine kurze Reise mit meiner Familie. Ja ja, Ich verstehe Sie perfekt, aber Ich habe keine Zeit in Deutschland zu kommen.:( Meine Familie und meine Arbeit erlauben mir nicht. Wir haben zwei Möglichkeiten, die Transaktion abzuschließen: 1. Sie kommen nach Norwegen, inspizieren das Motorrad und kehren zurück. Wenn Sie Urlaub haben, können Sie 2-3 Tage bei uns bleiben, es ist kein Problem :), wir haben ein wunderschönes Land! 2. Wir können ein Transportunternehmen benutzen. Das Transportunternehmen kümmert sich um das Motorrad und das Geld. Sie werden das Motorrad testen und inspizieren, bevor Sie die endgültige Entscheidung treffen. Ich bezahle das Transportunternehmen. Sie zahlen nur den Motorradpreis, wie vereinbart. Sag mir wie es dir lieber ist, und wir machen, wie du willst! Schönes Abend und alles Gute für Ihre Familie! Mit besten Grüßen, Thomas und Anna :-)

Knipsel.JPG
 
Alle ingrediënten aanwezig van de Nigeriaanse oplichtingsfraude zoals ze dat ook wel noemen. :X
 
Lekker apart mailtje hahaha ! Stinkt naar de misdaad. Heb je de foto van de mensen al in google geplaatst? Kijken waar je op uitkomt!
 
Ik mis 1 knipperlicht plaatje op de Honda en die heb ik nodig om de nieuwe knippers te monteren.
Heeft iemand soms zo'n dingetje in de schuur en ligt ie enorm in de weg? Ik neem hem graag over :P.

Alleen zo plastic knipperlicht plaatje voor een suzuki gevonden.
20200126_142640.jpg


Dacht nog zo stalen honda plaatje te hebben maar kon het niet vinden in die zooi.
Nog wel een lazer duo-tech demper gevonden.:') was ik al weer vergeten.
 
Ik ben maanden druk al met verbouwen, vanmiddag dan toch eindelijk de koffers er ff opzetten yes!!!😁
'' he k+t, verkorte kenteken houder moet eraf., originele weer gezocht. Blijkt moet ik solderen van verlichting. Ach komt wel. En door!👌 "

Pakt de beugels en set spullen. Mis ik verdomme 1 ding... 1 half maantje...

'f*ck f*ck' verdrietig motor zonder kenteken weer terug gerolt. '('(
en mailtje verzonden naar winkel..
20200126_191644.jpg
 
Ze moeten om de boutjes in de achterkant.. En dit past precies, dus kan niet vullen met een busje o.i.d.

bolts.PNG


bolts 2.PNG
 
Terug
Bovenaan Onderaan