Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Welkom Hagane en Fozzy :W Mooie motoren!

Ik zie altijd wel wat voor weer t wordt. Heb toch in deze temperaturen altijd mijn goretex aan dus dan maakt het niet zoveel uit.
In de zomer wordt t spannend met kevlar en zomerjacks :P

Gisteren wel 2x compleet verzopen hoor :') Vriend ging op de motor en is 2x droog over gekomen.
Ik zal wel slechte karma hebben denk ik :P
 
Laatst bewerkt:
@Worldbeater - Buienradar werkt op sommige regendagen inderdaad niet optimaal, Het komt denk ik toch omdat ze niet kunnen voorspellen waar de "nood"buien ineens opkomen. Zelf ook al paar keer met zeiknat pak gestaan terwijl je denkt dat het droog wordt...
Dat heb inderdaad eerder meegemaakt, op 22 april een forse hagelbui terwijl ik lekker een enorm stuk aan het fietsen was. :Y
Maar gisteren was geen toevalsbui meer, van droog in de middag tot nagenoeg de hele middag regen en hard.

Vorig jaar ook wel eens een keer een paar dagen van tevoren buienradar gecheckt - droog de hele dag.
De dag zelf op buienradar gekeken, op verschillende uren regen. Dus niet gereden.
Toen klopte de buienradar van enkele dagen daarvoor dus wel. De hele dag droog. :?
Slecht regenpak dan. Heb al aardig wat heftige buien gehad zodat mijn pak 2x zo zwaar was en aan de kapstok nog lang nadrupte. Ik blijf zelf altijd droog *O*
Ik denk dat het via de racelaarzen omhoog ging kruipen. _O-
Het Proof regenpak is vijf jaar oud, maar had ik pas voor de tweede keer aan.
Zo'n hekel aan. :Y
(Voor Coert indertijd de ZRX gehaald in Friesland, maar toen had ik hem niet eens mee, en het regende nagenoeg de hele dag)

Mensen vroegen al of die nieuw was, zie je al jaren motorrijden, maar dit pak ken ik niet. 8)7 :+
Ik had gewoon een goede voorbereiding en planning.
In ochtend regen met sloten tegelijk, ik wil rijden!! ;)
 
Ik zie altijd wel wat voor weer t wordt. Heb toch in deze temperaturen altijd mijn goretex aan dus dan maakt het niet zoveel uit.
In de zomer wordt t spannend met kevlar en zomerjacks :P
Jij hebt ook een mooi werkpaard die je in het buitenland ook vast zal vermaken. 8-)

Mijn sierpaard en racepaard wil ik niet buiten laten staan in de regen :+ dus moest even kijken of het werkveulen van stal moest.

De HP2 staat vooraan, maar die moest de GS voor laten gaan. :Y

En de afspraken een beetje plannen met het weer. Not. :+
Gisteren wel 2x compleet verzopen hoor :')
Foto? :+
Foto? _O-
Ik zal wel slechte karma hebben denk ik :P
Je suis.. #me too. :+
 
Vandaag nieuwe rubbers eronder laten leggen door tec-motoren.Belde Leen of ik de oude bt45 weer wilde want er was na 22 jaar een opvolger, de bt46.
Tja, erzijn nog geen ervaringen over de nieuwe bekend en de bt45 gaan bij mij zo'n 17k mee. Toch maar weer de bt45.
Over 2 jaar zien we wel weer.
 
Vandaag nieuwe rubbers eronder laten leggen door tec-motoren.Belde Leen of ik de oude bt45 weer wilde want er was na 22 jaar een opvolger, de bt46.
Tja, erzijn nog geen ervaringen over de nieuwe bekend en de bt45 gaan bij mij zo'n 17k mee. Toch maar weer de bt45.
Over 2 jaar zien we wel weer.
Ik was toch wel nieuwsgierig geweest naar de update.
Hoewel de BT45 ook niet meer hetzelfde is, de compound is daar in de loop der jaren ook al meerdere keren aangepast.
Maar misschien nog wel gelijk aan twee jaar terug. :+ ;)
 
Ik was toch wel nieuwsgierig geweest naar de update.
Hoewel de BT45 ook niet meer hetzelfde is, de compound is daar in de loop der jaren ook al meerdere keren aangepast.
Maar misschien nog wel gelijk aan twee jaar terug. :+ ;)
Tja wie weet. Ze hebben de visgraat omgedraaid voor betere wegligging met regen. Maar ik heb echt geen klagen over de oude. Als die 'raar' gaat doen in de bochten, dan wordt het serieus tijd voor lucht toevoegen :$8)7
 
Owja en leuk zo’n vader die met je meedenkt (en wat uiteindelijk weer geld gaat kosten, veel geld :')) bedankt pa voor de foto :9~

DE55F467-F639-4344-B98D-2BB12ACE5549.jpeg
 
Vanmiddag al de zomer in m'n bol en wat geperforeerd leer wezen passen ☀..
Ik wilde eigenlijk voor een losse broek gaan omdat ik al zo'n jas heb, maar nadat ik me in een 1 delig pak had geworsteld wil ik dat.
Staand helemaal kut, maar eenmaal op de motor klopte alles gewoon....tot ik hem nog een x mét rugprotector aandeed.
Twijfel nu om een maatje groter te gaan, maar dan zit de rest te los denk ik.
Oh wacht ff, voor het juiste plaatje; hij knelde wat bij de borstspieren, er was nog iets groei ruimte rond de middensectie.
Al moet daar wel wat van af met zo'n strak pak :P..
 
Vanmiddag al de zomer in m'n bol en wat geperforeerd leer wezen passen ☀..
Ik wilde eigenlijk voor een losse broek gaan omdat ik al zo'n jas heb, maar nadat ik me in een 1 delig pak had geworsteld wil ik dat.
Staand helemaal kut, maar eenmaal op de motor klopte alles gewoon....tot ik hem nog een x mét rugprotector aandeed.
Twijfel nu om een maatje groter te gaan, maar dan zit de rest te los denk ik.
Oh wacht ff, voor het juiste plaatje; hij knelde wat bij de borstspieren, er was nog iets groei ruimte rond de middensectie.
Al moet daar wel wat van af met zo'n strak pak :P..
Ik moet nog zes kilo afvallen voordat ik mijn raceoverall weer pas, en met de eigenlijk verplichte rugprotector nog acht.
Maar de zomer duurt nog even.

In september het circuitdagje maar in mijn toeroverall gedaan, met rugprotector ging die net dicht.
Nu past die zelfs daar ff niet. O-)

Sinds vier weken nu vijf keer per week naar de sportschool en minder snoepen.
Alcohol deed ik al eigenlijk nooit, daarmee stoppen was dan het snelste qua kilo's geweest. :P

Weer het circuit op is altijd wel mijn grootste motivatie om weer even extra op de maatvoering te letten. :]

Er zitten ook wel nadelen aan een goede conditie, de omgeving kan het niet meer bijhouden.
 
Toen ik net 30+ was hoefde ik nergens op te letten, gewoon genoeg sporten en alles was strak. 10 jaar later en de sixpack is nergens meer te vinden..
Ik ben wel wijzer geworden, ook fijn :').
 
Ik moet nog zes kilo afvallen voordat ik mijn raceoverall weer pas, en met de eigenlijk verplichte rugprotector nog acht.
Kleiner dan maat 54 kan ik toch niet aan tenzij ik de broekspijpen afknip, mijn benen passen er net in.
Is dat squaten toch niet voor niets geweest *D.
Maar, er moet en gaat wat vet af.
 
Toen ik net 30+ was hoefde ik nergens op te letten, gewoon genoeg sporten en alles was strak. 10 jaar later en de sixpack is nergens meer te vinden..
Ik ben wel wijzer geworden, ook fijn :').
Ik was ook wijzer, maar na mijn ongeluk in 2018 weer terug naar 1992. :+

En het gewicht gaat ook al dertig jaar van 82 naar 104 kilo en meestal O-) terug. _O-
 
Kleiner dan maat 54 kan ik toch niet aan tenzij ik de broekspijpen afknip, mijn benen passen er net in.
Is dat squaten toch niet voor niets geweest *D.
Maar, er moet en gaat wat vet af.
Dan een maatpak voor het strakke lijf boven die gespierde sexy legs. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan