Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik wou vanmiddag het leven van dat oude fossiel gaan verrijken , echter bleek dat hij gewaarschuwd was en de middag vrij had genomen !
Had ik maar motor monteur geworden , ooh nee ik was ook vrij |(
Die is tegenwoordig iedere maandag en dinsdag dicht, heeft er een ouwe-lullen-dag bij... ;)

Edit: Ik had nl vorige week hetzelfde geniale plan... :')
 
Gaat dat over Ton? Daar moet ik binnenkort ook weer eens heen, om een achterband te laten verwisselen van 1 van m'n ZRX'en.
Die van m'n 1100. is volledig aan het naadje dus moet een nieuwe op.
Van de week trouwens 4 led balken in de garage opgehangen ipv de oude tl balk die er hing, wat een licht zeg heb je daarvan. :t
En gisteren een werkbank in elkaar geknutseld,
20200321_175142_resized.jpg
20200323_183547_resized.jpg

Vandaag ben ik verder gegaan met de werkbank, want die was nog niet helemaal klaar.(ziet er nu dus anders uit dan op de foto, die is van gisteren)
Morgen ga ik verder met witten, want de latex was op.:)
Binnenkort ben ik klaar met de garage en staan er alleen motoren, een werkbank en alles wat ik nodig heb.
En dan heb ik een garage waar ik normaal in kan werken, ipv eerst van alles buiten te moeten zetten omdat ik m'n reet er niet in kon keren....:+
 
Gaat dat over Ton? Daar moet ik binnenkort ook weer eens heen, om een achterband te laten verwisselen van 1 van m'n ZRX'en.
Die van m'n 1100. is volledig aan het naadje dus moet een nieuwe op.
Van de week trouwens 4 led balken in de garage opgehangen ipv de oude tl balk die er hing, wat een licht zeg heb je daarvan. :t
En gisteren een werkbank in elkaar geknutseld,
Bekijk bijlage 1477617Bekijk bijlage 1477618
Vandaag ben ik verder gegaan met de werkbank, want die was nog niet helemaal klaar.(ziet er nu dus anders uit dan op de foto, die is van gisteren)
Morgen ga ik verder met witten, want de latex was op.:)
Binnenkort ben ik klaar met de garage en staan er alleen motoren, een werkbank en alles wat ik nodig heb.
En dan heb ik een garage waar ik normaal in kan werken, ipv eerst van alles buiten te moeten zetten omdat ik m'n reet er niet in kon keren....:+
Lekker bezig man, wordt een strak hokkie zo :t

En idd, gaat om Hemo.... :Y
 
Gaat dat over Ton? Daar moet ik binnenkort ook weer eens heen, om een achterband te laten verwisselen van 1 van m'n ZRX'en.
Die van m'n 1100. is volledig aan het naadje dus moet een nieuwe op.
Van de week trouwens 4 led balken in de garage opgehangen ipv de oude tl balk die er hing, wat een licht zeg heb je daarvan. :t
En gisteren een werkbank in elkaar geknutseld,
Bekijk bijlage 1477617Bekijk bijlage 1477618
Vandaag ben ik verder gegaan met de werkbank, want die was nog niet helemaal klaar.(ziet er nu dus anders uit dan op de foto, die is van gisteren)
Morgen ga ik verder met witten, want de latex was op.:)
Binnenkort ben ik klaar met de garage en staan er alleen motoren, een werkbank en alles wat ik nodig heb.
En dan heb ik een garage waar ik normaal in kan werken, ipv eerst van alles buiten te moeten zetten omdat ik m'n reet er niet in kon keren....:+

Lekkere werkplek maar ik zou wel je oude kanteldeur er uit gooien als ik jouw was , ding is inbraak gevoelig en tocht lekker , ik weet wel iemand die je een nieuwe kan leveren 8)7
 
Dat was inderdaad het volgende wat ik wou aanpakken!
Na het aanbouwtje, de nieuwe schutting en de herinrichting van de garage, waar ik bijna klaar mee ben. Stuur je wel een PB erover wanneer ik zover ben! :t
 
Het weer is deze week wel super, in de laatste avondzon thuisgekomen en de motor keek mij zo aan; bedankt voor de rit. ;)

DSC_2381.jpg
 
Ik was alleen de kenteken/knipperlichthouder vergeten vast te zetten.
Drie weken geleden 'al' gezien dat twee van de vier torxboutjes hier misten.
Op de snelweg had ik het idee dat ik e.a. hoorde rammelen :$ dus niet harder dan 170 km/u onderweg geweest. :Y
(Alleen even snel optrekken, kijken of de quickshifter nog werkt enzo.. echt waar..)

De politie zou niet controleren i.v.m. de nieuwe snelheden??
Gisteren drie keer een wagen zien rijden in de de oude 130 km/u zone, de eerste keer was ik net dezelfde minuut van het gas af. O-)
Vorig jaar NUL politie op de snelweg gezien. :P
 
Ik had ook graag een mooi garagedeurtje gewild, maar was toen niet mogelijk. :/

Alles is mogelijk maar je wou toen een rolpoort als ik me niet vergis , en die was voor jouw te duur !
In de tussentijd zijn er een aantal ontwikkelingen waardoor ik soms aan 7,5 cm bovenruimte genoeg heb . maar dat kan alleen met een motortje !
 
Het viel niet mee met de oude wellnuts achter de originele ruit, maar met een mix van oud & nieuw kan het er voorlopig mee door. :P

DSC_2411.jpg


Ik riep mijn vriendin bij deze foto.. en die vroeg wat het verschil is links en rechts. O-) ;)
 
Alles is mogelijk maar je wou toen een rolpoort als ik me niet vergis , en die was voor jouw te duur !
In de tussentijd zijn er een aantal ontwikkelingen waardoor ik soms aan 7,5 cm bovenruimte genoeg heb . maar dat kan alleen met een motortje !
Waar moet ik aan denken voor een deurtje van 1.25 x 2.00 (B x H)?
 
Net even het huis stofgezogen.
Dat is al sportief genoeg :+ met de electrische stofzuigert.
Zweet er van.

Straks weer op de Bikestepper naar Maasluis, met dit weer om de dag. :P
Bij genoeg energie met het pontje over naar Rozenburg en mijn geboortehuis bezoeken samen met vier andere adressen.
Nostalgie viert hoogtij. :+ ;).

En volgens de Duitse minister van Volksgezondheid is 'fietsen' ook ideaal om je nu veilig te verplaatsen en de longinhoud te reinigen en versterken. :Y
 
Doe ze de groeten in Rozenburg en als je m’n zus maar met rust laat! :+
Het pontje is niet gratis merkte ik op de terugweg. _O-
Verder bijna niemand gesproken, alleen de oude buurman die lekker in de tuin zat.

Ook geen vrouwen om lastig te vallen op straat gezien.
Drie kleine meisjes waren met de fiets op de stoep aan het spelen.
Ik heb niet gevraagd of je zus daar bij was. ;) :+
 
Omdat het lekker weer is en ik een dagje vrij ben, echt vrij, geen corona verlof, heb ik de nieuwe banden maar uitgeprobeerd, doodeng.
Stuurt plots wel erg licht en omdat ik de standaard dempers er tijdelijk op heb gezet waren er teveel veranderingen voor me, dus ik heb geen idee of ie lekkerder rijdt :+.

20200327_133342.jpg
 
Omdat het lekker weer is en ik een dagje vrij ben, echt vrij, geen corona verlof, heb ik de nieuwe banden maar uitgeprobeerd, doodeng.
Stuurt plots wel erg licht en omdat ik de standaard dempers er tijdelijk op heb gezet waren er teveel veranderingen voor me, dus ik heb geen idee of ie lekkerder rijdt :+.

Bekijk bijlage 1478498
Ligt aan de originele dempers, nieuwe banden maken het verschil niet zo... :N



:+
 
Omdat het lekker weer is en ik een dagje vrij ben, echt vrij, geen corona verlof, heb ik de nieuwe banden maar uitgeprobeerd, doodeng.
Stuurt plots wel erg licht en omdat ik de standaard dempers er tijdelijk op heb gezet waren er teveel veranderingen voor me, dus ik heb geen idee of ie lekkerder rijdt :+.

Bekijk bijlage 1478498

Altijd een leuk model gevonden , 916 blok toch ?

Welke banden heb je er onder gemonteerd ?
 
Nee, een stapje hoger, een 996 blok.
Zitten Bridgestone S22's onder, gekozen omdat ik er het circuit mee op zou gaan.
Ik had beter Angels kunnen nemen nu dat allemaal dicht is, maar dat is achteraf.
Hopen op betere tijden in juli.
 
Ik twijel een beetje aan de voorvork, er zit weerstand in waar ik me aan irriteer. In augustus bij HK geweest (omdat Rooske te druk was) en sindsdien voel en hoor je een tikje, lijkt erger te worden, maar dat kan ook aan mij liggen omdat ik er op let.
Balhoofd is goed en de wiellagers ook.
Maandag maar eens bellen.
 
Nee, een stapje hoger, een 996 blok.
Zitten Bridgestone S22's onder, gekozen omdat ik er het circuit mee op zou gaan.
Ik had beter Angels kunnen nemen nu dat allemaal dicht is, maar dat is achteraf.
Hopen op betere tijden in juli.


Oh ja dat is waar ook de 4S had de 996 blok de ST2 de 916 blol .

Ik denk dat de glijbus van je voorvork versleten is dat zal het geluid wel zal verklaren .
 
Of verkeerd gemonteerd, maar dat zou wel knullig zijn. Het is op beide poten en was niks mis mee voor de beurt, zal wel erg veel toeval zijn.
 
Rondje Hyperpro voor een bakkie koffie.
Niet dat hij het open maakt, maar geeft wel een deskundig oordeel.
Slaan we bezoekers boven het aantal 1+ de zaak uit. :+
 
Dat is wel een stuk dichterbij, al is het maar om de zorgen uit m'n kop te krijgen. Door dat beetje weerstand lijkt het net alsof het voorwiel soms een stapje maakt, dat kwam dus niet door de vorige banden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan