Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Omdat de Supersport ook nog trekt zoek ik daar ook regelmatig plaatjes van op, wat een verschil als het frame rood is icm zwarte wielen :9~.

1585398407287.png


vs

1585398357318.png
 
Idd even bij Paul langs (hyperpro werkendam) , die weet wel raad.
Ja, heeft mijn ZX-10R, TL1000R en G310GS perfect gedaan.
of Bas in Alphen, heeft mijn Trophy 1200, ZX-10R en S1000RR onder handen genomen.
Ook altijd een prettige helpende hand zonder over de top winstoogmerk. 8-)
 
is voor mij wel even wennen, ik kan tegenwoordig op een knopje drukken en andere rijmode kiezen, meteen ook andere demping.
als ik bij een stoplicht m op sportief zetten, krijg je een soort van duw onder je kont....
 
Ik heb ook net de garage opgeruimd. Ben nog niet helemaal klaar, maar het scheelt niet veel.
Let niet op het stof, ben nogal aan het boren geweest om de Led-lampen te installeren.
20200328_132317_resized.jpg

20200328_132323_resized.jpg

20200328_132341_resized.jpg
20200328_132407_resized.jpg

20200328_132440_resized.jpg

20200328_132302_resized.jpg

20200328_140316_resized.jpg

Let niet op het stof op sommige motoren, moest nogal wat boren om de Led=lampen te monteren. Dat komt goed.
 
Vandaag een nieuw luchtfiltertje op de S1000RR, had die al een jaar liggen, maar tevens veel tegenzin. :+

DSC_2431.jpg

DSC_2423.jpg

DSC_2444.jpg


Een blaadje en een paardenvlieg (r.i.p) los in het huis. :P

En elke lamel had deze hoeveelheid zand, dus over het totaal gezien was het meer dan nuttig. :9
 
is voor mij wel even wennen, ik kan tegenwoordig op een knopje drukken en andere rijmode kiezen, meteen ook andere demping.
als ik bij een stoplicht m op sportief zetten, krijg je een soort van duw onder je kont....
En vind je dat prettig? :+
Serieus gratis voor fietser/brommer?
Nee, de automaat is defect in Maassluis en er was geen controle en/of vragen.
Ik stond maar klaar met de pinpas en €1,40 aan contanten.. zag ook niemand om mij heen iets laten zien of betalen.

Terug zag ik mensen een kaartje kopen aan de kade :Y en nu was het personeel wel paraat.
Vroeger op school vaarde ik iedere dag over, maar ik was nu 20 jaar nog maar een enkele keer met de pont geweest.
Voelde als de eerste keer. :$
 
Laatst bewerkt:
Vandaag jiffy gemonteerd, echt een verbetering.

Ook Dr pully sliders en schoonmaken van alles van de vario en eind aandrijving olie verversen is ook echt een verbetering.
Trekt veel beter op en 3 horse power er bij :+
20200329_211244.jpg


KTM loopt nog steeds niet super onderin.
 
Vandaag jiffy gemonteerd, echt een verbetering.

Ook Dr pully sliders en schoonmaken van alles van de vario en eind aandrijving olie verversen is ook echt een verbetering.
Trekt veel beter op en 3 horse power er bij :+
Bekijk bijlage 1479744

KTM loopt nog steeds niet super onderin.
Ik heb ook een rijtje scooters gehad.
Peugeot Speedfight 100 cc met big bore kit 125 cc, Yamaha Maxter 150 cc, Yamaha Majesty 250 cc en een Derbi GP-1 250 cc. :9

Ook in 2007 zag de Derbi er hypermodern uit, radiale remklauw voor. 8-) :t

P1013329.jpg

P1013333.jpg

P1013331.jpg


Met de Majesty kwam ik eens uit Alphen aan de Rijn en stond bij het laatste stoplicht voor de oprit achter een Fireblade.
Ik durfde er natuurlijk niet voor te gaan staan, al had ik het wel even overwogen. :+

Toen die optrok en de slingertjes richting de snelweg ging viel ik bijna in slaap 8)7 toch maar er buitenom voorbij.
Moest wel full throttle, alles eruit. _O-

Qua rijden miste ik het motorgevoel wel, ondanks dat de scooter er ook 'voor bij' was en laag verbruik.
Na vijf maanden woon~werk en 17.000 kilometer was ik er helemaal klaar mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een rijtje scooters gehad.
Peugeot Speedfight 100 cc met big bore kit 125 cc, Yamaha Maxter 150 cc, Yamaha Majesty 250 cc en een Derbi GP-1 250 cc. :9

Ook in 2007 zag de Derbi er hypermodern uit, radiale remklauw voor. 8-) :t

Bekijk bijlage 1479883
Bekijk bijlage 1479885
Bekijk bijlage 1479884

Met de Majesty kwam ik eens uit Alphen aan de Rijn en stond bij het laatste stoplicht voor de oprit achter een Fireblade.
Ik durfde er natuurlijk niet voor te gaan staan. :+

Toen die optrok en de slingertjes richting de snelweg ging viel ik bijna in slaap 8)7 toch maar er buitenom voorbij.
Moest wel full throttle, alles eruit. _O-

Qua rijden miste ik het motorgevoel wel, ondanks dat de scooter er ook 'voor bij' was en laag verbruik.
Na vijf maanden woon~werk en 17.000 kilometer was ik er helemaal klaar mee.
Ja is ook voor ww verkeer 1:30 verbruik. En voor het vrouwtje ze kan niet zo lekker meer motor rijden maar dit gaat prima.

KTM is veel leuker maar rijd 1:8 en krijg hem in onder gebied maar niet goed, al van alles gewisseld en veranderd, stap voor stap natuurlijk.
 
Ja is ook voor ww verkeer 1:30 verbruik. En voor het vrouwtje ze kan niet zo lekker meer motor rijden maar dit gaat prima.

KTM is veel leuker maar rijd 1:8 en krijg hem in onder gebied maar niet goed, al van alles gewisseld en veranderd, stap voor stap natuurlijk.
Een scooter is natuurlijk ook lekker licht en snel te pakken. :Y
En dus voor je vriendin prettig. :}

Mijn CBR250R deed ook gemakkelijk 1:30, zelfs een keer met enige moeite 1:31.5 gehaald en voornamelijk snelweg (rustiger gas en 100 km/u).
De G310R deed 1:30, de GS met hetzelfde blok 1:29~1:26, omdat deze meer wind vangt. Dat viel me tegen. :+

Wat zouden we over vijftien jaar (of eerder) rijden..
 
Ik ook met m'n google avonturen.
Als ik vrij ben en het lekker weer is ga ik naar Startwin om die 1000ss te bewonderen en zou de 999 aanschaf zomaar in de koelkast geplaatst kunnen worden😳.
Even rijden en dan uit elkaar halen om het frame rood te maken en vervangen wat ik nodig acht, ik wil toch graag weer een projectje in de schuur hebben staan.
Zie ook allemaal leuke hebbedingetjes...daar gaan m'n centjes.

1585564203174.png
 
Ik ook met m'n google avonturen.
Als ik vrij ben en het lekker weer is ga ik naar Startwin om die 1000ss te bewonderen en zou de 999 aanschaf zomaar in de koelkast geplaatst kunnen worden😳.
Even rijden en dan uit elkaar halen om het frame rood te maken en vervangen wat ik nodig acht, ik wil toch graag weer een projectje in de schuur hebben staan.
Zie ook allemaal leuke hebbedingetjes...daar gaan m'n centjes.

Bekijk bijlage 1479914
Donderdag kan ik mee. :P

Ducati Zaltbommel is alleen open op afspraak zag ik.
 
Na alle conference calls zonder beeld nu ineens echte videoconferencing op de beamer.
Het lijkt bijna 2020. 8)7

Maar ik mag als engineer niet aan de afstellingen zitten.
Gelukkig is het goed geregeld door de facilitaire dienst.
Alles goed uitgemeten op het diascherm ook. :+ _O-

IMG-20200330-WA0000.jpg
 
Laatst bewerkt:
Donderdag kan ik mee. :P
Als je maar afstand houdt.
Donderdag ga ik toch eerst maar even langs HK, zij hebben de servicebeurt vorig jaar uitgevoerd en moeten dan wel de kans krijgen om het te fixen. Een uur lang rechtdoor op de A15 wordt wel een saaie rit, terug maar binnendoor als de tijdsdruk er af is.
Had ik maar gewacht op Rooske :+.
 
Als je maar afstand houdt.
Donderdag ga ik toch eerst maar even langs HK, zij hebben de servicebeurt vorig jaar uitgevoerd en moeten dan wel de kans krijgen om het te fixen. Een uur lang rechtdoor op de A15 wordt wel een saaie rit, terug maar binnendoor als de tijdsdruk er af is.
Had ik maar gewacht op Rooske :+.
Qua afstand meet je vast met twee maten.
Een mooie vrouw kan onmogelijk besmet zijn. _O-

Mijn vriendin is al twee keer getest wegens ademhalingsklachten en verhoging, maar gelukkig negatief bevonden.
Na anderhalve week hier werken is ze vandaag weer op kantoor.
Hier zat ze ook twaalf uur per dag aan de telefoon, maakte gewoon 621/2 geklokte uren in een week. Eindelijk rust. :+
 
Ik verwacht dat mijn vriendin niet blij wordt als ik erg dicht op een mooie vrouw lig..
Maar waarschijnlijk wordt ze nog bozer als het een lelijk wijf is _O-.
Vaak zijn ze altijd minder knap, gevat of getalenteerd dan zichzelf. _O-

Ik druk op enter en ze komt ineens binnen. Nu al weer aan de bel met vier vrouwelijke teamlijers tegelijk. Kippenhok.
Toch maar eens naar een gewone huisvrouw zoeken die dan wel motor wil rijden. :+ :+

De pas gescheiden vrouw die hier mijn tuinset kwam kopen vorige week reed voorheen een Suzuki Bandit. O-)
 
Mogguh, lees met ieder mee hoor!

Morgen nog 1 dag vrij, dan zit me kraamverlof erop. Ik weet niet meer of het nou woensdag donderdag of zondag is. 🤔🤣

Proberen beetje bij te komen.. wel moet ik verplicht thuiswerken. Dus woensdag eerst beeldscherm docking station en alle zooi ophalen op werk. Home Office Spykcity it is... wel meer tijd met de kleine spruit! 😁👶
 
Terug
Bovenaan Onderaan