Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Aan de motor zal het niet liggen.

De sv zal het wel de gehele dag vol houden _O- _O- :+
In ieder geval tot de Maasvlakte, nu nog terug.
20200713_132406.jpg
 
Sprak daarnet op school een kennis van hem, begreep dat ie er ernstig aan toe is...
Gebroken ribben, gescheurde nekwervels, gebroken rugwervels, gebroken oogkas, klaplong en een gekneusd hart (?). :o
Hij zou een hersenbloeding naast de hersenstam gehad hebben, wat mogelijk de oorzaak geweest is, hij zou in coma gehouden worden. Erg bizar allemaal, herstel zou wel een paar jaar revalidatie op zich nemen, mag hopen dat ie er nog een beetje fatsoenlijk uit komt.. -O-
 
Toch weer via de chicane? Was rechtdoor geen succes?
Veel rode vlaggen, dat is drie dagen Assen. Gebeurt op Zandvoort toch wat meer naast de baan.
 
Toch weer via de chicane? Was rechtdoor geen succes?
Veel rode vlaggen, dat is drie dagen Assen. Gebeurt op Zandvoort toch wat meer naast de baan.
Ja, was zonde om weer met de GP-chicane te werken.
Vinden ze veiliger bij Track Days 4 All, maar ik sprak na afloop met de raceleiding en er gebeuren nu juist meer ongelukken.
Twee rijders voor onze neus onderuit en eentje met technische problemen.
Alle drie door de GP-chicane....

Aanstaande maandag rij ik zelf, maar het was hem nog onbekend of die er wel/niet is. Daar zou hij juist op terugkomen aan het einde van de dag. :)

Er reden er in het begin ook veel rechtdoor, soort van protest denk ik.. maar dan werd de sessie gewoon afgevlagd.
En iedere rijder daarna moesten we ook doorgeven. Zwarte vlag..

Met de chicane verliep onze dag naast de baan wel sneller.
Meer actie. :]
 
Ff een vraagje...

Mijn buurman heeft een BMW scooter en zou die graag in zijn achtertuin willen zetten. Nu haalt ie de bocht niet om de tuin in te komen, maar misschien lukt het wel met een motor-mover.

Is er iemand hier die zo'n mover heeft en die even uit zou willen lenen om te kijken of het daarmee wel lukt?
 
Ff een vraagje...

Mijn buurman heeft een BMW scooter en zou die graag in zijn achtertuin willen zetten. Nu haalt ie de bocht niet om de tuin in te komen, maar misschien lukt het wel met een motor-mover.

Is er iemand hier die zo'n mover heeft en die even uit zou willen lenen om te kijken of het daarmee wel lukt?
Ik heb er eentje via Vida XL gekocht. :Y

(Ik had hem nog voor 45 euro incl. verzenden..)

https://www.vidaxl.nl/e/8718475968993/vidaxl-motorstandaard-verrijdbaar-rood
 
Het is best wel een gedoe om zo'n ding iedere dag te gebruiken..
De HP2 staat in de schuur, maar mijn vriendin begreep niet waarom ik er nou perse naar Zandvoort mee moest.
Het staat haar nog voor ogen wat voor een gedoe het was om het ding in de schuur te krijgen. _O-

Staat nu nog klaar om donderdag naar het ziekenhuis te rijden. Wat meer gebruiken.
Daarna mag die weer in de schuur slapen de komende weken/maand/twee maanden. O-)
 
Thanks voor de linkjes, maar hij zou eerst willen proberen met zo'n mover voordat ie er eentje aanschaft. Mocht hij de bocht daarmee ook niet halen, dan zit ie nl met zo'n ding zonder dat hij er wat mee kan.
 
Thanks voor de linkjes, maar hij zou eerst willen proberen met zo'n mover voordat ie er eentje aanschaft. Mocht hij de bocht daarmee ook niet halen, dan zit ie nl met zo'n ding zonder dat hij er wat mee kan.
Ja, dat begreep ik, maar je hebt dus diverse types.
Hij mag die van mij, de meest eenvoudige, best lenen, maar ik zit waarschijnlijk niet echt handig in de buurt. ;)
In je eentje is het trouwens lastig werken met zo'n ding en je moet er enige handigheid in krijgen.
Dus een paar dagen achter elkaar proberen.
 
Laatst bewerkt:
Tip voor je.. ;)

HOT NEWS!!!
WE HEBBEN BESLAG WETEN TE LEGGEN OP DE LAATSTE TRACKDAY OP HET TT-CIRCUIT ASSEN, MAANDAG 28 SEPTEMBER EN KUNNEN JE DIT AANBIEDEN VOOR ONGELOOFLIJKE SPONSORPRIJS VAN €169.


…En inclusief:
– GRATIS foto’s ter waarde van €30
– GRATIS tijdwaarneming
– GRATIS de nieuwe Ducati Panigale V4 S, V2 en Streeftfighter V4 testen
– GRATIS veringservice van HK Suspension
– GRATIS reparatieservice

Normaal gezien kan dit natuurlijk niet voor deze prijs maar met medewerking van het circuit en onze trouwe partners kunnen wij je deze bonus-trackday aanbieden voor de abnormaal lage prijs van €169 inclusief de unieke bovenstaande GRATIS services.

TIP: boek deze trackday samen met 29 september, dan heb je 2 dagen race-plezier voor weinig!

LET OP!!! DE VORIGE BONUS-TRACKDAY WAS AL BINNEN 6 UUR VOLGEBOEKT, DUS WACHT NIET TE LANG...

Klik hier om direct te boeken... of klik hier voor meer info...
 
Systeem update van mijn telefoon.
Even kijken wat er verbeterd is.. druk op functies..

Screenshot_2020-07-14-12-55-15-34.jpg
..lees ff voor.. 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan