Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik moest even wachten op goedkeuring, want op sommige foto's kijkt ze 'raar' (haar woorden.. 😇)
En nog maar een keertje trots, de eerste keer Assen 2:29 rijden op een 84pk fiets is een lekker begin.

De favoriet:
1600954767320.png


1600955180459.png


Tussen best dikke motoren vergeleken met de SV, maar ze moesten hun best doen.

1600954945171.png
 
Ahh, heb jij die schade SV gekocht? Ik zag hem ook staan hier op MF. Er is zo te zien met niet al teveel geld een leuke circuitfiets van te maken! :t
Ja is idd die schade sv van hier.
Beetje opknappen en omdat de poten toch worden vervangen gelijk maar andere binnenpoten er in, hyperpro ofzo.
Miss wat andere (stalen) remleidingen, staat 91k op dus zullen ook niet al te hard meer zijn.
 
Ik moest even wachten op goedkeuring, want op sommige foto's kijkt ze 'raar' (haar woorden.. 😇)
En nog maar een keertje trots, de eerste keer Assen 2:29 rijden op een 84pk fiets is een lekker begin.

De favoriet:
Bekijk bijlage 1546453

Bekijk bijlage 1546456

Tussen best dikke motoren vergeleken met de SV, maar ze moesten hun best doen.

Bekijk bijlage 1546454
Vroeger reed er in de MotoGP een rijder Alex de Angelis.
Daar had ik altijd een zwak voor door de opvallende rijstijl.
Daar moest ik nu aan denken.
Ze ziet er goed uit. Leuke herinnering die foto's. :Y

Alex_de_Angelis_Pramac.jpg
 
Ow, dat is voor dramatisch effect denk ik.
Vind de bovenste mooier :X :P.
Ik kan het niet goed zien op de foon qua filter en was ook niet ter verbetering, maar met de vangrail in beeld staat het wel erg gek die schuine hoek. :+
Bij de originele foto nog wat verder uitsnijden dus.

Ben spulletjes klaar aan het zetten voor in de auto. Helm in de zak nog niet bekeken en het pak ook nog in het plastic. :P

PSX_20200925_124704.jpg


Vier dagen hotelletje te Assen met morgen Wildlands/Dierenpark Emmen en maandag dierenpark circuit Assen op de agenda. :t
 
Ben spulletjes klaar aan het zetten voor in de auto. Helm in de zak nog niet bekeken en het pak ook nog in het plastic. :P

Vier dagen hotelletje te Assen met morgen Wildlands/Dierenpark Emmen en maandag dierenpark circuit Assen op de agenda. :t

Had graag mee willen gaan, vooral naar Assen, maar een dierenpark zou ik ook niet overslaan (wel op een eigen hotelkamer *D).
Hoop dat het weer een beetje mee zit.
Maarre, moet je de spullen trouwens niet eerst even passen dan?

Van het weekend de RSV maar eens wassen, oliebeurtje en dan in een hoek parkeren voor volgend jaar, wachtend op een leuk, warm circuitweekend in februari ofzo. Wellicht loop ik nog tegen een circuitkuip aan, dan kan het mooie spul naar zolder.
 
Had graag mee willen gaan, vooral naar Assen, maar een dierenpark zou ik ook niet overslaan (wel op een eigen hotelkamer *D).
Hoop dat het weer een beetje mee zit.
Maarre, moet je de spullen trouwens niet eerst even passen dan?

Van het weekend de RSV maar eens wassen, oliebeurtje en dan in een hoek parkeren voor volgend jaar, wachtend op een leuk, warm circuitweekend in februari ofzo. Wellicht loop ik nog tegen een circuitkuip aan, dan kan het mooie spul naar zolder.
Ik ga op de motor, dus reservespul aan. De nieuwe spullen met de auto.
Het zou voor het geplande vertrek om 12.00 redelijk droog zijn, 13.00 helemaal, ondertussen 13.45 en het regent alleen maar harder. :')

Ging net alles in de auto doen, maar ff regenpauze. O-)

Misschien komt er voor de RSV nog een last minute Portimão aan. :+ ;)
 
Redelijk natgeregend onderweg, vlak voor Zwolle pas droog. Het restaurant van de IKEA is weer open. :o
Kan ik ook de lunch inhalen. :+

PSX_20200925_173018.jpg


De handschoenen even laten drogen, de volgauto heeft dertig 65 minuten langer nodig. :P

Reflectie = een geel muurtje rechts. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben al in de competitie modus. :+

Vandaag in het Hunebed museum een demo apparaat aangevallen om een nep hunebed op te lichten. :$
Een bejaarde was twintig keer aan het pompen om de hefboom te activeren.
Ze liep weg.. dat was best wel zwaar..
Dus ik neem een aanloop van twee meter, pak de stok vast, denk jij of ik gaan er aan.. en trek hem in één klap vliegensvlug omlaag. 8)7

Daarna moest ik wel ff lachen. _O-
Achteraf was het toch meer iets voor een minderjarige en niet voor een meerderjarig groot kind. :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan