Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik denk het niet. Er is nl geen enkele woning in onze wijk boven onze vraagprijs verkocht de afgelopen tijd. Daardoor hadden wij de hoop überhaupt al in de buurt te komen van de vraagprijs, de vraagprijs zelf was voor ons dus al top.

De koper had alles al via een adviseur geregeld en wilde zsm over. Dat was voor ons al een "zekerheidje" dat de hypotheek wel rond gaat komen en dat wij niet voor een langere tijd met dubbele lasten gaan zitten. Daarbij hebben we nu ook al een flinke overwaarde waardoor wij er al tevreden mee zijn.
Ik weet niet voor hoeveel je huis is weggegaan, maar op een gegeven moment ga je liever akkoord met 10k minder voor het huis en dan meer zekerheid hebben dat hij ook echt verkocht wordt. Er wordt veel overboden maar ook veel krijgen nul terug van de bank, aangezien je niet zomaar het bedrag hoger dan de taxatie kan financieren.

Als wij een week of twee langer hadden gewacht hadden we er misschien nog 5k meer uit kunnen trekken, maar op 75k overwaarde maakt dat niet veel meer uit :+
 
Ik weet niet voor hoeveel je huis is weggegaan, maar op een gegeven moment ga je liever akkoord met 10k minder voor het huis en dan meer zekerheid hebben dat hij ook echt verkocht wordt. Er wordt veel overboden maar ook veel krijgen nul terug van de bank, aangezien je niet zomaar het bedrag hoger dan de taxatie kan financieren.

Als wij een week of twee langer hadden gewacht hadden we er misschien nog 5k meer uit kunnen trekken, maar op 75k overwaarde maakt dat niet veel meer uit :+
Zo is het ook. De koper wilde ook nog bij 2 andere huizen gaan kijken en we konden het niet rekken tot einde van de week tot alle kijkers geweest waren, tegen elkaar opbieden was geen optie.
Hij kon wel een dag overbruggen (dat is normaal zei hij), kijkers van vandaag door laten gaan en doorgeven dat er een bod gedaan was, maar de hoogte mag hij niet doorgeven. Maar mocht er nog een bod uitgebracht worden, wat gaat het dan worden voor bod en onder welke voorwaarden? Met bouwkundig keuring, waar evt bij gebreken het bod weer omlaag gehaald kan worden, of wij kosten moeten maken om het te herstellen?
Onze woning is voor 10k meer geadverteerd dan de marktwaarde, vandaar dat we ook een bod richting de marktwaarde verwachtten. Zou de vraagprijs iets overboden worden, wij akkoord gaan, moet het huis voor de hypotheek getaxeerd worden. Als dat lager uitvalt dan het bod, dan moet dat verschil uit de koper zijn eigen zak betaald worden, als ze dat dan niet hebben/willen, kunnen ze dat bod weer afblazen. Wellicht zou bij langer wachten het bod van de huidige koper wellicht weer ingetrokken kunnen zijn omdat ie wat anders op het oog had. Zoveel onzekerheden, hadden we geen zin in. Bod is voor ons goed, meer overwaarde dan dat we in ons volgende huis nodig hebben om te verbouwen, kunnen we de hypotheek maandlasten weer met €2,- verlagen :P
 
Schelp is niet zo eng. Ligt aan de mensen. Ik merk persoonlijk wel dat de afgelopen 10 jaar geen woord wordt gehouden. Je wordt genaait soms achteraf.. maar nogmaals dat is bij sommige. Meeste kunnen wij goed mee werken. Wel jammer is dat niet even iets normaal kan gebeuren maar 100 man over moeten piesen.. procedures...
 
Zou dit een beetje comfortabel zitten? :P

1605178263682.png
 
Zo is het ook. De koper wilde ook nog bij 2 andere huizen gaan kijken en we konden het niet rekken tot einde van de week tot alle kijkers geweest waren, tegen elkaar opbieden was geen optie.
Hij kon wel een dag overbruggen (dat is normaal zei hij), kijkers van vandaag door laten gaan en doorgeven dat er een bod gedaan was, maar de hoogte mag hij niet doorgeven. Maar mocht er nog een bod uitgebracht worden, wat gaat het dan worden voor bod en onder welke voorwaarden? Met bouwkundig keuring, waar evt bij gebreken het bod weer omlaag gehaald kan worden, of wij kosten moeten maken om het te herstellen?
Onze woning is voor 10k meer geadverteerd dan de marktwaarde, vandaar dat we ook een bod richting de marktwaarde verwachtten. Zou de vraagprijs iets overboden worden, wij akkoord gaan, moet het huis voor de hypotheek getaxeerd worden. Als dat lager uitvalt dan het bod, dan moet dat verschil uit de koper zijn eigen zak betaald worden, als ze dat dan niet hebben/willen, kunnen ze dat bod weer afblazen. Wellicht zou bij langer wachten het bod van de huidige koper wellicht weer ingetrokken kunnen zijn omdat ie wat anders op het oog had. Zoveel onzekerheden, hadden we geen zin in. Bod is voor ons goed, meer overwaarde dan dat we in ons volgende huis nodig hebben om te verbouwen, kunnen we de hypotheek maandlasten weer met €2,- verlagen :P

Exactemundo! Wat ik ook bijzonder vond en daar gaf ik de makelaar ook gelijk in is dat ook zij versteld staan over de markt en de absurde prijzen en het daardoor ook net altijd goed weten.

Voorheen konden ze nog wel afgaan over de prijzen in de buurt maar als iets een half jaar geleden verkocht is kun je er nu bijna niet meer van op aan. Ons huis is voor 256k weg gegaan en een half jaar later hebben de (ex)buren het huis voor 269 verkocht. Praat je over 13k meer over goed 6 maanden. Echt bizar.

Anyhow, van harte gefeliciteerd! Nu op naar een huis met een garage *O* (en voor die 2 euro per maand kun je toch mooi een doos Calippo's halen!)
 
Ik vond de houding van die MV's niet prettig, de clip-ons zitten een behoorlijk eind naar voren en de voetsteuntjes erg hoog...
Vond mijn 996 beter zitten.
Ik heb er 1 keer op gezeten, dit is meer voor in de huiskamer ipv een schilderij. Prima voor het circuit, maar met zo'n exoot zou ik dat niet durven.
Achteraf had ik beter niks kunnen vragen, ik kan mijn ST inruilen op de 1000SS.. :X
Voor degene met een kort geheugen en omdat plaatjes altijd goed zijn:

1605200598823.png
 
Grappig en als je dan weer bij info over bedrijf leest.

RSR Moto Europe is eigendom van en wordt beheerd door Richard Gilbert (Engels) en Gilles Stephanus (Frankrijk

Dus ook een stukje Frans _O-
Vreemd huwelijk. 8)7

Ik heb nog een carbon item besteld gisteren en krijg automatisch cash back van RSR UK via Paypal.
Paul Jordan had het beter onthouden dan ik zelf. _O-

Gelijk even vragen of het nou hetzelfde bedrijf is... het service-verhaal op de site is gelijk :Y
 
No Surrender10 jaar

Duss ff 10 jaar brommen! Snap alleen niet waarom hij dan de volle lading krijgt en de rest minder. maar zal wel met de inhoud van de strafzaak te maken hebben ...
 
Inderdaad. Otto kreeg extra celstraf omdat hij briefjes naar buiten liet smokkelen door zijn advocaat (en die heeft daar 2 jaar celstraf voor gekregen). Kuijpers schijnt behoorlijk wat op z'n kerfstok te hebben waaronder openbare geweldpleging, wapenhandel en het leiden van een criminele organisatie. Die 2 andere koekebakkers zullen wel medeplichtig zijn (celstraffen zijn dan meestal lager). Maargoed......geeft niets dat ze achter de tralies zitten. Ze wisten waar ze mee bezig waren.

Maar bij goed gedrag zullen ze die celstraffen nooit helemaal uitzitten.

Wat ik alleen niet snap is dat ze de clubs verbieden. Klinkt echt als "we verbieden de clubs, dan is het probleem opgelost " . Net of criminelen die bij die clubs zitten dan ineens zouden stoppen. Maar dat zal ik waarschijnlijk niet goed begrijpen. Zeg hierbij overigens niet dat alle leden crimineel zijn. Dat is bij een voetbalvereniging net zo.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Otto kreeg extra celstraf omdat hij briefjes naar buiten liet smokkelen door zijn advocaat (en die heeft daar 2 jaar celstraf voor gekregen). Kuijpers schijnt behoorlijk wat op z'n kerfstok te hebben waaronder openbare geweldpleging, wapenhandel en het leiden van een criminele organisatie. Die 2 andere koekebakkers zullen wel medeplichtig zijn (celstraffen zijn dan meestal lager). Maargoed......geeft niets dat ze achter de tralies zitten. Ze wisten waar ze mee bezig waren.

Maar bij goed gedrag zullen ze die celstraffen nooit helemaal uitzitten.

Wat ik alleen niet snap is dat ze de clubs verbieden. Klinkt echt als "we verbieden de clubs, dan is het probleem opgelost " . Net of criminelen die bij die clubs zitten dan ineens zouden stoppen. Maar dat zal ik waarschijnlijk niet goed begrijpen. Zeg hierbij overigens niet dat alle leden crimineel zijn. Dat is bij een voetbalvereniging net zo.
tja , blijkbaar/schijnbaar zijn die clubs toch een beetje "alle criminelen verzamelen!"

Hoe zit dat trouwens bij MF :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan