Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik woon hier al 35 jaar en heb al die tijd al tijdschakelaars op de verlichting staan. Zowel binnen als de buitenverlichting.
Vroeger die dingen met die pinnetjes erin maar tegenwoordig kun je ze digitaal met allerlei programmaatjes en tijdstippen
 
Gaat er morgen nog gereden worden?
Ik wil nog wel maar moet even kijken kwa tijd enzo. zal denk ik rond 11 worden ofzo? en doe vamavond even teststart. Tracer is dood. Kawa komy niey buiten. Xt start eigelijk altijd maar toch ff check!

Edit. Ook even wat er gebeurd. Verwacht niks boeiends maar zie toch sneeuwval voorspelling.
Maar als ik ga zal het uurtje tuffen zijn en dan weer opwarmen 🙃
 
Ik had beter niet verder kunnen kijken, wat maken die Italianen toch verschrikkelijk mooie dingen.

1611419988668.png
 
Vandaag 2 slaapkamers af kunnen maken, vloer zit er in. Morgen de laatste op de 1e verdieping en wordt het plafond en de witte muren in de keuken voorzien van een verse laag verf. Dan zijn kamers op de begane grond en de 1e verdieping klaar en kunnen we door naar de zolder. Het begint nu eindelijk ergens op te lijken. Wilde wel doorgaan, maar eergisteren door mijn rug gegaan, loop krom van de pijn. Dan maar iets minder doen op een dag, moet toch doorgaan :/

Het trappenhuis kan pas geverfd worden als de lockdown voorbij is, er worden nl geen kleuren gemengd en moeten nog kijken voor een lambrisering en dat wil ik eerst gezien hebben voordat ik ga aanschaffen (geldt ook voor de plinten). De trap moet ook nog opnieuw bekleed worden, dat kan dan weer nadat er geverfd is.

Er staat nog aardig wat op de rol voor als wij al over zijn...
- nieuwe garagedeur (wordt gedaan)
- schuifdeur in de woonkamer
- muren stuken woonkamer (laten we doen)
- renovatie gevel (wordt gedaan)
- montage airco (wordt gedaan)
- montage rolluik (wordt gedaan)
- verwijderen radiatoren
- alle binnendeuren verven
- badkamer
- vernieuwen dakgoten (laten we doen)

Voor de tuin ook nog het eea, maar dat komt nog wel.
- nieuwe schutting
- schuur voor de fietsen e.d.

Kijk er al naar uit 🥴
 
Heeft iemand toevallig nog wat spierverslappers liggen en er toevallig even niets mee doet? O-) Daarnet hakte het er nog ff wat heftiger in mijn rug, zelfs wat dieper inademen is al pijnlijk. Word er helemaal gek van :/ :(

Edit: pijnstillers waar je een beetje wappie van word, vind ik ook goed... O-)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig nog wat spierverslappers liggen en er toevallig even niets mee doet? O-) Daarnet hakte het er nog ff wat heftiger in mijn rug, zelfs wat dieper inademen is al pijnlijk. Word er helemaal gek van :/ :(

Edit: pijnstillers waar je een beetje wappie van word, vind ik ook goed... O-)

Sinds ik geen last heb van m'n rug is heftigste wat we in huis hebben "paracetamol"

Helaas mag ik het niet komen brengen.

Sperzeit!!! Zoals ze dat in het voormalige 3e rijk noemen
 
Sinds ik geen last heb van m'n rug is heftigste wat we in huis hebben "paracetamol"

Helaas mag ik het niet komen brengen.

Sperzeit!!! Zoals ze dat in het voormalige 3e rijk noemen
Heb vandaag al 4 paracetamollen en 4 ibuprofens op (waarvan zojuist 2 van beide). Die heb ik iedere dag genomen sinds ik er doorheen ging. Ga maandag iig de dokter even bellen of ze er wat kunnen regelen.

Ga wel vaker door mijn rug, maar dan is het even gevoelig en een dag (of 2) later wel aardig weggeëbt. Maar eens in de zoveel tijd/jaar hakt ie er goed in en kan ik geen ruk meer...

Heb het een keer gehad toen ik naar mijn werk wilde, zwaai mijn been over de motor heen en hoppa, het was gedaan. Was ook echt een feest om er weer vanaf te zien komen... :X
 
Had vroeger nog wel eens die 1000mg paracetemol. Die werkte aardig maar wat ik lees heb je aardige pillen erin zitten.... even de HAP bellen? Anders maandag huisarts maar denk ik...
 
Ik wil nog wel maar moet even kijken kwa tijd enzo. zal denk ik rond 11 worden ofzo? en doe vamavond even teststart. Tracer is dood. Kawa komy niey buiten. Xt start eigelijk altijd maar toch ff check!

Edit. Ook even wat er gebeurd. Verwacht niks boeiends maar zie toch sneeuwval voorspelling.
Maar als ik ga zal het uurtje tuffen zijn en dan weer opwarmen 🙃

De zon schijnt, de weg is nat..
 
Duss je bedoelt... Het is wel koud maar ik doe achterlangs spijk heenvliet zwartewaal zoiets en dan denk ik groene kruis richting hellevoet achterlangs zuidland. Even klein rondje dijk voor de fun. Ga zodadelijk tanken en dan rijd ik via plateau achterlangs spijk weg 🙂
 
Mhh, keuzes.
Ik ga niet mee deze keer.
Nat wegdek met pekel erop. Dat haat ik echt.
Koude geef ik niets om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan