Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Hier om half tien over de A15. :]
Natter dan verwacht.
Veel zwarte spray terwijl het al een tijdje droog is.
Weinig verkeer die het wegdek even droog rijdt.
En met lage temperaturen gaat het ook vanzelf niet.

Verder wel lekker rijden met minder auto's op de weg.
Dat mag wèl blijven. :P
 
Laatst bewerkt:
IMG-20210126-WA0003.jpg
 
Vind het echt veel te ver gaan met die gasten.
Echt softy die nl overheid hoor , je kan er echt kwaad om worden ,nl politie mag niets en kan niets, ik zeg schieten met rubber kogels en veel veel harder aanpakken die babys.
Nee gaan we met ze praten ofdat dat bij ze doordringt, die zijn niet meer te helpen.

We gaan wel echt hard achteruit in deze maatschappij.
 
Er werd ook al gevraagd of ze niet iets van onuitwasbare inkt in die waterkanonnen konden doen wat een paar weken blijft zitten, kunnen die gasten de weken erna ook gewoon opgepakt worden. Heb je die inkt op je donder, dan ben je erbij geweest op het moment dat je binnen hoort te zitten, hoppa...
Al ben ik meer van een knietje kapot schieten, geen goede gedachten gang ik weet het, maar ik kan zo slecht tegen dit soort zwakzinnigen... :r
 
Er werd ook al gevraagd of ze niet iets van onuitwasbare inkt in die waterkanonnen konden doen wat een paar weken blijft zitten, kunnen die gasten de weken erna ook gewoon opgepakt worden. Heb je die inkt op je donder, dan ben je erbij geweest op het moment dat je binnen hoort te zitten, hoppa...
Al ben ik meer van een knietje kapot schieten, geen goede gedachten gang ik weet het, maar ik kan zo slecht tegen dit soort zwakzinnigen... :r

Ik ben het met je eens. Is inderdaad geen goede gedachte maar, knieschijven kapot schieten of bewerken met een wapenstok.....jammer voor ze. Had je die kwart hersencel maar beter moeten gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Scherp schieten... 🙄 opdonderen met dat "ik ben grkwetst gejank. En het we moeten iedereen in NL te vriend houden. Alles wordt verpest. Feesten tradities en geloof.
 
Ik vind het best erg dat bij dat stelletje imbecielen een deel van de toekomst van Nederland ligt. Kan nooit goed zijn.
Dat noemen ze naar mijn mening generatiekloof. _O-

'De jeugd van tegenwoordig houdt van luxe, heeft slechte manieren, heeft minachting voor alle gezag en heeft geen eerbied voor ouderdom.
Jongeren praten als ze zouden moeten werken. Ze spreken hun ouders voortdurend tegen, kletsen in gezelschap, ze smakken bij het eten, slaan hun benen over elkaar en tiranniseren hun ouders
.' / Socrates 399 v. Chr.
 
Zo zijn er wel meer dingen die korte termijn niet handig zijn, maar er mag best hard worden opgetreden, las laatst ook iets over dat ''het Nederlandse leger " er niet voor getraind is om '' de-escalerend'' op te treden, naar mijn inziens nergens voor nodig, zet een kluts van die gasten in volle bepakking neer, puur voor het effect.
 
Zo zijn er wel meer dingen die korte termijn niet handig zijn, maar er mag best hard worden opgetreden, las laatst ook iets over dat ''het Nederlandse leger " er niet voor getraind is om '' de-escalerend'' op te treden, naar mijn inziens nergens voor nodig, zet een kluts van die gasten in volle bepakking neer, puur voor het effect.
heb jij weleens in volle bepakking gestaan? Ik krijg het vermoeden van niet maar dat kan ik fout hebben natuurlijk. Het eerste wat een soldaat doet is zijn volle bepakking afleggen zodra het kan, zodat die iets meer bewegingsvrijheid heeft dan een volgeladen pakezel. En bewegingsvrijheid wil die wel hebben als die tegenover een woedende meute staat. Denk ik.

Maar het leger inzetten tegen de eigen bevolking gaat mij te ver. Daar hebben we politie voor en die hebben meer dan genoeg materiaal. Ze moeten het alleen eens gaan (mogen) gebruiken.
 
Ik ben van mening dat er meer Politie moet komen (daar is in de loop der jaren teveel op bezuinigd) en minder handhaving. Denk dat dat beter is. En inderdaad ze zouden van mij meer bevoegdheden mogen krijgen.
 
Zo zijn er wel meer dingen die korte termijn niet handig zijn, maar er mag best hard worden opgetreden, las laatst ook iets over dat ''het Nederlandse leger " er niet voor getraind is om '' de-escalerend'' op te treden, naar mijn inziens nergens voor nodig, zet een kluts van die gasten in volle bepakking neer, puur voor het effect.

Klinkt als een goed idee. Er zitten wel haken en ogen aan. Een militair heeft niet dezelfde bevoegdheden als een politieagent toch? En het is geen oorlogsgebied.
 
heb jij weleens in volle bepakking gestaan? Ik krijg het vermoeden van niet maar dat kan ik fout hebben natuurlijk. Het eerste wat een soldaat doet is zijn volle bepakking afleggen zodra het kan, zodat die iets meer bewegingsvrijheid heeft dan een volgeladen pakezel. En bewegingsvrijheid wil die wel hebben als die tegenover een woedende meute staat. Denk ik.

Maar het leger inzetten tegen de eigen bevolking gaat mij te ver. Daar hebben we politie voor en die hebben meer dan genoeg materiaal. Ze moeten het alleen eens gaan (mogen) gebruiken.

Dan sta je daar voor ( beren ) lul.
 
Dat noemen ze naar mijn mening generatiekloof. _O-

'De jeugd van tegenwoordig houdt van luxe, heeft slechte manieren, heeft minachting voor alle gezag en heeft geen eerbied voor ouderdom.
Jongeren praten als ze zouden moeten werken. Ze spreken hun ouders voortdurend tegen, kletsen in gezelschap, ze smakken bij het eten, slaan hun benen over elkaar en tiranniseren hun ouders
.' / Socrates 399 v. Chr.

Verschil is dat men in die tijd beperkt Social media had, internet stond sowieso nog in de kinderschoenen.
 
Verschil is dat men in die tijd beperkt Social media had, internet stond sowieso nog in de kinderschoenen.
Elektriciteit moest nog worden uitgevonden.
Maar de jeugd van tegenwoordig is van alle tijden. *O*

Socrates zei het dus al meer dan 2.400 jaar geleden. 8)7
Het is volgens die zienswijze dus een wonder dat we nog bestaan.

Recenter ging het bijvoorbeeld in het Elvis tijdperk fout volgens de ouderen.
Daarna hadden we de nozems, de Stones, Beatles, flower power en nog later AIDS.
Anthrax brieven en de Taliban. Het is toch nog goed gekomen.
Maar nu gaat het naar ons idee ineens helemaal mis. :?
Ook dat roepen we al tienduizenden jaren (al is er weinig bekend van voor 5.000 v. Chr. de moderne mens is met >120.000 jaar veel ouder) . ;)
Het is normaal gedrag.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan