Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Nou woont er een dochter van een maatje van me daar achter de Riederlaan
Ze werkt in de zorg en moest na haar werk dwars door die klerezooi heen op d'r fiets...
Ze is altijd nogal pro BLM enz geweest maar wat ik gisteren van d'r hoorde klonk geheel anders
Het viel haar op dat de rotzooi schoppers daar op de Beijerlandse laan toch wel veel een bepaald ras waren.......
Ik zal maar niet zeggen wat ze er achteraan zei wat ze volgens haar met die figuren moesten doen
 
Even een voorbeeld hoe het in NL gaat, het zal je dochter geweest zijn.
Een zeventienjarige jongen heeft woensdag bij de rechtbank in Breda twee jaar jeugddetentie en jeugd-tbs opgelegd gekregen voor het doodsteken van zijn vijftienjarige ex-vriendin Megan in de zomer van 2019. Het is de maximale straf die aan een minderjarige kan worden opgelegd.
De tiener had verklaard dat hij handelde uit zelfverdediging omdat Megan hem had aangevallen en "maar bleef aanvallen". Dit is verworpen door de rechter, omdat bij het tienermeisje tientallen steekwonden zijn aangetroffen, maar de verdachte amper letsel had.
Zo'n gast spoort niet en gaat nooit sporen, tot zijn dood opsluiten of direct ophangen.
 
Klinkt als een goed idee. Er zitten wel haken en ogen aan. Een militair heeft niet dezelfde bevoegdheden als een politieagent toch? En het is geen oorlogsgebied.
ach een militair krijgt al heel politiek Nederland over zich heen als die in oorlogsgebied een plunderaar voor z'n klote schiet. Stel je voor zeg met die hollandse schatjes...

 
Ik mis de tijd dat je op Netflix ( en dergelijke ) van een serie die een nieuw seizoen heeft gelijk het seizoen kon kijken ipv die elke week een episode, wat is dit, 1980, ze willen hun analoge tv terug.
 
Nou woont er een dochter van een maatje van me daar achter de Riederlaan
Ze werkt in de zorg en moest na haar werk dwars door die klerezooi heen op d'r fiets...
Ze is altijd nogal pro BLM enz geweest maar wat ik gisteren van d'r hoorde klonk geheel anders
Het viel haar op dat de rotzooi schoppers daar op de Beijerlandse laan toch wel veel een bepaald ras waren.......
Ik zal maar niet zeggen wat ze er achteraan zei wat ze volgens haar met die figuren moesten doen
Was, als ik zo de beelden zag, vrijwel overal met die rellen door dat bepaalde ras. Volgens mij zijn die hooligans in het zuiden van het land er ook niet van en gingen daarom de straat op om die relschoppers op hun manier een handje te gaan helpen. Kon dat wel waarderen, al slopen dat soort figuren ook de hele binnenstad als hun voetbalclub een wedstrijdje verloren heeft... 🤔
 
Laatst bewerkt:
Ik mis de tijd dat je op Netflix ( en dergelijke ) van een serie die een nieuw seizoen heeft gelijk het seizoen kon kijken ipv die elke week een episode, wat is dit, 1980, ze willen hun analoge tv terug.
Heb nu al een paar jaar Netflix, maar zo vind het aanbod van de films ook echt ruk. Wat er is de VS allemaal al uitgekomen is, komt hier gewoon niet naartoe. Er zijn de afgelopen tijd kweet niet hoeveel abonnees bij gekomen, maar daar wat aan doen, ho maar. Is al eens aangekaart, dit was dan de reactie... “Ja, er gaat nog een hoop komen, echt waar hoor, hier heb je dat lijntje, houden we jullie er nog even een paar jaartjes aan vast...” Echt een slechte zaak... :/

Nu heb ik ook Disney, maar dat is ook niet je van het, alleen de Marvell films zijn leuk om weg te kijken. Net weer een jaartje betaald, was net te laat met opzeggen. Straks maar even opzeggen, kunnen we dit jaar nog een paar keer een paar films herhalen :t
 
TV kijk ik eigenlijk niet meer, reclame diarree helemaal zat. ( kijk eigenlijk alleen nog F1 op Ziggo)
YouTube gaat ook al dezelfde kant op -O-
Dus Netflix hoeft ook niet meer en Disney is ook ruk als ik GB goed lees.

En dan denk je opeens: ik pak gewoon een boek :Y
 
Ik heb precies het zelfde...
Ik pak steeds vaker gewoon een boek
YT wordt ik ook helemaal maf van de reclame en het bijna dwingen om premium te koopen...
Ik krijg alleen maar meer hekel aan YT door die reclames, het worden er ook steeds meer, om maar te pushen om die premium te nemen. Juist door dat aandringen op die premium, wil ik dat juist helemaal niet. Nu moet ik zeggen dat ik tijdens de verbouwing alleen maar YT op had staan, dat het gemekker met die reclames telkens tussendoor kwam, erg irritant. Maar normaal kijk ik er eens een keertje op als ik een how-to wil kijken, of eens een muziek nummertje wil luisteren. Ze zoeken het maar lekker uit...

Een boek lezen vind ik echt het meest saaie wat er is. Wel goed voor het slapen, als ik 3 regels gelezen heb, flikker ik al in slaap.... :P
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg alleen maar meer hekel aan YT door die reclames, het worden er ook steeds meer, om maar te pushen om die premium te nemen. Juist door dat aandringen op die premium, wil ik dat juist helemaal niet. Nu moet ik zeggen dat ik tijdens de verbouwing alleen maar YT op had staan, dat het gemekker met die reclames telkens tussendoor kwam, erg irritant. Maar normaal kijk ik er eens een keertje op als ik een how-to wil kijken, of eens een muziek nummertje wil luisteren. Ze zoeken het maar lekker uit...

Een boek lezen vind ik echt het meest saaie wat er is. Wel goed voor het slapen, als ik 3 regels gelezen heb, flikker ik al in slaap.... :P
Gewoon adblock op je browser installeren ;p
 

Bijlagen

  • Screenshot_2021-01-28-08-27-27-72.jpg
    Screenshot_2021-01-28-08-27-27-72.jpg
    66,6 KB · Weergaven: 2
En dan stiekem een 914 blokje achterin leggen :)
Ik heb wel een paar keer met een eend gereden, maar nog nooit met een kever.
 
Inmiddels wat veder het huis van ons eerste bod is “gegund” aan iemand anders , voor hoeveel wil de makelaar niet zeggen

dit was het huis aan de krekelveen
Klopt, ze mogen niets zeggen voor welk bedrag een huis verkocht is. Zal wel een soort beroepsgeheim zijn ofzo. Wel jammer dat het aan een ander gegund is.
 
Gaan toch aardig wat fietsen verdwijnen eind 2021.

 
Terug
Bovenaan Onderaan