Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Die heb ik hier staan inderdaad, en gelezen. Net als dagboeken van engelse militairen, zoals Siegfried Sassoon en Robert Graves.
En van Fransen zoals de eeuwige zuurpruim Louis Barthas. De boekwerkjes van Lynn MacDonald zijn overigens ook leeswaardig, Voices and images of the great war, en de reeks 1914, 1915, Somme, they called it Passchendaele, allemaal aanraders. Net als de reeks, uitgegeven door Jack Sheldon.
Er zijn zovele mooie boeken. Vol met verhalen van mensen die het meegemaakt hebben.
Hier overigens een foto van wat oude helmen, allemaal model 1915. Zijn er 6 maar heb er meer..ook vroegere model 1895.
Zit nu op 15 stuks maar dat worden er meer, dat weet ik nu al.
 

Bijlagen

  • Some M15's..jpg
    Some M15's..jpg
    127,6 KB · Weergaven: 4
Nog 1 dan, hebben jullie ze allemaal gezien. Heeft niks met motoren te maken echter. Ze hebben geen e-keur dus op de motor kan ik ze niet op.
 

Bijlagen

  • M95 Train battallion 8, M15 Prussian Artillery, M95 Württemberg..jpg
    M95 Train battallion 8, M15 Prussian Artillery, M95 Württemberg..jpg
    138 KB · Weergaven: 5
Mag je met een HP2 in de zesde versnelling door de Benelux -en Heinenoordtunnel met 4.900 Rpm. :?

IMG20210302161349n.jpg

Nee, dat is 50 km/u te hard. :+

Lekker comfortabel lage toeren snorren is al 120 km/u. :]
 
De eerste rit van het jaar met dit weer gehad. *O*

IMG20210302161301.jpg
 
Laatst bewerkt:
De Heinenoordtunnel trek ik de ZRX altijd open, klinkt heerlijk met het Akra systeem. 🥳
Wel uitkijken met de tunnel uitrijden, soms staan ze er te controleren..
Tunnels zijn zowiezo vrij verslavend voor wat uitlaat geluid. Kan het niet laten...😃
 
De Heinenoordtunnel trek ik de ZRX altijd open, klinkt heerlijk met het Akra systeem. 🥳
Wel uitkijken met de tunnel uitrijden, soms staan ze er te controleren..
Tunnels zijn zowiezo vrij verslavend voor wat uitlaat geluid. Kan het niet laten...😃
Precies daarom bovenaan laten uitrollen en netjes met 100 er weer uit hahaha. Im heb eens van horen zeggen dat ze er nauwelijks op snelheid controleren maar dat ze er vooral kentekens checken. Ik ga het alleen niet uitproberen😂
 
Dat doen ze daar inderdaad, ik heb dat ook van meerdere gehoord. Ook ik probeer het niet uit, want als je volle bak met gas erop de tunnel uitkomt ben je toch de sjaak denk ik zo.
 
De heinenoordtunnel is anders wel een prima plek om hem even goed open te trekken. Tegen die tijd dat je naar boven komt rijd je weer netjes 100 ;p
De boxer duwt je als een tractor dat stuk omhoog, wordt enthousiaster en enthousiaster.
Er zit een vrij lange gearing op waardoor die altijd +120 km/u ..alleen maar harder wil rijden.
Op de terugweg was het echter te druk op de linkerbaan.

Met het snelgas en koppel is het lastig om snelheid te houden.

In de bebouwde kom steeds op de 60 km/u naast een politiewagen.
Tikkie gas los en je gaat spreekwoordelijk over het voorwiel van de lastwissel reacties.
Ziet er uit als een beginner. _O-

Alle rotondes moet je licht trekkend in, niet kort gas los en dansend de knik om met gas er op zoals ik gewend ben. :')
 
Laatst bewerkt:
Dit is geen grap en wij vertrouwen dit totaal niet, dus ik zet het maar zelf op internet.
Het moet echt totale onzin zijn.

Eigenlijk wil ik de volledige foto's elders neerzetten zodat andere mensen gewaarschuwd zijn. :P

Een vriendin doet mij heel erg denken aan het MTV programma Catfish. Bekend?
Ik zie het wel eens kort met zappen. :P

Sinds anderhalve week is haar knipperlichtrelatie (definitief?) uit.
Ze is een oudere niet sportieve vrouw rond de 65 jaar, vijftien jaar in de bijstand, kort haar.

Ineens krijgt ze spontaan -volgens haar zeggen- iemand die een mail stuurt vanuit Syrië.
Een militair die daar weg wil.. ze raken aan de praat en ze is dolverliefd.
Van de week was hij nog erg verdrietig, ze hadden vier man verloren in de strijd. :X
Zij gaat overal in mee.

Nu zijn ze druk aan het appen, hij stuurt de hele dag door lieve berichtjes.
Het is een geweldige vent........

De volgende foto's krijgen wij door, maar ik krijg er geen hits op. :P

Knipsel11.jpg


Iemand nog tips verder?
De bestandsnamen veranderen zodra je een foto doorstuurt of opslaat vanuit de Whatsappp.
Ik heb al diverse zoekmachines gebruikt, TinEye, Google, Labnol, Yandex, Bing, Image-Search. ;)

Aan dit verhaal kwam geen grappig slot, het is gewoon nu aan het gebeuren. 8)7 :)
Die vriendin weet uiteraard niet dat wij twijfelen. Bezorgd om haar.
 
Laatst bewerkt:
Vier man overleden, nu ook nog vier man gewond.
Hij heeft er al twee dagen niet geslapen, wil er weg.

Een betaalverzoek zal wel snel volgen.
Hij kan natuurlijk niet bij zijn eigen geld. :X
 
1 ervaring mee, een wanhopige collega die op het web zijn droomvrouw had ontmoet in Verweggistan.
Het maakt geen reet uit wat je voor argumenten had, het ging gewoon door. Van geld storten voor van alles, tot met een bloemetje tevergeefs op Schiphol staan, hopeloos.
En dan daarna weer geld geven, want paspoort verlopen...
Succes, hopelijk luistert ze naar jullie.
 
Inderdaad. Je verhaal zo te lezen; Dit is een catfish 101
Ze pakken je op je zwakste moment.
De images pakken ze inderdaad niet van het world wide web zomaar af. Zodat je ze ook niet kunt reverse searchen.

Ik zou dr in ieder geval op het hart drukken dat ze nooit geld moet overmaken zonder dat ze hem ooit gezien heeft.
Je emailadres trekken ze gewoon ergens vandaan. Hoe komt hij anders ineens bij haar terecht?
Heeft ze toevallig een blijdorp kaartje gekocht voor 2020? :P

Cyberexpert na hacks Blijdorp en Inholland: '99 procent van de hacks zijn knullig en hadden voorkomen kunnen worden'
 
Inderdaad. Je verhaal zo te lezen; Dit is een catfish 101
Ze pakken je op je zwakste moment.
De images pakken ze inderdaad niet van het world wide web zomaar af. Zodat je ze ook niet kunt reverse searchen.

Ik zou dr in ieder geval op het hart drukken dat ze nooit geld moet overmaken zonder dat ze hem ooit gezien heeft.
Je emailadres trekken ze gewoon ergens vandaan. Hoe komt hij anders ineens bij haar terecht?
Heeft ze toevallig een blijdorp kaartje gekocht voor 2020? :P

Cyberexpert na hacks Blijdorp en Inholland: '99 procent van de hacks zijn knullig en hadden voorkomen kunnen worden'
De heren oplichters zorgen er naar mijn idee inderdaad wel voor dat je de beelden niet terug kan zoeken. :Y
Ik heb zelf wel eens een fake Facebook account gemaakt in 2014 _O- en zonder voorkennis had ik de geleende O-) foto's toen iets bijgesneden en allemaal gespiegeld.
 
Is weer eens wat anders dan dat er miljoenen voor je klaar liggen ergens in Ghana...
Pas wat gezien over helpdesk fraude.
Dan denk je met Microsoft te bellen via een fake site.
Ze praten je een oor aan dat je computer besmet is met een virus.
Ze sluiten heel vaak leuke onderhoudsabonnementen af.
$599,00 life-time virus bescherming. 8)7

Je krijgt er uiteindelijk niets voor.
Hoogstens een geblokkeerde printer die ze weer vrij geven via een normale instelling.

En ondertussen was er met je computer eigenlijk weinig tot niets mis. O-)
Komen doordat ze veel geld hebben bovenaan diverse zoekresultaten..
 
Zojuist mijn nieuwe 18v Makita setje binnen gekregen, mooi spul *O* Bij het uitzoeken op de website werd ik er aardig hebberig van, heb inmiddels al een aardig verlanglijstje met spullen die ik graag nog zou willen, nog maar even wat sparen 😬
 
Tsja, ik ben een jaar of 10 geleden lid geweest van een datingsite. Toen had ik nog hoop, hahaha. :+
Dat werd niks, allemaal one night stands liefhebberessen maar dat mot ik niet.
Toen ik ermee stopte ben ik meerdere keren door vrouwen benaderd, die me vertelden dat ze me zo leuk vonden op die site..
En nou pas reageren, vanuit Rusland en Amerika. Jaja. Een jaar of 2 later. Wel in gesprek gegaan met ze, want ik hou wel van leuke praat, was het ook. Maar elke keer hetzelfde gedoe, vragen om geld, voor de reis en hun paspoort, later ook ja, maar ik heb een schuld en ik mag niet weg als die niet betaald is, of ik even wou schokken. Voor dat alles.
Ik heb geen cent betaald natuurlijk, maar dat gebeurde me een keer of 3. Hoe ze aan m'n e-mail adres kwamen weet ik niet, maar scammen was het zeker.
Gelukkig al een jaar of 6 geen enkel berichtje meer ontvangen. Diegene zal er wel achter gekomen zijn dat ik er niet instonk.
Maar ze zijn volhardend en spelen inderdaad op je gevoel in, ben je er vatbaar voor stink je er zo in.
 
Zojuist mijn nieuwe 18v Makita setje binnen gekregen, mooi spul *O* Bij het uitzoeken op de website werd ik er aardig hebberig van, heb inmiddels al een aardig verlanglijstje met spullen die ik graag nog zou willen, nog maar even wat sparen 😬
Er is nog wel een banktransfer mogelijk van enkele miljoenen.
Er zijn slechts wat transactiekosten nodig om het vrij te maken. :Y :t
 
De boxer duwt je als een tractor dat stuk omhoog, wordt enthousiaster en enthousiaster.
Er zit een vrij lange gearing op waardoor die altijd +120 km/u ..alleen maar harder wil rijden.
Op de terugweg was het echter te druk op de linkerbaan.

Met het snelgas en koppel is het lastig om snelheid te houden.

In de bebouwde kom steeds op de 60 km/u naast een politiewagen.
Tikkie gas los en je gaat spreekwoordelijk over het voorwiel van de lastwissel reacties.
Ziet er uit als een beginner. _O-

Alle rotondes moet je licht trekkend in, niet kort gas los en dansend de knik om met gas er op zoals ik gewend ben. :')
Klinkt in elk geval alsof een ritje op die motor nooit saai is haha!
 
Tsja, ik ben een jaar of 10 geleden lid geweest van een datingsite. Toen had ik nog hoop, hahaha. :+
Dat werd niks, allemaal one night stands liefhebberessen maar dat mot ik niet.
Toen ik ermee stopte ben ik meerdere keren door vrouwen benaderd, die me vertelden dat ze me zo leuk vonden op die site..
En nou pas reageren, vanuit Rusland en Amerika. Jaja. Een jaar of 2 later. Wel in gesprek gegaan met ze, want ik hou wel van leuke praat, was het ook. Maar elke keer hetzelfde gedoe, vragen om geld, voor de reis en hun paspoort, later ook ja, maar ik heb een schuld en ik mag niet weg als die niet betaald is, of ik even wou schokken. Voor dat alles.
Ik heb geen cent betaald natuurlijk, maar dat gebeurde me een keer of 3. Hoe ze aan m'n e-mail adres kwamen weet ik niet, maar scammen was het zeker.
Gelukkig al een jaar of 6 geen enkel berichtje meer ontvangen. Diegene zal er wel achter gekomen zijn dat ik er niet instonk.
Maar ze zijn volhardend en spelen inderdaad op je gevoel in, ben je er vatbaar voor stink je er zo in.

Kennis van mij ging jaren terug naar de Dominicaanse Republiek, samen met een collega.
Dat was twee weken een groot feest, wippen als konijnen en zuipen als een malle.
Hij kreeg daar kennis aan een meisje die zo verliefd op hem was..
Na 15k overgemaakt te hebben kwam hij er achter dat het toch wel apart was dat een 25 jarige schoonheid zomaar viel op een iets te dikke 40'er.
 
Terug
Bovenaan Onderaan