Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Net weer een oproep, nummer maar geblokkeerd.
Laat ik 2 jaar geleden nou een Litebit account hebben gehad.
Ze kunnen ook met Nederlandse nummers bellen, kwestie van even instellen in de software.
Succes de komende tijd, je gaat het druk krijgen. -O-
 
Lege accu's? Voordat ik aan een klus begin? Dat heb ik de laatste 12 jaar nog niet gehad met die li-ion accu's. En vrouwlief .......als er een machine aan te pas moet komen dan mag ik dat doen.
Alles wat ze gebruikt in het algemeen; telefoons, MP3 speler, meerdere bluetooth oortjes, bluetooth speaker, 10' tablet, tandenborstel, tondeuse, fiets.
Leg het weg met een lege accu, en pak het als het zover ontladen is dat het stuk gegaan is. :')

Zodra ik iets toevallig tegenkom dan laad ik het op. _O-
 
In het slechtse geval hebben ze een iban, telefoonnummer en bankrekening. Wat kan je met die combo?
Wanneer stopten de telefoontjes bij je vriendin?
 
In het slechtse geval hebben ze een iban, telefoonnummer en bankrekening. Wat kan je met die combo?
Wanneer stopten de telefoontjes bij je vriendin?
Als je opneemt weten ze welllicht een naam, proberen een adres te ontfutselen.
In ieder geval weten ze dan dat het nummer gebruikt wordt. Dat is interessant.

Maar ze houden je over het algemeen zo lang mogelijk aan de telefoon via een betaalnummer.

Ze heeft het al een jaar of drie, vier.
Het is een tijdje elke dag geweest, nu nog één per maand, soms drie telefoontjes..
Nog niet gestopt dus. ;)
 
Voorlopig 2x 0094-322527968, wat geen hit geeft op google, behalve het landnummer.
Ik ben sowieso een slechte opnemer bij een totaal onbekend nummer en anonieme nummers spreken maar wat in en dan bel ik terug.

Misschien is het toevallig net na Litebit:

1614890330849.png
 
Vandaag komt de luchtpomp en multitool binnen *O* Maar dat ga ik niet in ontvangst kunnen nemen aangezien ik onverwachts over een paar min naar de arbeid moet. Maar moeders de vrouw is thuis, dus straks alles maar even bewonderen :)
 
Vanmiddag na vele jaren weer eens naast een Honda MB5 gestaan, compleet gerestaureerd en helemaal origineel.
Ik ging van blij naar verdrietig, was ik maar doorgelopen.
Vroeger voelde ik me namelijk heel wat op zo'n ding, maar tering wat is dat een klein brommertje :').

Mooi hè, dat gevoel had ik onlangs ook toen ik naast een FS1 stond.
 
Net gratis mogen shoppen bij de Action.
Voelde me wel bezwaard en wat gehaast.
Maar het was rustig, geen wachtrij of mensen na mij en na het eerste rondje nog een tweede en derde gedaan.
Dus niks tien minuten en wegwezen.. dertig minuten binnen ..want er werd ook niet gehandhaafd.

Nu wel een hoop onzin gekocht die ik eigenlijk niet nodig had. :')
 
Ik weet het.
Als een hobby niet uit de hand loopt dan moet je je afvragen of je het wel echt leuk vindt. Gisteren geleerd.

Maar ik ben nu aan het jongleren en moet de ballen nog even in de lucht houden.
Ik ga er gewoon vanuit dat de 999 voor mij gereserveerd wordt.
Dat hoop ik voor je! Is een droomfiets natuurlijk.
En dat wat je zegt als je hobby niet uit de hand loopt moet je je afvragen of je het wel leuk vind kan ik onderschrijven...
Heb niet voor niets 5 rijdende motoren en nog wat andere in onderdelen hier staan..
En uit jeugd sentiment 3 Kreidlers gerestaureerd een jaar of 8 terug. En weer verkocht ook, want ze vielen toch tegen,
ik was al jaren motoren gewend. Maar kon het toch niet laten ze weer in oude staat terug te brengen.
 
Mijn vriendin heeft vanavond als vrijwilliger bovenop haar werkdag supervisie bij het afnemen van swaps.
Bijna het hele bedrijf doet mee.

Andre Hazes zou ook nog komen.

Dus als de kat van huis is neem ik het er van.
De broodjes van de 'swapavond' gisteren..
En een verse ossenstaartsoep. :P
PSX_20210305_181258.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan