Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik zal het verhaal hier vast wel eens eerder hebben verteld maar;
Reed toen op mn eerste. Honda CBR600F uit 1993.
Geinig ding, maar veel gezeik mee gehad, technisch gezien.

Meneer werd alleen even toegesproken door de organisatie. En dat was nadat mijn ex daar de boel op stelten had gezet omdat er niks mee gedaan werd _O-
Zoals mick zei, soms heb je het idee dat de organisatie er zit voor de centen en niet de mensen op het circuit.
Meneer mocht gewoon doorrijden, hij en z'n vrienden vonden het erg grappig blijkbaar en maar gezeur. Het was mijn fout, had ik maar moeten doorrijden :Z Organisatie vond dat het na het toespreken van meneer afgedaan was.

Ik heb toen nog een aantal rondes met een instructeur alleen gereden. Dat was op zich nog wel fijn en leuk. Maar mn vertrouwen was weg en de angst voor mensen die achter me rijden was geboren :)
Reden waarom ik nu nog steeds liever niet met mensen achter me rij die ik niet ken. Dus of ik rij achteraan, of ik rij liever niet in een groep.

Ik vind het wel jammer. Ik kan nooit meer zo vrij rijden als dat ik daarvoor deed.
Dit volgende klinkt waarschijnlijk heel sneu, maar dat boeit me vrij weinig. En de mensen die liever enkel en alleen over Voorne putten en motorrijden willen lezen moeten maar even elders kijken :+ ik wil alleen maar meegeven wat dat nu nog steeds met me doet en dat terwijl het al heel wat jaren geleden gebeurt is op het circuit.
2 jaar geleden gingen we de Stelvio pas rijden. Ik wilde dat echt mega graag vanwege het uitzicht en omdat het er wel 1tje is om van het lijstje af te strepen.
Onderaan de pas klapte ik dicht. Volledig in paniek omdat ik niet wist hoe druk het was op de pas.
In mijn hoofd ging alleen maar "Stel je voor dat er mensen zijn die mij te langzaam vinden rijden, me inhalen en iets geks doen en het gaat fout" wat compleet een irreeele angst is, dat weet ik maar zeg dat maar tegen je brein die overuren draait op zo'n moment.
Afin, uiteindelijk tranen weggeveegd, m'n helm opgezet na een plaspauze, 10x diep adem gehaald en knop om en gaan.
Enkel en alleen focussen op de bochten.
Halverwege kwam de bewustwording dat het niet zo druk was op de pas en we dus redelijk het rijk voor ons alleen hadden.
Eenmaal boven een verademing en megatrots op mezelf. Want voor mij was dat echt een overwinning. Niet omdat de pas zo moeilijk is om te rijden, maar omdat ik m'n angst voor even uit kon schakelen :)

Dus denk alsjeblieft vooral ook aan anderen vwb regels. Ze zijn er niet alleen voor jou maar ook voor een ander. En je kan iemand echt met iets levenslangs opzadelen (mentaal en/of fysiek)
trauma's krijg je meestal snel en goedkoop, kost veel en gaat lang duren om er weer vanaf te zijn.
Dus de Stelvio, da's in dat licht helemaal super :t
 
De keren dat ik ben geweest werdt er vrij strak gecontroleerd, en als je rare dingen deed werdt je gelijk afgevlagd.
Vooral midlands was goed geregeld.
 
Ik heb vanochtend drie millimeter van mijn vingertopje afgesneden.
Fantastisch nieuw groentemes, overal als het mes door de motor. boter. :}
Verbandje al een keer verschoond..
Nu toch maar snel naar de huisarts, zo kan ik ook niet blijven tikken op MF. Dat kan ik niet missen.
Maar het blijft stromen. . :P
 
Ik ben herkenbaar als fan van de Voice of Holland. :+

PSX_20210422_150338.jpg
 
Mooi setje hoor!
Blauw met zwart is mijn thema. :t

Ik had nog meer klusjes willen doen.
Maar ja, linkshandig.
Een wijsvinger doet toch veel.
Rechtshandig ramen wassen eerder vanmiddag. _O-

Kijken of de stickertuning straks nog gaat lukken.
Staat op de bucketlijst vandaag. O-)
 
  • Haha
Waarderingen: RWB
Achja doe je niks meer aan, wc wordt ook wel uitdaging dan :) Maar het zal er ook wel snel afmogen toch?

Zo heb ik een keer mijn teen gebroken een paar jaar terug, maar stond 2uur na het ziekenhuisbezoek alweer te beunen.

Na 3 weken met dat gips gelopen gehinkt te hebben in combinatie met het sleutelen, kan ik je vertellen dat het verbandje niet meer wit was 😂
 
Stickertjoening!!! *O*

DSC_4190.jpg


Het is zilverkleurig trouwens. O-)
Ik had nog een andere sticker, goud naar blauw verlopend van tint.
Maar die vond ik in het echt toch te vrouwlijk.

.. pom..pom.. het stickervel waaide met uitlijnen zo compleet tegen de auto met drie vouwlijnen. 💨
Maar er bleef na wat korte handelingen een kleintje over en ik ben toch tevreden.

DSC_4182.jpg
 
Zojuist sportruitje op de tracer gezet. En even gezocht naar dr stekkers voor 12v geschakeld..
Hoe weet ik nu waar ik het mannetje kan bestellen? 🚹
Nog in hoogste stand..
Bekijk bijlage 1622428

Bekijk bijlage 1622429Bekijk bijlage 1622430

Owh en ik vond ook me 12v cigaretten aansteker. Nooit gebruikt en maar goed ook... 🙄🙃 wat klopt hier niet? 🤣

Bekijk bijlage 1622431
Ik weet het niet.
Maar ik moest gelijk aan een AMP stekker denken.
Alleen ik kan het tegendeel niet zien omdat het mannetje bij jou er op zit, en hij zal vast wel anders zijn.. O-)

Knipsel13.jpg
 
Zoiets is het wel! Wil vooral niet gaan kloten aan de originele boom
Dit vond ik op MP maar ben weinig van vertrouwen laatste tijd..


Foto van ut mannetje. Op de eerste foto zie je 1 mannetje er nog op zitten ook!
20210422_144331.jpg
 
En een goede middag allen :W

Vanmiddag in de garage de laatste led balk aangesloten, echt een hoop licht komt er vanaf *O* Verder nog een extra stopcontact aangesloten voor de garagedeur en nog een zooi aan grote spijkers uit de balken getrokken, op wat details na is alles nu wel klaar *D
Mooi is dat hé? Ik ben van 1 dubbele tl-bak naar 4 Led-balken gegaan, man wat een licht nu. Heb ook alle extra gaten van de mensen die eerst hier gewoont hebben dichtgesmeerd, en alles gewit. (niet de gaten van die mensen zelf, maar wat er extra geboord was in de garage)
Knapt het lekker van op!
En ik heb bij een lid van ZRXOA carbon-pluggen laten maken, om de gaten die overblijven als ik de passagiershandgrepen ga verwijderen netjes af te dichten.
Als die binnen komen, worden beide zrx-en nog cleaner aan de achterkant. Ik hou wel van een strak kontje. :+ 🙂
 
Ook ik doe bijna alles zelf qua onderhoud, maar je zou ook Motostore Barendrecht kunnen proberen.
Staan goed bekend, niet zo gek want dezelfde eigenaren van MP Rockanje runnen daar de tent. En het is ook voor jou niet ver uit de buurt.
Niet meer. Motostore heeft net als MP- rockanje nieuw eigenaren.
 
Yep, de heren Zuyderwijk zijn als directie ermee gestopt, zo stond in de bijlage en één van de medewerkers heeft een overname gedaan. Ik begreep dat de Motoport formule blijft gehandhaafd.
 
Ik sta ff met me tong op de vloer ala de mask. Kon goed praten met die mannen.
Wie is de opvolger of weten we dat niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan