Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Wisten jullie dat een Twin best zwaar is?

Stuurslot stond er nog op en zat te klooien met parkeren. Voorband stond tegen een koffer aan in de berging, dus wilde een ruk aan het stuur geven om 'm iets te verplaatsen (zonder uiteraard het stuurslot eraf te halen want stel je voor dat het te makkelijk gaat :+)
Trek ik 'm toch over het dooie punt heen naar rechts ;(

Stoot adrenaline en ik heb 'm omhoog geduwd met alles wat ik in me had.
Heel mn rechterkant voelt beurs aan, mijn spieren hebben echt een goeie opdonder gehad van enkel tot en met m'n schouder_O- Maar! Ik heb m wel gehouden dus niks aan de hand :')

En vandaag de 1e vaccinatie gehad *O**O**O*
Wh00p wh00p
Wat een organisatie op zo'n priklocatie jongens... Wat een mensen maar heel netjes qua afstand en genoeg mogelijkheden om je handen te ontsmetten e.d.. Mevrouw daar zat te vertellen dat ze op een goeie dag zo'n 1500 mensen prikken.
Dus je bent stiekem 50+??
Ik ben nog niet opgeroepen. :?

Jong, fris en fruitig. WB. 💪🤩👍
 
Niks stiekems aan hoor.
Botox doet het gewoon heel goed bij mij :+

De mensen met medische indicatie (lees; longproblemen) van de 18jr-60jr groep zijn nu aan de beurt :)
Dus dit was een voordeeltje wat ik uit mn astma heb weten te slepen ;)
 
Wisten jullie dat een Twin best zwaar is?

Stuurslot stond er nog op en zat te klooien met parkeren. Voorband stond tegen een koffer aan in de berging, dus wilde een ruk aan het stuur geven om 'm iets te verplaatsen (zonder uiteraard het stuurslot eraf te halen want stel je voor dat het te makkelijk gaat :+)
Trek ik 'm toch over het dooie punt heen naar rechts ;(

Stoot adrenaline en ik heb 'm omhoog geduwd met alles wat ik in me had.
Heel mn rechterkant voelt beurs aan, mijn spieren hebben echt een goeie opdonder gehad van enkel tot en met m'n schouder_O- Maar! Ik heb m wel gehouden dus niks aan de hand :')
In tweede instantie goed gedaan. :} *O*

Verder is het wel heel therapeutisch om te lezen dat ik niet de enige ben met dit soort dingen.
2.000 keer parachute springen en dan toch ineens een keer niet goed opgevouwen.
Oeps het touwtje om te openen ligt nog in de was.
Zoiets. O-)

Hopelijk morgen en de rest van de week geen spierpijn of ander ongemak dan.
Al zal dat helen met de tijd, schade lost niet op met een week goed slapen. :t
 
Niks stiekems aan hoor.
Botox doet het gewoon heel goed bij mij :+

De mensen met medische indicatie (lees; longproblemen) van de 18jr-60jr groep zijn nu aan de beurt :)
Dus dit was een voordeeltje wat ik uit mn astma heb weten te slepen ;)
Ja, potverdorie, mij een beetje binnendoor inhalen??? :+ ;)

Als je gevaccineerd wil worden trouwens.
Mijn zus heeft al twee keer bedankt.

Ik hoorde vandaag ook twee dames een theekransje houden in een winkel, hadden elkaar al zo lang niet gezien..
De gehele Corona samenzwering kwam voorbij.
De ene dame zei steeds, "ja, ik ben toch alleen, dus ik heb tijd om dingen uit te zoeken."
"Gelukkig zijn er mensen als Trump die tegen de onwaarheden in gaan / een pak aan annekdotes over een massaal georganiseerde jacht met geweren op jonge kinderen die gevangen waren door rijke mensen, middelen die je immuum maken voor Corona - maar huisartsen is het verboden ze voor te schrijven / vaccinatie is een belangrijke miljarden business, etc, etc."
En de andere vertelde iets over 1,5 meter is om ons beter te kunnen controleren, het heeft niets met Corona te maken.

Ondertussen stond er nog steeds wel een wachtrij buiten omdat de mandjes op waren.
Maar ga lekker achter het eerste schap hardop met elkaar praten i.p.v. winkelen. :+
 
Laatst bewerkt:
In tweede instantie goed gedaan. :} *O*

Verder is het wel heel therapeutisch om te lezen dat ik niet de enige ben met dit soort dingen.
2.000 keer parachute springen en dan toch ineens een keer niet goed opgevouwen.
Oeps het touwtje om te openen ligt nog in de was.
Zoiets. O-)

Hopelijk morgen en de rest van de week geen spierpijn of ander ongemak dan.
Al zal dat helen met de tijd, schade lost niet op met een week goed slapen. :t

Het is gisteren gebeurd. Gisteravond ging bewegen al moeizaam en het is er niet veel beter op geworden vandaag :+
Ik heb niks afgescheurd, maar wel lichtelijk gekneusd hier en daar ben ik bang _O-
Maar idd, gelukkig geen schade! En dit is ff tandjes op mekaar en doorrrrrr

Ja, potverdorie, mij een beetje binnendoor inhalen??? :+ ;)

Als je gevaccineerd wil worden trouwens.
Mijn zus heeft al twee keer bedankt.

Ik hoorde vandaag ook twee dames een theekransje houden in een winkel, hadden elkaar al zo lang niet gezien..
De gehele Corona samenzwering kwam voorbij.

Jaja, je moet wel goed blijven spiegelen he :P ;)

Ik ken alle complottheorieen zo'n btje wel. En ik vind het jammer. Maar dat is het nadeel van internet. (Des/non)informatie verspreidt zich zo snel.
Maar goed. We leven in een vrij land. Ik doe waar ik me goed bij voel. En Bill Gates is tegenwoordig single, dus wellicht als ie meekijkt via de chip die ik nu in mn arm heb, dat ie eens een keertje een hapje met me wil gaan eten :+ (Hi Bill :j)
Ik heb nooit problemen gehad met vaccins e.d.. HPV vaccin was toendertijd ook 'Oh daar moet je niet aan meedoen want dan wordt je/krijg je XYZ...' Ik heb dat ding gewoon gehaald. Nergens last van hoor.

Ik hoop gewoon dat het grootste deel wel gaat en dat er hier thuis gewoon eindelijk weer eens een beetje lucht komt omdat de ziekenhuizen niet meer tot de nok toe vol liggen en we weer eens op vakantie kunnen om de batterij weer op te laden :)
De mensen die niet gaan moeten het zelf weten. Maar tot dusver heb ik nog niemand gehoord die helemaal niet gaat in mijn omgeving.
 
Het is gisteren gebeurd. Gisteravond ging bewegen al moeizaam en het is er niet veel beter op geworden vandaag :+
Ik heb niks afgescheurd, maar wel lichtelijk gekneusd hier en daar ben ik bang _O-
Maar idd, gelukkig geen schade! En dit is ff tandjes op mekaar en doorrrrrr



Jaja, je moet wel goed blijven spiegelen he :P ;)

Ik ken alle complottheorieen zo'n btje wel. En ik vind het jammer. Maar dat is het nadeel van internet. (Des/non)informatie verspreidt zich zo snel.
Maar goed. We leven in een vrij land. Ik doe waar ik me goed bij voel. En Bill Gates is tegenwoordig single, dus wellicht als ie meekijkt via de chip die ik nu in mn arm heb, dat ie eens een keertje een hapje met me wil gaan eten :+ (Hi Bill :j)
Ik heb nooit problemen gehad met vaccins e.d.. HPV vaccin was toendertijd ook 'Oh daar moet je niet aan meedoen want dan wordt je/krijg je XYZ...' Ik heb dat ding gewoon gehaald. Nergens last van hoor.

Ik hoop gewoon dat het grootste deel wel gaat en dat er hier thuis gewoon eindelijk weer eens een beetje lucht komt omdat de ziekenhuizen niet meer tot de nok toe vol liggen en we weer eens op vakantie kunnen om de batterij weer op te laden :)
De mensen die niet gaan moeten het zelf weten. Maar tot dusver heb ik nog niemand gehoord die helemaal niet gaat in mijn omgeving.
Nou, dan zou ik me toch een beetje goed in gaan lezen vwb die vaccinaties hoor… Het is nl niet Bill Gates, maar Poetin… Je wordt nl ingespoten met een chip en 5G en zo kan Poetin je ten alle tijden tracken. Er wordt misschien lichtjes over gedacht, maar als de nood aan de man is, dan kan hij je op afstand besturen en zo de wereld overnemen. En dat is echt niet gelogen, ik zweer het… :o









:+
 
Nou, dan zou ik me toch een beetje goed in gaan lezen vwb die vaccinaties hoor… Het is nl niet Bill Gates, maar Poetin… Je wordt nl ingespoten met een chip en 5G en zo kan Poetin je ten alle tijden tracken. Er wordt misschien lichtjes over gedacht, maar als de nood aan de man is, dan kan hij je op afstand besturen en zo de wereld overnemen. En dat is echt niet gelogen, ik zweer het… :o









:+
1e prik zijn de nanobots, waardoor je de tweede prik ook gaat halen daar zijn ze op geprogrammeerd, de 2e prik zit de 5g chip zodat ze de nanobots kunnen besturen die jou weer besturen.

En als ze je zat zijn of je ben eigenwijs....

Boem ontploffen de nanobots en is het over, dat zijn ook die gevallen na het vaccineren.

:+
 
Ik ben toch wel benieuwd naar eventuele lange termijn effecten. Nul vertrouwen in bedrijven die compleet buiten schot blijven als het misgaat, maar wel bakken geld binnenharken.
 
Upgrade voor dinsdag, 1 kant klaar. Ben voorzichtiger met plakken want wil geen open vingers zoals vorige keer..

20210515_143512.jpg
 
Upgrade voor dinsdag, 1 kant klaar. Ben voorzichtiger met plakken want wil geen open vingers zoals vorige keer..

Bekijk bijlage 1632532
Netjes, gaat je pak lekker van slijten ;) (bij mij wel in ieder geval) maar het werkt wel goed, die tank is soms best glad.


Mag ik bij die sv650 eens het een en ander komen meter, of wellicht kan jij mij vertellen of er evenveel afstand tussen de voorpoten zit, dus afstand binnenkant poot op b.v de remschijf.

Er zit bij mij 1 a 2 mm verschil in en het zit me niet lekker, buitenkant van rechter schijf wordt ook warmer dan binnenkant en remklauw vind ik net niet super zitten, maar voor ik nu alles ga vervangen wil ik eigenlijk het een en ander weten.
 
Nou, dan zou ik me toch een beetje goed in gaan lezen vwb die vaccinaties hoor… Het is nl niet Bill Gates, maar Poetin… Je wordt nl ingespoten met een chip en 5G en zo kan Poetin je ten alle tijden tracken. Er wordt misschien lichtjes over gedacht, maar als de nood aan de man is, dan kan hij je op afstand besturen en zo de wereld overnemen. En dat is echt niet gelogen, ik zweer het… :o









:+

Ja shit.... Poetin hoef ik niet over de vloer :o:o:o :+
 
Netjes, gaat je pak lekker van slijten ;) (bij mij wel in ieder geval) maar het werkt wel goed, die tank is soms best glad.


Mag ik bij die sv650 eens het een en ander komen meter, of wellicht kan jij mij vertellen of er evenveel afstand tussen de voorpoten zit, dus afstand binnenkant poot op b.v de remschijf.

Er zit bij mij 1 a 2 mm verschil in en het zit me niet lekker, buitenkant van rechter schijf wordt ook warmer dan binnenkant en remklauw vind ik net niet super zitten, maar voor ik nu alles ga vervangen wil ik eigenlijk het een en ander weten.
Mijn pak zal wel meevallen, niet mijn motor :P.
Het zal ook wel aan het leer liggen, voorlopig zie ik geen beschadigingen na 8 circuitdagen op de Mille.

Aangezien we collega's worden kan ik moeilijk weigeren :+.
Ik wil wel meten, maar het zal wel handiger zijn als je het zelf doet, jij weet wat er wel/niet mankeert en je kan jouw motor ernaast parkeren voor een 1 op 1 vergelijk.
Stuur maar een pb.
 
Is mijn auto nog zuiniger dan twee van mijn motorfietsen. :?

PSX_20210515_200240.jpg

Het is dat ik al even stond.
Eerst was het zelfs 1:23.7. :')

Alleen de tijd is nog op de winterstand. O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Ik had ze voor niet veel meer, gewoon om de hoek kunnen scoren :P
Super koopje dan. :} :t

De M50 zie ik hier wel veel, maar amper €200,00 minder dan een setje nieuwe en betere Stylema's.

Op de HP2 zitten al een paar monoblock remmen. De S1000RR remmen zijn meer gelijkwaardig aan de klauwen van Martijn hier boven. :)
 
Super koopje dan. :} :t

De M50 zie ik hier wel veel, maar amper €200,00 minder dan een setje nieuwe en betere Stylema's.

Op de HP2 zitten al een paar monoblock remmen. De S1000RR remmen zijn meer gelijkwaardig aan de klauwen van Martijn hier boven. :)
Ik heb dan de 108mm versie, die 100mm versie zag ik toch vaker te koop staan en soms nog goedkoper ook... 🤔
 
Ik heb dan de 108mm versie, die 100mm versie zag ik toch vaker te koop staan en soms nog goedkoper ook... 🤔
Ik heb het minste naar Stylema's gezocht de laatste maanden en kreeg in die korte periode twee keer M50's aangeboden. Langer terug of andere jaren niet gekeken. ;)
 
Goede dag Ben hier lang niet geweest en sommigen van jullie kennen mij misschien al . Mijn naam is Dennis en rij al 11 jaar op de onderstaande XJR1300

Woon sinds 3 weken in een kleine studio in Brielle

Ben recent terug gekomen van een jaar te hebben gewerkt en gewoond in Tsjechië, zou het leuk vinden om eens mee te gaan op een ritje :]
 

Bijlagen

  • IMG_20210424_171527.jpg
    IMG_20210424_171527.jpg
    155,5 KB · Weergaven: 20
Goede dag Ben hier lang niet geweest en sommigen van jullie kennen mij misschien al . Mijn naam is Dennis en rij al 11 jaar op de onderstaande XJR1300

Woon sinds 3 weken in een kleine studio in Brielle

Ben recent terug gekomen van een jaar te hebben gewerkt en gewoond in Tsjechië, zou het leuk vinden om eens mee te gaan op een ritje :]
Hoi Dennis,
We rijden bijna iedere week op Zandvoort of Assen, dus doe lekker mee. :]

Die XJR heeft ondertussen een mooie kilometerstand. :}
Zitten er inmiddels (niet op de foto) R1 velgen onder??

Een ritje op de openbare weg kan je ook zelf organiseren en ons gidsen in de omgeving Overijssel/Twente schat ik?
Het hoofdstuk Tsjechië is nu afgesloten, of komt er nog een vervolg?
**jaloers** :+ :+
 
Hoi Dennis,
We rijden bijna iedere week op Zandvoort of Assen, dus doe lekker mee. :]

Die XJR heeft ondertussen een mooie kilometerstand. :}
Zitten er inmiddels (niet op de foto) R1 velgen onder??

Een ritje op de openbare weg kan je ook zelf organiseren en ons gidsen in de omgeving Overijssel/Twente schat ik?
Het hoofdstuk Tsjechië is nu afgesloten, of komt er nog een vervolg?
**jaloers** :+ :+
Een jaar lang elke week Brno is ook geen straf.
Ik ga opladen, vanmiddag lekker naar het mooie en vooral natte Drenthe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan