Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

:] Dus volgende week zaterdag een ritje doen? :]

Gewenste verzamelplaats? Tijd? Koffie stop erbij?

"geen tijd" = niet reageren ;):+

Ik ga morgen naar het zonnige Friesland, en dan nog een weekje Veluwe , daarna een keer rondje Renesse oid is wel leuk.
 
De volgende proefrit wordt op een Tuono, misschien wel een gele.
1624301465063.png


En dan een RSV4 voor de trackdays :P
 
Af en toe verbaas ik me over sommige motor rijders.

vandaag ook weer. Motorrijder tussen de vrachtwagens in, of eentje die met krap 100 een vrachtwagen inhaalt. Vraag me altijd af wat die mensen bezielt, gas dr op mensen.

bedoel, je hoeft ook geen 200 te rijden, maar denk aan je eigen veiligheid, een ander doet et niet tenslotte
 
Af en toe verbaas ik me over sommige motor rijders.

vandaag ook weer. Motorrijder tussen de vrachtwagens in, of eentje die met krap 100 een vrachtwagen inhaalt. Vraag me altijd af wat die mensen bezielt, gas dr op mensen.

bedoel, je hoeft ook geen 200 te rijden, maar denk aan je eigen veiligheid, een ander doet et niet tenslotte
Gevalletje "fatal mind" wellicht ;)
Ach ja, doe het soms ook moet ik eerlijk bekennen.
Koekblikken gaan wel steeds vaker opzij lijkt het, dat dan weer wel.
 
ik kom er op terug dat ik niks merk van die injectie , kom net thuis begon tijdens het werk steeds beroerder te worden en stond te tollen op mn benen , ben onderweg naar huis ook nog even op de vluchtstrook gestopt om het 1 en ander te lozen voordat mn helm vol zou zitten -O- 🤢

ga nu maar plat en hopen dat ik me morgen ochtend beter voel 🤞
 
Gelukkig tot nu toe geen klachten.
Ik doe het voornamelijk voor de zwakkeren onder ons, en omdat ik gewoon weer wat bewegingsruimte wil.
Groet
Sebas
 
Terug
Bovenaan Onderaan