Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

50 tonner👍🏻 en waren truthijsjes 😁 bij ons zijn er maar weinig kranen met enkel schijvers. Altijd 3 schijver erin 👌

Ik heb altijd demag gehad en een zijspoor op een faun maar nu 3 jaar op een Liebherr phoaaa wat een machientje is dat zeg 🤤

Owja lengtecode moest groen branden hè 😆
 
Laatst bewerkt:
Motor zit/hangt erin, uitlaatpakkingen en kvs tankje erop. Koppeling kabel. Had wat tegenslag. Was 1 stekker onder de startmotor door gemonteert door MP. Kan gebeuren maar moest net niet..

Nu toch maar eens naar bed! Nu nog , uitlaat, radiator, throttlebody, luchthuus accu. En de tank. Kvs en olie. En nieuwe ketting 🤡

16341618014624265316921584110426.jpg
 
Wat een gekut, a16 dicht, omleiding via Alblasserdam, N3 uit me hoofd, wat ook een bouwput is met flitsers, rit van 25 min werd 50.

Mag toch hopen dat et de moeite is. Zal wel weer onzin als lantaarnpalen zijn
 
Mogguh :W

Afgelopen week weer eens met de scooter naar de arbeid gegaan. Gisterenochtend in het pikkedonker kom ik vlakbij de Hartelbrug in de bocht ineens in een grote modderbende op de weg, niet te zuinig (dag ervoor waren ze in de berm bezig met het gemaaide gras op te rollen). Moest daarvoor ff maximaal afremmen met beide benen aan de grond voor stabiliteit, anders had ik volop van de weg gegleden. :(
Heb iig het rubber onder weten te houden en op de terugweg was er uiteraard niets meer van de zooi te bekennen. Niet alleen omdat ze het opgeruimd hadden, maar omdat het meeste allemaal op mijn schoenen en broek zat, echt top :t :/
 
Nou heeft MP 1 ding niet terug gemonteert... maar hoe noemen we dit? Kan het niet normaal terug vinden... ijzeren buigstrip voor kabels en slangen? 🤔 foto is natuurlijk een oude anders was ik hem niet kwijt 🤡

20211015_222014.jpg
 
Anyhow alles behalve de tank zit erop (anders kom ik niet bij de KVS) en dan nog olie, kvs en ketting 😁🍻
En alle kappen, maar eerst een testrondje door de wijk voordat ik alles afsluit
 
heb nog ff zitten zoeken maar kan ook niet vinden hoe ze heten. Misschien een oplossing om een tie mount te kopen en dan met een zip tie vast zetten? of een schermklem?
my2p
 
Jup die! @Ghetto Bassie , dus klem voor 2.20... maar ik ben um niet verloren... anyhow
Olie en ketting besteld. Kvs had ik al.
Droog moet 4 liter olie erin. (Heb nog 300ml staan van de andere oliewissel)
Kan die bijna weer rijden!

Edit: wordt het komende 2 weken jankweer...

20211016_202634.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voordat ik hem in aangeboden zet, iemand hier op zoek naar een lithium accu?
Zat in de laatste aanschaf, nog geen maand oud, maar ik ben er geen fan van en heb er sowieso geen lader voor.
5 tientjes, koop ik weer een old skool accu.
 

Bijlagen

  • 20211017_180638.jpg
    20211017_180638.jpg
    158,3 KB · Weergaven: 11
  • 20211017_180651.jpg
    20211017_180651.jpg
    151,9 KB · Weergaven: 10
Avondje in een B&B, morgen Assen.
Het lijkt wat langer droog te blijven dan in het westen. O-)

Eerder op de avond..
PSX_20211019_195734.jpg

Geen regenbanden mee, wel voor het eerst bandenwarmers.

Over een uurtje de oogjes maar dicht doen.
Het is hier lekker rustig op 14 minuten van het circuit.
Wat is Nederland toch anders in de kleine dorpjes van Drenthe. 😊

PSX_20211019_200603.jpg
PSX_20211019_200442.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan