Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Zo wij hebben rare dagen sinds zaterdag. Kleine naar SEH ivm covid besmetting. Eet en drinkt niet. Nu sinds vanmiddag weer thuis, nog steeds niet super maar het ZH kan niks meer betekenen. Phoe he dit is kak.

Ps. Ik wil ook eem droge schuur. 86% vocht. Waar het vandaan komt .... zal wel enkelsteense gebeure zijn..
Dat is mooi ruk, mag hopen dat die kleine er snel vanaf is.

Vwb de schuur, is bij mij ook enkelsteens, vloer is beton.
 
Een mooie foto van je bolides op canvas? :9
Als mijn garage geen last had van optrekkend vocht van het grondwater, had ik het ook makkelijker gedaan met tapijttegels. Moet eerst de kier in het midden onder de garagedeur wegwerken door de vloer te (laten) egaliseren.
Vind zoiets als dit er toch best wel gaaf uitzien :9
Bekijk bijlage 1730794
Naah Rot Deur !
 
Je zou om je schuur heen een drainagebuis kunnen leggen, en sowieso enkelsteens muur impregneren, dat kan al schelen
 
Je zou om je schuur heen een drainagebuis kunnen leggen, en sowieso enkelsteens muur impregneren, dat kan al schelen
Drainage aanleggen zou nog kunnen, maar heb niet zoveel zin om de hele boel weer open te gooien. De buitenzijde van de muur is iig wel geïmpregneerd met de gevelrenovatie, rest binnen komt nog wel.
 
Net terug van mijn rondje hardlopen en als ik het goed heb gezien, is er alleen gestrooid op de fietspaden en niet op de weg. Dit is dan in Hellevoetsluis. Ik denk dus dat er wel een rondje gereden kan worden. 😊
 
Het jeukt wel, er komt van alles voorbij met dit mooie weer, maar hier ligt ook overal zout.
En ik moet weer op tijd thuis zijn voor de motorverkoop, ik ga wel effe sporten.
 
Ik trok vanochtend de Tuono uit zijn winterstalling en zag een plasje olie op de vloer 🤔, niet veel gelukkig.
Lijkt vanuit het filterhuis te komen.

Morgen de boel schoonmaken en stukje rijden, kijken waar het vandaan komt.
 
Ben benieuwd hoe het gaat lopen als ze volledig van Swift verbannen worden, ik denk dat er dan toch aardig wat grote jongens gaan koeren daar. Al zullen wij er allemaal last van van hebben, zouden ze wat mij betreft met dat zsm door moeten pakken.
Putin is echt helemaal padje af, gestoorde en daardoor zeer gevaarlijke gast. Mag hopen dat het allemaal snel voorbij is, wat een bizarre gewaarwording is dat allemaal man, erg triest… :/
 
Goedemorgen, iemand toevallig zelf of die iemand kent die een leuke motor zoekt, niet tegen hoofdprijs maar dat hij wel goed terrecht komt?
Een Yamaha YZF-R3 uti 2016 met 12duizend km op het blok ongeveer. Zwart, echt wel showroomstaat.
 
Middag :W

Aanstaande vrijdag worden de schuttingpalen vervangen en gaat de boel weer dicht *O* Kunnen we gelijk overgaan tot het bestellen van een schuur. Al zou ik eerst nog een stukkie van 3x3 moeten bestraten daarvoor :)
 
Wat is het ook weer een verschrikkelijke cliché he, mag weer belastingaangifte doen, belastingdienst site weer half op ze gat, man man wat voorspelbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan