Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Het was best warm onderweg.
Gelukkig airco in de hotel kamer.


IMG-20220618-WA0001.jpeg
 
Aftellen, nog 6 dagen werken en dan ben ik weg bij die grote poppenkast*O*
Lekker man *O*

Ik ken het gevoel, kan ook niet wachten tot ik de opleiding in kan.

In eerste instantie zat ik met een dubbel gevoel, mooiste werk wat er bij de dienst is, kan ik dat wel los laten… In 2017 was het team opgericht met alleen maar collega’s die met de neuzen dezelfde richting op stonden, iedereen ging er voor, werk op nr1 en de randzaken op nr2. Het was echt een maximaal professioneel team te noemen, ik was echt blij dat ik halverwege 2018 daar deel van uit mocht maken toen ik daar naartoe mocht na een 1,5 jaar aan dooie paarden getrokken te hebben in het andere team.
Maar er zijn inmiddels meerdere collega’s wat anders gaan doen en is met alle nieuwe inwas de mentaliteit zwaar naar de kloten gegaan (overige oude garde denken er ook zo over btw). Het is het zelfs zo ver aan het gaan de laatste tijd, dat ik me zo erg stoor aan van alles en nog wat, dat ik er alleen maar blij mee ben dat ik pleite ga. Krijg erg het gevoel dat ik weer met de mentaliteit van mijn oude team zit, alleen heb ik als extra zo nu en dan ook nog het idee dat ik met een groep kleuters op pad ben. Erg jammer, maar het is niet anders. September een nieuwe start *O*
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Lekker weer vandaag, had een vrij dag genomen. Eerst ff een andere radio met daarbij horende dashboard ombouw in de Cuore inbouwen, kunnen we ook aux en usb gebruiken. Nu alleen nog ff een setje speakers en speakerdraad fixen om het woon-werk sletje van een betere kwaliteit geluid te kunnen voorzien (hoeft geen maximaal hoge kwaliteit, als het maar beter is dan de standaard voordeur speakertjes). Daarna de planning om de haag wat bij te snoeien en de sp uit de garage te trekken voor een ritje. Alles gesnoeid, wilde de zooi opvegen en in de container flikkeren, maar bij het bukken ging ik ff maximaal door mijn rug. Dus nu met pijnstillers op de bank ipv een ritje op de motor :/
 
Das mooi klote. Volgende keer eerst gaan rijden dus 🫣 Van de week nog bij een cuore staan kijken voor het meisie. Maar ben met een fordje fiesta geëindigd.
 
Das mooi klote. Volgende keer eerst gaan rijden dus 🫣 Van de week nog bij een cuore staan kijken voor het meisie. Maar ben met een fordje fiesta geëindigd.
Ook leuke bakkies, is wel wat meer een auto tov de Cuore.

Ik wilde voor woon-werk verkeer zo goedkoop mogelijk koekblikkie erbij hebben. Cuore is met €32,- wegenbelasting en verzekering per maand top en het verbruik is laag. Verder kan er een hoop zooi in vervoerd worden en kunnen de deuren 90° open, echt ideaal. Maar als er wat meer km’s mee gereden wordt, mag er wel wat meer volume in, nog ff... :P *O*
 
Dat waren ook precies mijn afwegingen haha en smal aangezien het meisie niet echt een ster is in inparkeren 🤦🏼 Maar deze was net te mooi om te laten staan. En ik ben een sucker voor verkoopverhaaltjes 🫣. Fingers crossed voor de apk haha.
 

Bijlagen

  • 20B74512-1DC8-475C-8D34-6C718D4AD17C.jpeg
    20B74512-1DC8-475C-8D34-6C718D4AD17C.jpeg
    408,1 KB · Weergaven: 20
Middag :W

Lekker weer vandaag, had een vrij dag genomen. Eerst ff een andere radio met daarbij horende dashboard ombouw in de Cuore inbouwen, kunnen we ook aux en usb gebruiken. Nu alleen nog ff een setje speakers en speakerdraad fixen om het woon-werk sletje van een betere kwaliteit geluid te kunnen voorzien (hoeft geen maximaal hoge kwaliteit, als het maar beter is dan de standaard voordeur speakertjes). Daarna de planning om de haag wat bij te snoeien en de sp uit de garage te trekken voor een ritje. Alles gesnoeid, wilde de zooi opvegen en in de container flikkeren, maar bij het bukken ging ik ff maximaal door mijn rug. Dus nu met pijnstillers op de bank ipv een ritje op de motor :/
Sucks 😞
 
Deze dempers lagen al sinds 2003 in een schuur en sinds 3 jaar in mijn garage. Ik ga maar eens luisteren hoe dat klinkt ipv de open pijpen.
Beetje oppoetsen, linker is klaar, boutjes ontroesten en dan er op.
#ik wordt oud😴

20220623_102654.jpg
 
Nieuwe Aannemers centrum voor de bouw van de Alcoholen fabriek
Gaan ze alternatieve brandstoffen produceren
Paar maanden geleden zijn daar de laatste Rubberloodsen gesloopt
 
Rug ging vanmorgen wel en aangezien de muren inmiddels al op me af komen, dacht ik maar weer eens een rondje rustig aan te gaan hardlopen. Net de hoek om en gaf mijn rug alweer aan dat het einde oefening was, word er gek van :/

Vanmiddag werden de speakers en draad bezorgd, dus na
dat wat pijnstillers hun werk gedaan hadden, de hoedenplank ff bewerkt om ze te monteren. Erg leuk als je een hoedenplankje hebt met een opstaande rand waar ze niet tussen passen 🙄 Dus uiteraard een paar stukken te ver af gedremeld, maar ze zitten. Nu nog ff een stukkie zwart/grijze doek fixen om het allemaal netjes af te werken. Morgen maar wat draden door het koekblik trekken en hopen dat ik het nog aan kan sluiten, ben wel benieuwd hoe dat gaat klinken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan