Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Halve HW weer blij gemaakt met mijn aanwezigheid :]

Dacht even wat kabelschoentjes te scoren bij een automateriaalzaak, helaas, waren al dicht of gewoon helemaal weg :/
Had een setje gescoord, alleen waren mijn speakerkabels een stukkie te dik, dus, gingen die ‘m niet worden. Al heb ik de hoedenplank nog te ontdoen van de oude stof, zodat er een nieuwe overheen kan, is het wel irritant als je eigenlijk eerst verder wilt met het aansluiten van de speakers zelf :/ (al moet ik nog even uit zien te vogelen hoe dat weer aangesloten moet worden bij de radio).
 
Halve HW weer blij gemaakt met mijn aanwezigheid :]

Dacht even wat kabelschoentjes te scoren bij een automateriaalzaak, helaas, waren al dicht of gewoon helemaal weg :/
Had een setje gescoord, alleen waren mijn speakerkabels een stukkie te dik, dus, gingen die ‘m niet worden. Al heb ik de hoedenplank nog te ontdoen van de oude stof, zodat er een nieuwe overheen kan, is het wel irritant als je eigenlijk eerst verder wilt met het aansluiten van de speakers zelf :/ (al moet ik nog even uit zien te vogelen hoe dat weer aangesloten moet worden bij de radio).

Bij de gamma hebben ze die toch ook of bij de multimate?

Maar inderdaad hofman en is op zaterdag alleen in de ochtend open (die andere naast de opel garage ook). Haal daar wel eens aardklemmen en motorolie.
 
Bij de gamma hebben ze die toch ook of bij de multimate?

Maar inderdaad hofman en is op zaterdag alleen in de ochtend open (die andere naast de opel garage ook). Haal daar wel eens aardklemmen en motorolie.
Was in de HW gebleven, wellicht van de week nog ff naar Spijkenisse. Ik heb bij de bouwmarkt gekeken, maar in die sets zitten een hoop schoentjes die ik niet moet hebben, of ook niet de juiste maat :/

Vandaag iig de hoedenplank ontdaan van de bekleding, dat was een best takkewerk. Voor het opnieuw bekleden had madame net ff wat meer geduld dan ik. De boel even laten drogen en daarna heb ik zelf de de randen om de speakers afgewerkt. Hoedenplankie is iig weer helemaal netjes :t
20220717_201116.jpg
 
Whut normaal stroom van 0.07 euro de kwh naar 0.53 euro kwh what the fuck
Gas van 0.312 naar 2.249 euro per m3!

Hoelang gaan we het allemaal nog kunnen betalen. Ik heb wel vaker gerekend en nu loopy ons contract af. Ik schrik me helemaal de tiefus.

Groot deel van NL gaat toch verrot zo? En de mensen die rijk worden hiervan maar lachen?
Wtf.
 
Whut normaal stroom van 0.07 euro de kwh naar 0.53 euro kwh what the fuck
Gas van 0.312 naar 2.249 euro per m3!

Hoelang gaan we het allemaal nog kunnen betalen. Ik heb wel vaker gerekend en nu loopy ons contract af. Ik schrik me helemaal de tiefus.

Groot deel van NL gaat toch verrot zo? En de mensen die rijk worden hiervan maar lachen?
Wtf.
Klopt, collega van mij ging onlangs van €175 naar €450 per maand. Wij hebben nog een paar jaar met ons contract te gaan, dus voorlopig nog even geen omkijken naar, maar ik volg het toch aardig. Maar alles gaat zo lekker naar de kloten... :t :/
 
Wij gingen van 175 naar 390 euro.

Daarom gaan we zonnepanelen aanschaffen, en vloerverwarming , en als de warmtepompen straks te betalen / beschikbaar zijn komt er een warmtepomp en een thuisaccu.

Pakken direct wat luxe zaken mee zoals visgraat PVC vloer en andere kleine zaken zoals stucwerk.

Het LIJKT wel een wereldwijd complot om mensen te dwingen energie dus milieu besparende maatregelen te nemen😆.
 
Whut normaal stroom van 0.07 euro de kwh naar 0.53 euro kwh what the fuck
Gas van 0.312 naar 2.249 euro per m3!

Hoelang gaan we het allemaal nog kunnen betalen. Ik heb wel vaker gerekend en nu loopy ons contract af. Ik schrik me helemaal de tiefus.

Groot deel van NL gaat toch verrot zo? En de mensen die rijk worden hiervan maar lachen?
Wtf.
Ik denk dat je van kaal 7ct/kwh naar inclusief 53 ct/kwh gaat. Kaal 5 is/was ongeveer 21 ct inclusief.

Maar dat is nog natuurlijk steeds 2.5 maal zo duur .....

En is 53 inclusief de huidige energiebelasting korting ?
 
Dat is al een tijdje aan de gang hoor.....
Wij gaan in september ook de nieuwe tarieven krijgen, en vrees dat dit niet leuk gaat worden....
(na een kleine rekensom kom ik ongeveer op 500,- per maand uit.....!)
 
Laatst bewerkt:
Het was begin van het jaar al verhoogd, maar ik kom niet aan de 2,5 per m3, of mis ik wat in dit overzicht?
De €800 gaat er aan het eind van het jaar met de afrekening nog vanaf (denk ik).

1658655935338.png
 
Als je 10 m3 pj gebruik dan wordt een kuub gas erg duur.
De prijs per m3 is 15 cent hoger dus pak'em beet 400 euro meer, dan de korting op de belasting er af en dan ga ik er op vooruit :?.
 
Terug
Bovenaan Onderaan