Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ja, dat zal er wel aan meegewerkt hebben. Tijdens de coronapandemie iedereen thuiswerken, ging bij veel bedrijven gewoon goed, dus dat wilden ze wel doorzetten. De pandemie is over en het is nog nooit zo druk op de weg geweest :?
 
Tsjah... het viel ineens op dat het midden managment geen zak doet/toegoegd, dus bang voor hun baantje, dus iedereen weer snel naar het kantoor gehaald, lekker gemanaged worden.
 
Vanochtend was de rechter tunnelbuis van de Benelux dicht, dat gaf flinke flinke file.

Nog 3 weken dan ben ik van dat traject af, heb weer eens 🤣 ontslag genomen.

Ben daar erg zwart / wit in, als het mij niet bevalt of een werkgever bakt niets van de mooie praatjes die verteld zijn dan ben ik pleitte.

In het jaar dat ik er werk zijn er zeker 10 collega's, van diverse afdelingen, gaan lopen.
Dat zegt wel iets.
 
Tsjah... het viel ineens op dat het midden managment geen zak doet/toegoegd, dus bang voor hun baantje, dus iedereen weer snel naar het kantoor gehaald, lekker gemanaged worden.

Waar ik werk schaamt niemand zich.

We hebben geen HR afdeling maar wel een HR directeur die 4 dagen werkt en o.a als secundaire arbeidsvoorwaarde een dikke BMW heeft, Operationeel directeur zelf is soms dagen afwezig, en heeft geen flauw idee wat er op de werkvloer gebeurt.

We hebben nog een afdeling Sales, en dat zijn de grootste eikels, zijn er nooit, altijd druk bij klanten, maar wij zien er niets van terug, behalve foto's op LinkedIn dat ze op een BBQ zitten, of op een kameel in de woestijn.

Afdeling IT, werken enkel nog vanuit huis..
Hardware aansluiten doen we via instructie op afstand.

Mat het mooie weer was de parking halfvol, iedereen die het kon " werkte thuis ".
En dan een collega bellen terwijl je op de achtergrond strandgeluiden hoort.

Dat heeft voor veel frustratie gezorgd bij veel mensen die niet thuis konden werken.
 
Vandaag zonder enige vertraging op mijn werk aangekomen.

Wel even de aygo vol getankt voor een bedrag waarvoor ik vorig jaar de bMW bijna vol kon gooien.

Maar bijna weekend!
 
Waar ik werk schaamt niemand zich.

We hebben geen HR afdeling maar wel een HR directeur die 4 dagen werkt en o.a als secundaire arbeidsvoorwaarde een dikke BMW heeft, Operationeel directeur zelf is soms dagen afwezig, en heeft geen flauw idee wat er op de werkvloer gebeurt.

We hebben nog een afdeling Sales, en dat zijn de grootste eikels, zijn er nooit, altijd druk bij klanten, maar wij zien er niets van terug, behalve foto's op LinkedIn dat ze op een BBQ zitten, of op een kameel in de woestijn.

Afdeling IT, werken enkel nog vanuit huis..
Hardware aansluiten doen we via instructie op afstand.

Mat het mooie weer was de parking halfvol, iedereen die het kon " werkte thuis ".
En dan een collega bellen terwijl je op de achtergrond strandgeluiden hoort.

Dat heeft voor veel frustratie gezorgd bij veel mensen die niet thuis konden werken.
Heerlijke mentaliteit heerst daar zeg, daar zou ik ook niet goed tegen kunnen. :N
Heb je al wat anders op het oog?
 
Vandaag zo cross dag gedaan via supermotoschool.
Damn wat was dat zwaar, daar is racen of sm rijden niets bij.
De baan was ook erg zwaar door weken droogte en nu heel veel regen was de baan erg zwaar te rijden maar ach wij wisten niet beter dus gewoon een leuke dag.
Mijn broertje is helaas over en op het stuur gekomen die had het even niet zo naar zijn zin zeg maar en een jonge ging naar het ziekenhuis voor zijn hand, maar verder ach tig keer op onze plaat gegaan maar dat hoort er bij.
Super ervaring en zeker aan te raden, volgend jaar pak ik weer wat meer circuit dagen mee en mijn broertje wil ook wel en wellicht een sm dag.
 
Ik heb het ook ooit gedaan, echt dikke lol gehad, en helemaal verrrot gegaan.
Eerst met een KTM 450 (iets met een te groot ego....) daarna op een 250, dat ging een stuk makkelijker (minder knokken met de machine)
Echt als een totale hooligan over de baan stuiteren :)
Uiteindelijk 2x gegaan omdat ik er zo veel lol in had :)
(via motorcursussen.nl)
 
Geen idee, ik zit de laatste tijd ook maar in een paar topics. Had het nieuwe grappige meuk topic ook al een maand over het hoofd gezien (oude topic was idd ook door gezanik op slot gegaan |( )
Hoop wel dat het MF wat genderneutraler/inclusief wordt, dan wordt het een stuk fijner…. :Y

:+
Sommige topics zijn te leuk om te missen merk ik, moet er een aantal leren te ontwijken zoals ik dat bij politiek al deed.
Dat iemand neger typt en er meteen wat lui als hyena's op 'rapporteer' duiken, zodat ie van het forum afgetrapt wordt, vind ik te triest voor woorden. Die gasten zet ik maar op negeren.
En als MF afslag woke neemt dan hef ik mijn account op, ben daar wel allergisch voor geworden.
 
Donderdag lekker op Assen gezwommen..

Zeiknat.jpg
 
Het leek droog te starten, dat veranderde snel, 1e sessie gemist door de wissel. Na de 3e zou het droog worden, weer gewisseld en de 4e soort van ok. Toen toch weer veel regen en voor de 5e geen tijd meer.

Mijn vriendin heeft alle sessies heerlijk gereden en moest lachen om de 180pk jongens die voorbij knalde op recht, maar in de bochten genoeg hadden aan 20 en zij er weer achter hing.

De spullen liggen in de zon, tot nu toe is alleen m'n regenjas droog..
Vrijdag ben ik weer te vinden op Spa.
 
Laatst bewerkt:
Het leek droog te starten, dat veranderde snel, 1e sessie gemist door de wissel. Na de 3e zou het droog worden, weer gewisseld en de 4e soort van ok. Toen toch weer veel regen en voor de 5e geen tijd meer.

Mijn vriendin heeft alle sessies heerlijk gereden en moest lachen om de 180pk jongens die voorbij knalde op recht, maar in de bochten genoeg hadden aan 20 en zij er weer achter hing.

De spullen liggen in de zon, tot nu toe is alleen m'n regenjas droog..
Vrijdag ben ik weer te vinden op Spa.
Mm balen zulke dagen zijn nooit zo grappig, laat het dan maar de gehele dag nat of gewoon droog, dat nat, droog, nat is altijd zo onzeker.

Met een sv is het idd laggen, genoeg vermogen voor alle bochten en tja dat rechte stuk is jammer dan, zit je een beetje goed met de tandwielverhouding van de SV, merkte met een tandje meer achter dacht ik dat je vaak veel beter uitkomt.
 
Met een sv is het idd laggen, genoeg vermogen voor alle bochten en tja dat rechte stuk is jammer dan, zit je een beetje goed met de tandwielverhouding van de SV, merkte met een tandje meer achter dacht ik dat je vaak veel beter uitkomt.
Ze is niet zo met tijden bezig, vindt het circuitrijden gewoon leuk, snelle motoren inhalen is een bonus.
Ik heb de vering en remmen van de SV flink geupgrade en dat was eigenlijk meer voor mijn gemoedsrust 😅
 
Ze is niet zo met tijden bezig, vindt het circuitrijden gewoon leuk, snelle motoren inhalen is een bonus.
Ik heb de vering en remmen van de SV flink geupgrade en dat was eigenlijk meer voor mijn gemoedsrust 😅
Gaat ook om de fun idd dat is belangrijker dan die tijden, bedoelde er ook meer mee dat soms met andere tandwielverhouding de motor stabieler en fijner aanvoelde in en uit de bochten, je rijd dan ontspannender en stabiliteit van motor is beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan