Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Het is nu nog een kleine verdikking, met een scheurtje.
Tot nu toe 2 dingen waar ik van ga kokhalzen, een gekookt ei eten waar dat velletje nog omheen zit en een grote stroom pus 😅
 
Kijk tip voor jou!

Dr Pimple Popper op TLC.

Maar fijn dat het beter gaat met je hond, is toch even schrikken.
Zolang het geen geur televisie is maakt gorigheid me niet uit, al hoef ik ook niet allemaal zielige, zieke beesten te zien, liever wat leuks.

Hij is aan het opknappen, dat is het belangrijkste, het huis maken we wel weer schoon en ik heb m'n eten gewoon binnen gehouden.
 
Tussen het wond schoonmaken door, ook nog tijd gehad voor wat leuks.
Mijn vader zei dat ik moest investeren in metalen, nou bij deze gedaan 😊

20220927_145545.jpg
 
Gisteren begonnen met mijn opleiding, vorige week al bezig geweest met de voorbereidingen. Moet zeggen dat het na 22 jaar toch weer best pittig is in de (digitale) boeken te zitten. Ben echt totaal niet van de huidige generatie, heel de dag naar die klote schermpjes kijken, geef mij maar gewoon papieren boeken. Maar goed, qua wetgeving zou het wel makkelijker zoeken zijn.
Ik vandaag weer verder met arceren, opmerkingen en verwijzingen maken bij wetsartikelen, bijna klaar met de stof, tik ik per abuis het eea aan, sluit ie Adobe af zonder de zooi op te slaan, kon ik dus weer opnieuw beginnen :(
Avonden probeer ik gewoon vrij te houden, maar kon me nog voor gaan bereiden op de les van morgen. Merk wel dat ik nog flink mijn draai moet vinden in het leren en dat het koppie in no time vol zit door die droge leerstof.
Docent had iig een 100% score vwb geslaagde leerlingen, dus zal het vast wel goed gaan komen :)
 
Er zijn wel stukken theorie die de docent omzet naar word documenten, die ga ik van de week even uitprinten, kan ik nog het eea arceren en doorlezen :t
 
Mijn vriendin belde om 1745 dat ze klaar is en vanuit Schiedam er aan komt, ze hoopt er rond 1930 te zijn...
Thomassentunnel is dicht tot half 8, een grote chaos, maar vooral geen haast maken met die brug.

Edit, 1930 gaat niet lukken..
Screenshot_20221005-184952_Maps.jpg
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Merkte de laatste tijd dat als ik wat vermoeid was, dat het scherpstellen een beetje te wensen overliet. De laatste week met de digitale lessen ook veel koppijn en flink vermoeid, vandaag na 1,5 uur achter het scherm ook weer. Dus vanmiddag maar eens langs de opticien geweest en daarna ook gelijk een leesbrilletje gefixt. Daarna weer verder achter het scherm en met dat ding gaat er toch best een wereldje voor je open zeg :o Het is wel ff wennen, nu maar hopen dat de klachten nu minder gaan worden :)
 
Mijn vriendin belde om 1745 dat ze klaar is en vanuit Schiedam er aan komt, ze hoopt er rond 1930 te zijn...
Thomassentunnel is dicht tot half 8, een grote chaos, maar vooral geen haast maken met die brug.

Edit, 1930 gaat niet lukken..
Bekijk bijlage 1810774
Ja het blijft een zooitje op de weg.

Gister ook al helemaal vast op n57, groenekruisweg en a15 richting europoort.

Was ik blij dat ik met de motor was.
 
Avond :W

Merkte de laatste tijd dat als ik wat vermoeid was, dat het scherpstellen een beetje te wensen overliet. De laatste week met de digitale lessen ook veel koppijn en flink vermoeid, vandaag na 1,5 uur achter het scherm ook weer. Dus vanmiddag maar eens langs de opticien geweest en daarna ook gelijk een leesbrilletje gefixt. Daarna weer verder achter het scherm en met dat ding gaat er toch best een wereldje voor je open zeg :o Het is wel ff wennen, nu maar hopen dat de klachten nu minder gaan worden :)

Welkom bij de club!.

Wel plus 1 neem ik aan?
Ga voor " het gemak " niet gelijk te hoog.
Daar worden je ogen snel aan gewend!
 
Welkom bij de club!.

Wel plus 1 neem ik aan?
Ga voor " het gemak " niet gelijk te hoog.
Daar worden je ogen snel aan gewend!
Klopt, opticien gaf aan met +0,75 of +1 te beginnen, is +1 geworden. Hij zei ook eerst ff een cheap-ass brilletje te fixen bij de Kruidvat ofzo om te kijken hoe het gaat, een hip duurder model kan altijd nog wel. Vond ik wel een aardige tip van een brillenverkoper…
 
Klopt, opticien gaf aan met +0,75 of +1 te beginnen, is +1 geworden. Hij zei ook eerst ff een cheap-ass brilletje te fixen bij de Kruidvat ofzo om te kijken hoe het gaat, een hip duurder model kan altijd nog wel. Vond ik wel een aardige tip van een brillenverkoper…

Ik moet er waarschijnlijk ook aan beginnen. Op m'n werk heb ik er weinig tot geen last van maar, met lezen 's avonds steeds meer. 'S ochtends valt het wel mee.

Gehoorapparaat is misschien ook nog nodig. Heb vroegah veel gewerkt zonder gehoorbescherming en daar begin ik nu ook last van te krijgen.
 
Gehoorapparaat is misschien ook nog nodig. Heb vroegah veel gewerkt zonder gehoorbescherming en daar begin ik nu ook last van te krijgen.
Laatste tijd weer veel bezig met cirkelzaag en slijptol, wordt door mijn vader erg vreemd aangekeken als ik weer van die groene propjes in mijn oren sta te doen.

En nee, mijn vader is ook niet doof, wij praten binnensmonds O-)
 
Laatste tijd weer veel bezig met cirkelzaag en slijptol, wordt door mijn vader erg vreemd aangekeken als ik weer van die groene propjes in mijn oren sta te doen.

En nee, mijn vader is ook niet doof, wij praten binnensmonds O-)

Tegenwoordig gebruik ik echt gehoorbescherming als ik moet boren, slijpen, zagen of lassen. Zonder doet gewoon pijn. Heb er ook last van als ik in een drukke ruimte ben (restaurant, café grote hal enz.....en bijvoorbeeld op een verjaardag in een kamer waar veel mensen door elkaar praten).
 
Idem hier....
Vroeger veel naar (underground) concerten geweest, en heb ik moeite om mensen te verstaan in drukke ruimtes....
En als het stil is een kleine fluittoon (gelukkig weinig last van)
(ben 38 dus hoop dat het niet erger wordt...)
 
Lang geleden ging ik regelmatig naar de kroeg (meestal als er bandjes optraden). Meestal kwam er een vast clubje mensen en daar was altijd 1 iemand (meestal dezelfde persoon) die een gesprek begon maar altijd op een volume wat je normaal gesproken alleen hebt als je met 2 personen in 1 ruimte bent (mijn mening......dat werkt niet in een volle kroeg met muziek). Ik verstond die gast nooit, en op de vraag of hij iets harder wilde praten omdat ik hem niet verstond werd geen gehoor gegeven. Best irritant kan ik je vertellen. Als ik een goed gesprek wil, loop ik wel even naar buiten.
 
Ik moet er waarschijnlijk ook aan beginnen. Op m'n werk heb ik er weinig tot geen last van maar, met lezen 's avonds steeds meer. 'S ochtends valt het wel mee.

Gehoorapparaat is misschien ook nog nodig. Heb vroegah veel gewerkt zonder gehoorbescherming en daar begin ik nu ook last van te krijgen.
Heb het aardig lang uitgesteld, maar nu een ochtend met dat ding op gezeten en merk dat de vermoeidheid en koppijn aan het afnemen zijn. Achteraf had ik het veel eerder moeten doen…
Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook wel zuiniger ben op mijn gehoor, standaard met de scooter ook oordoppen in en als ik ga slijpen of zagen gaan ze ook in, dat werkt ook wel een stuk lekkerder…
 
Terug
Bovenaan Onderaan