Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Hé, nog een goedemorgen topic;)

Goedemorgen zonder zorgen:W
Nou….. Vandaag weer digitaal les van een vak waar je het beste fysiek les voor kan hebben. Echt een drama, docent kan niet goed zijn voorbeelden overbrengen en daarbij gaat ie nog eens van de hak op de tak. Echt helemaal ruk… :/
 
Klinkt bekend....
Ik heb op het moment een cursus die wordt gegeven door een vak-idioot.
Hij gaat overal het liefste super diep op de details in, terwijl dat voor ons helemaal niet van toepassing is.
Dodelijk saai.....
 
Klinkt bekend....
Ik heb op het moment een cursus die wordt gegeven door een vak-idioot.
Hij gaat overal het liefste super diep op de details in, terwijl dat voor ons helemaal niet van toepassing is.
Dodelijk saai.....
Idd, gast weet ook echt alles, loopt met termen te gooien die wij nog volop bij elkaar moeten opzoeken. Docenten (en cursisten) hadden vanwege al het zoekwerk al aangegeven dat voor dit vak de lessen via een schermpje niet gaat werken. Dat met een een groot scherm in een lokaal het allemaal een stuk duidelijker uitgelegd kan worden. En dan komen de paarse krokodillen weer om de hoek kijken bij onze dienst en gaan ze het gewoon niet voor elkaar krijgen. |(
Vandaag ook weer, hebben we de les weer achter de rug en denk ik bij mezelf weer “wat ben ik hier nu weer mee opgeschoten :?“.

Morgen weer een dagje zelfstudie en ga ik het eea aan basisinfo maar even uitwerken op papier zodat ik op de wand achter mijn laptop kan hangen voor als we de toets hebben. (is toegestaan)
 
Idd, gast weet ook echt alles, loopt met termen te gooien die wij nog volop bij elkaar moeten opzoeken. Docenten (en cursisten) hadden vanwege al het zoekwerk al aangegeven dat voor dit vak de lessen via een schermpje niet gaat werken. Dat met een een groot scherm in een lokaal het allemaal een stuk duidelijker uitgelegd kan worden. En dan komen de paarse krokodillen weer om de hoek kijken bij onze dienst en gaan ze het gewoon niet voor elkaar krijgen. |(
Vandaag ook weer, hebben we de les weer achter de rug en denk ik bij mezelf weer “wat ben ik hier nu weer mee opgeschoten :?“.

Morgen weer een dagje zelfstudie en ga ik het eea aan basisinfo maar even uitwerken op papier zodat ik op de wand achter mijn laptop kan hangen voor als we de toets hebben. (is toegestaan)

Mooi he,

Ik ben zo blij dat ik weg ben van elke managerscultuur dan ook.
Ik heb dan ook niet de makkelijkste persoonlijkheid.

Aan de andere kant, als iemand bullshit verteld dan mag je daar best wat van zeggen.
 
Mooi he,

Ik ben zo blij dat ik weg ben van elke managerscultuur dan ook.
Ik heb dan ook niet de makkelijkste persoonlijkheid.

Aan de andere kant, als iemand bullshit verteld dan mag je daar best wat van zeggen.
Dat is beter, hier hebben we steeds meer managers rondlopen, naar mijn idee (en niet alleen die van mij) teveel.

Onzin kraamt die docent verder niet uit hoor. Hij weet er gewoon enorm veel van, maar legt dat dan op een manier uit dat het voor een leek nog teveel abracadabra is. Straight to the point zeg maar, gezien de tijd en de manier van les moeten geven, heeft hij ook weinig keus. Na een paar lessen zal het kwartje vast nog wel vallen, maar de weg naar dat kwartje toe gaat vast nog aardig wat koppijn opleveren...
 
Zelfs in Zuidland zit je niet meer veilig ;(

Screenshot_2022-11-20-23-30-26-32_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

IMG-20221120-WA0005.jpg
 
Lees de laatste tijd aardig wat berichten over dat soort fratsen in de regio. Schietpartijen en vooral aardig wat steekpartijen met ook veel jeugdigen. Gaat lekker daar... :/

Edit: Las dat het slachtoffer het niet gered heeft, maar dat een mogelijke verdachte bij een achtervolging na een crash is aangehouden op de a15.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer eens naar de zaak geweest :]
Moest ook weer eens tanken Bekijk bijlage 1826559
Prettige verrassing:t *O*
Zag het vorige week ook al, gaat eindelijk de goede kant op. E5 ook eindelijk weer onder de €2,-. Nog ff en de korting van de overheid kan er weer vanaf gehaald worden :t :/

Tank momenteel erg weinig, sinds dat ik de opleiding in gegaan ben en madame thuis zit ivm zwangerschapsverlof/ouderschapsverlof. Gaat nog wel een paar maanden duren, dus gaat begin januari de leasebak er een jaar eerder uit, alles staat teveel stil.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo blij dat ik maar 1x per maand een beetje benzine hoef te tanken, rest van de maand lpg. Volle tank kost me €36,- dus per week ongeveer €40,- aan brandstof kwijt. Klinkt beter dan €100,- per week die ik kwijt was met de vorige auto. En de wegenbelasting is maar €40,- per maand meer.
 
Ik ben zo blij dat ik maar 1x per maand een beetje benzine hoef te tanken, rest van de maand lpg. Volle tank kost me €36,- dus per week ongeveer €40,- aan brandstof kwijt. Klinkt beter dan €100,- per week die ik kwijt was met de vorige auto. En de wegenbelasting is maar €40,- per maand meer.
Ik dacht dat lpg het hoogst in de wegenbelasting zat :? Is dat niet meer zo?
 
Iemand intresse?20221205_115532.jpg

Wat joe bar boekjes.
En wat testen van de fire blade en vtr sp, athans daar heb ik ze toen voor bewaard.
 
De A4, die beloven ze ons hier ook al ruim 50 jaar.
En ondertussen blijven alle dorpen/steden op Voorne/Putten maar groeien.
Om op de A15 te komen moeten we over een paar gammele bruggen die altijd dicht of in onderhoud zijn.
In de spits doe ik er soms 3x zo lang over om thuis te komen als normaal.
Ook het ziekenhuis in Spijkenisse is zo goed als opgeheven, hiervoor moet het hele eiland naar Rotterdam, waar je dus pas na lange tijd in de file aankomt.
De veiligheid en gezondheid van de burgers op ons eiland kan ze in den Haag echt niets schelen.
Als er hier een keer echt wat gebeurt in de industrie die hier zit, dan zitten we als ratten in de val, je kunt letterlijk nergens heen.

Hieronder een kaartje van hoe het ooit is ingetekend, inmiddels is een groot deel van de polders op dit kaartje al volgebouwd met huizen.
k01.jpg
Ik was van de week even in het veiligheids topic bezig over ons ziekenhuis en de bereikheid van ons eiland

Nu blijkt er morgen een demonstratie te wezen op de Coolsingel.
Ik ga er niet naartoe, maar ik heb wel de petitie getekend, kleine moeite.

Demonstratie op Coolsingel Rotterdam voor volwaardig ziekenhuis in Nissewaard

Volwaardig ziekenhuis in Spijkenisse
 
Terug
Bovenaan Onderaan