Het Voorne-Putten Topic Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
kga nu naar beneden banden maat opschrijven en dan het advies nemen van de michelin banden 2ct? ofzoiets
Pilot Power 2ct :Y

Slijten wat minder hard dan de BT016, en geeft voor jou meeeeeer dan genoeg grip :Y

(voor bijna iedereen wel gok ik :Y) En zelf vind ik die dingen echt heel fijn sturen :)

Zal voor jou wel wennen worden denk ik. Michelins zijn wat 'puntiger' dan Bridgestones, dus 'vallen' wat meer de bocht in. Maar daar wen je snel zat aan :)
 
Mag je achteraan rijden :+

Maar als het kluppie een samenstelling heeft waar het verantwoord wat harder kan, dan gaat het ook wel wat rapper.....Maar als er minder ervaren rijders mee gaan houden we er meestal wel rekening mee hoor.....

Niet iedereen houdt er van om zich met ware doodsverachting een blinde bocht in te katapulteren _O-

haha :+ eerst is mfmm aan de beurt *D
 
Ik heb nu net gekeken maar de michellin die ik kan bestellen zijn speed code W en ZR is wat er nu op staat ZR 270+ Km/h hoe zit dat dan
 
Pilot Power 2ct :Y

Slijten wat minder hard dan de BT016, en geeft voor jou meeeeeer dan genoeg grip :Y

(voor bijna iedereen wel gok ik :Y) En zelf vind ik die dingen echt heel fijn sturen :)

Zal voor jou wel wennen worden denk ik. Michelins zijn wat 'puntiger' dan Bridgestones, dus 'vallen' wat meer de bocht in. Maar daar wen je snel zat aan :)

Afgelopen zondag nog VRO3 gehad. Ik had michelin pilot power en er waren er paar met bridgetones en die werden veel warmer en sleten daardoor veel meer.
 
Mogguh allemaal!

Ten eerste bedankt voor jullie medeleven, wordt zeer geappricieerd.

@MRT en TnecniV bedankt voor 't wegduwen van m'n Vfr

@Joshi bedankt dattie ff een paar dagen bij jou in de tuin mag logeren.

En ja dat lastigvallen, ziekenbezoek of hoe je 't ook wilt noemen mag altijd. Bel ff van te voren kan ik zorgen dat ik wat minder wappie ben van de pijnstillers.

AS maandag weer naar 't Ruwaard en dan gaan ze verder kijken.

Geen probleem, kleine moeite :)

Beterschap iig :/
 
Afgelopen zondag nog VRO3 gehad. Ik had michelin pilot power en er waren er paar met bridgetones en die werden veel warmer en sleten daardoor veel meer.
Michelin is ook veul beter dan Bridgestone :Y

*Iets met WC eend :+

Maar zonder gein, ook met normaal straatgebruik doe je zo een 1500 kilometer langer met een MPP dan met een 016 :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan