Het Voorne-Putten Topic Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh okee laat maar hangen anders, sinds gister een zoem geluid uit de versnellingsbak.
Soort van geluid als bij een auto met een compressor, het gaat mee met de toeren..

Motostorebarendrecht zei me het even aan te kijken, dan ga ik liever niet helemaal naar de moerdijk...

Ga ik zo hier in de omgeving wel ff dijkjes rijden en kijken of het geluid weggaat of erger wordt ;(

klinkt gezellig -O-

Hopelijk weten ze bij Motostore het probleem te fixen (binnen afzienbare tijd)
 
Doe maar ff kalm aan, je gaat vast en zeker niet werken voorlopig?

En de Viff weghalen daar was een kleine moeite, zou ieder ander toch ook gedaan hebben?

En voor bezoek moet je niet je pijnstillers terugschroeven, krijg je alleen maar spijt van :Y

Lijkt me beter van niet (kan niet langer als een half uur op m'n bureaustoel zitten, en dan helpen pijnstillers niet meer). Is niet alleen de breuk maar ook het spierweefsel eromheen.

Toch ben ik blij dat jullie me geholpen hebben :Y

Pijnstillers hou ik dan zo.. zie jullie wel een keer verschijnen.
 
mwah kanshebber was het versnellingsbak eind lager ofzo??
Maar dat hoor je normaal aankomen, en ik had geluid meteen bij sinds wegrijden gister.
Dus dat was vreemd en soms is het ook ff 2min. weg..

Dus het enige advies dat ze gaven was rondrijden en kijken of het weggaat en als het blijft of erger wordt terugkomen en dan gaan hun er een rondje mee rijden om te kijken wat het is..

Ik ga zo maar eens rijden, hoop het geluid iig niet meer te horen.. Ook een lekkere timing van de soes zo voor de MFMM..
 
Laatst bewerkt:
mwah kanshebber was het versnellingsbak eind lager ofzo??
Maar dat hoor je normaal aankomen, en ik had geluid meteen bij sinds wegrijden gister.
Dus dat was vreemd en soms is het ook ff 2min. weg..

Dus het enige advies dat ze gaven was rondrijden en kijken of het weggaat en als het blijft of erger wordt terugkomen en dan gaan hun er een rondje mee rijden om te kijken wat het is..

Ik ga zo maar eens rijden, hoop het geluid iig niet meer te horen.. Ook een lekkere timing van de soes zo voor de MFMM..

Timing is idd kl*te, maar hopelijk is het iets simpels.....
 
@ spector en mrt

dank u dank u.

had ook nog wel naar rozenburg willen gaan as vrijdag maar dat gaat hem niet worden -O-

Morgen weer naar het brandwondencentrum.
gaan ze weer kijken en waarschijnlijk weer wat huid weghalen wat loszit.
had ik maar haarloze armen. die haartjes trekken ze nu af en toe mee. :X
 
Sterkte met je herstel.. hopelijk kom je er weer snel bovenop...

Goeiemiddag peepz :W vandaag voor het eerste mensen van het forum gezien in het echie... vaag... was dat

heb net ook een rondje gedaan, wilde naar rockanje strand maar de afslag bij die rotonde was afgesloten. toen kwam ik in stellendam :P daar omgekeerd en ffe bij haringvliet staan kijken.

zat te denken, om bij de volgende minimeet ook langs te komen (maar als er idd zo hard gereden wordt als ik hier altijd lees hou ik jullie alleen maar op :X :+
 
heb net ook een rondje gedaan, wilde naar rockanje strand maar de afslag bij die rotonde was afgesloten. toen kwam ik in stellendam :P daar omgekeerd en ffe bij haringvliet staan kijken.

zat te denken, om bij de volgende minimeet ook langs te komen (maar als er idd zo hard gereden wordt als ik hier altijd lees hou ik jullie alleen maar op :X :+

Mag je achteraan rijden :+

Maar als het kluppie een samenstelling heeft waar het verantwoord wat harder kan, dan gaat het ook wel wat rapper.....Maar als er minder ervaren rijders mee gaan houden we er meestal wel rekening mee hoor.....

Niet iedereen houdt er van om zich met ware doodsverachting een blinde bocht in te katapulteren _O-
 
@ spector en mrt

dank u dank u.

had ook nog wel naar rozenburg willen gaan as vrijdag maar dat gaat hem niet worden -O-

Morgen weer naar het brandwondencentrum.
gaan ze weer kijken en waarschijnlijk weer wat huid weghalen wat loszit.
had ik maar haarloze armen. die haartjes trekken ze nu af en toe mee. :X

klinkt goed -O- ik voel je pijn bijna :X

Succes morgen iig....en jammer van vrijdag -O- maar er komen hier vast een aantal sfeer-impressie-foto's te staan :Y
 
Mag je achteraan rijden :+

Maar als het kluppie een samenstelling heeft waar het verantwoord wat harder kan, dan gaat het ook wel wat rapper.....Maar als er minder ervaren rijders mee gaan houden we er meestal wel rekening mee hoor.....

Niet iedereen houdt er van om zich met ware doodsverachting een blinde bocht in te katapulteren _O-

Maar eigenlijk reden we wel gewoon normaal ging allemaal niet zohard gwoon netjes de snelheid gereden waar het moet ;)
 
Ja hoor peepz vandaag bij MPR geweest, 290 euro achterband 190 euro voorband en 200 euro polijsten... daar gaat me vakantie geld

Wel even vermelden dat er 25% korting van de bandjes afgaat [is volgens de monteur gezegd] zijn ze nog wel wat duurder maar het verschil is toch minder.
 
Laatst bewerkt:
Wel even vermelden dat er 25% korting van de bandjes afgaat [is volgens de monteur gezegd] zijn ze nog wel wat duurder maar het verschil is toch minder.

en dan nog....360 euro :X damn...

daar heb ik een setje conti sportattack voor en geld genoeg over om ze half weg te rijden....

:Y
 
Wel even vermelden dat er 25% korting van de bandjes afgaat [is volgens de monteur gezegd] zijn ze nog wel wat duurder maar het verschil is toch minder.

klopt maar ik krijg gisteren te horen 210 euro voor een setje banden en dat is voor en achter. Denk dat het iets slimmer is voor me portomonee....
 
ik wil niet bot overkomen maar gisteren supergoed geholpen bij MPR, alleen nadat ik gsiteren op het forum las dat er voor veel minder geld de zelfde banden kan bestellen doe ik dat liever. Maar nogmaals de service bij MPR is echt super
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan