Het voortraject van het grotere Paintball topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Humm als er meer mensjes uit Friesland er heen gaan.... dan ben ik er ook wel bij...
Ik ga ook als echte Fries 8-) maar weet nog niet of ik op de motor of met de auto kom. :?

Indien ik met de auto ga kun je misschien meerijden, maar dat bekijken we wel als het bijna zover is. :)

Trouwens net gestemd op de poll, ik wil graag bij Rev in het team. :} :} :} :} :}
 
Op maandag 12 augustus 2002 22:48 schreef Revolution het volgende:Ik ga ook als echte Fries 8-) maar weet nog niet of ik op de motor of met de auto kom. :?

Indien ik met de auto ga kun je misschien meerijden, maar dat bekijken we wel als het bijna zover is. :)

Trouwens net gestemd op de poll, ik wil graag bij Rev in het team. :} :} :} :} :}

Ik zou ff op passen, Rev rijdt zo hard dat jullie alle twee het rijbewijs moeten inleveren })
 
Op maandag 12 augustus 2002 22:48 schreef Revolution het volgende:
Trouwens net gestemd op de poll, ik wil graag bij Rev in het team. :} :} :} :} :}

Ik wil ook bij Rev. en ik zei de gek in het team. :P

I'm gonna catch me some rabbit :+
 
Hehe zolang het me oto rijbewijs dan maar is van me moto rijbewijs blijven ze af })
Daar dacht Justitie toch echt anders over... of alles of niks... :+

En iedereen wil aan de poll te zien bij Skoezie en mij, nog even en juist The Saint zit alleen in een team. }) Nou ja, samen met Bugs Bunny dan. })
 
Dus het wordt een BuGs_BuNnY }) Team VS Friesland Knoppe Team '( .

Best jammer dat de winnaar dus nu al bekend is dan. ;)
O ja, zie 3 stemmen bij het Friesland team.
Vraag me af wie dat nu zijn :z

Maar heb het idee dat het een leuke dag gaat worden.
 
Ik wil best wel wat Friese mennekes afknallen })
Maar een konijntje vol met verf pompen is ook leuk })

Mij maakt het niet zoveel uit.
Ik wil wel samen met mijn vriendin in 1 team.
 
Ik wil best wel wat Friese mennekes afknallen })
Maar een konijntje vol met verf pompen is ook leuk })

Mij maakt het niet zoveel uit.
Ik wil wel samen met mijn vriendin in 1 team.

Keep your friends close, but your ennemies closer! }) })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan