het vrijdag middag topic - hoeveel heb jij verdiend???

Status
Niet open voor verdere reacties.

air-cooled

Die hard MF'er
13 dec 2005
849
0
heiloo
crisis, boetes, een vlak land met als enige colletje de verhoging in het wegdek om de snelheid te remmen.
kijk leuk is het niet en de belastingdienst maakt het ook al niet leuker, dat moeten we dus zelf doen. we moeten dus meerdere zaken tegelijk aanpakken en daar een beetje lol aan hebben. zoals ons inkomen dat natuurlijk te weinig is en al op voordat de maand zo ver is.

vanaf heden gaan we hier virtueel ons geld verdienen.

rechts ingehaald? niet gesnapt, hup 170 euri in de pocket.
getoeterd zo maar voor niks, voila 340 euro erbij.
lekker die dijk gereden met een snelheid die gedurende 16sec. tot wel gemiddeld 21 km harder was dan toegestaan, nu ja, het is vrijdag.

schrijf je verdienste voor je dag hierop.
 
ik heb dan verdiend op:
snelheid +/- 10 kmh
rechts inhalen
door licht rood verkeerslicht
onnodig geluid maken
en denk bumperkleven

lekker bijverdiend denk ik zo
 
Ik verdien er helemaal niets mee :(
Je kan dus beter vragen hoeveel geld heb jij uitgespaard. :Y
Danny :W :]
 
Ik heb een roze pasje vandaag verdiend, als je het zo bekijkt.
Maar als je geld al voor het einde van de maand op is, moet je of een andere baan zoeken of iets aan je bestedingsgedrag doen. :+
 
Ik...ik heb stiekem de 100 aangetikt op een 80 weg! O-)

Maar was niet expres hoor! Ik reed gewoon, keek op de teller, en zat zomaar tegen de 100...!! :o
 
Ik ben over die doorgetrokken streep gegaan. Meerdere malen. En over het verdrijvingsvlak. Zal ik die slechte naam bezorgen aan onze groep? :X :')
 
Vandaag ben ik er nog tussen uit genaaid na een dikke overtreding en ze zetten direct de achtervolging in maar ze hadden geen schijn van kans en ik was nog wel op mijn snorfiets!
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan