Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gister achter mijn ouders aan gereden op de VTR vanuit Breda naar Groningen.
Normaal gaat het lampje branden tussen de 180 en 190km. Gister pas na 245 km. Hahaha, dat rustig rijden en niet spelen helpt dus wel, al was het lang niet zo leuk :P.
 
Meestal begint mijn lampje te branden bij 180km. Soms 195, als het later is dan moet het lampje kapot zijn :P
 
Heeft iemand nog interesse in een setje laser hotcam uitlaten voor een sp1? Deze brulpijpen hebben een zeer mooi geluid en laten menig nek draaien :9
 
Goeidag,Zeg vraagje hoeveel km doen we op een volle tank?.Heb zondag een toertocht gehad gaat mijn benzinelampje al branden bij 180km is dat normaal bij deze vtr,s.of moet ik hem dan ff beter laten afstellen. Bedankt klaas.

Niks mis mee, hij kan nog veel sneller leeg.
 
Ik heb gister achter mijn ouders aan gereden op de VTR vanuit Breda naar Groningen.
Normaal gaat het lampje branden tussen de 180 en 190km. Gister pas na 245 km. Hahaha, dat rustig rijden en niet spelen helpt dus wel, al was het lang niet zo leuk :P.

Ja, dat stop en go soort van rijden maakt hem dorstig. Ik rij ongeveer 1:12 met de speen, maar met constant 150 op de klok kan ie ook 1:15 lopen, op het circuit heb ik wel 1:9 gehaald.
 
mijn lampje gaat meestal branden zodra ik de reserve ga aanspreken...

door zo te blijven denken...valt het altijd mee!!!
 
923071_597474233599189_494410547_n.jpg

Bijnaaaaa
 
@jbl, gave foto, hoe kom je daar aan. Ik heb foto's besteld bij wegraceinfo.nl

Btw, de HRC stickers horen die origineel op de tank en zijkant?
 
@jbl, gave foto, hoe kom je daar aan. Ik heb foto's besteld bij wegraceinfo.nl

Btw, de HRC stickers horen die origineel op de tank en zijkant?

Via een medeMF'er die foto's van onze groep had gemaakt!
Ik ga ook nog foto'tje bestellen bij wegraceinfo.nl denk ik.

Geen idee of die HRC stickers er horen, vind 't wel vet eigenlijk
 
Misschien, foto en wat moeten ze kosten, komen op de plaats van de originele of moet ik aan het zagen ? ? ?

Komen ipv de originele, dus je hoeft er niets aan te zagen of pas aan te maken.

Fototje zoals ze op de motor zitten (is met de telefoon genomen, dus niet heel denderende kwaliteit)
20121120_161015.jpg


Prijs: €225
 
Hoe zit het met de koplampen branden ze allebij op stads licht of maar één.Bij mij maar één zou ze graag alle bij willen laten branden iemand nog tips om ze dan aan te sluiten of gewoon één door lussen naar de andere.
 
Wat een heerlijke woon-werk motor :Y (voor een keertje)
Helemaal als je de tijd hebt om de snelwegen te omzeilen.
Jammer dat het zonnetje niet aanwezig was :(

Ook dit zijn Hotcams. (voor degene die geïnteresseerd zijn in die van robinjoo) Erg vette uitlaatjes, al zeg ik het zelf

IMAG0458.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan