Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Hey sollx thanks voor deel 23 :} da's best ffe een klusje geweest die foto's denk ik.

Kan je die van mij ook nog in het op plaatsen sta er nog nie bij thanks alvast.

full
 
Laatst bewerkt:
Geen enkel probleem :)

Ja het reorganiseren van de lijst was wel een klus, maar het updaten gaat nu wat makkelijker.
En ach, ik ben Docent, dus het is nu toch vakantie
 
Geen enkel probleem :)

Ja het reorganiseren van de lijst was wel een klus, maar het updaten gaat nu wat makkelijker.
En ach, ik ben Docent, dus het is nu toch vakantie

Thanks sollx.alleen voor de vakanties zou ik ook wel docent willen zijn :Y verder denk ik dat het nie goed zou komen met die kabouters. Ik heb er thuis 2 en dat vind ik al een heel circus.
Maar wel erg leuk :Y
 
ff laten foto shoppen staat dus idd nie verkeerd witte wieken *O*

[afbeelding]

Ziet er idd wel strak uit!

Mijn eerste VTR (een 250, dat dat weer wel 8-) ) had witte wielen, sindsdien heb ik mezelf voorgenomen om nooooit meer witte velgen te nemen.

Alhoewel.. zo'n rc30 is ook wel gaaf O-)
 
Vanavond nog een keer met mijn nieuwe remblokken rijden en testen.
Zitten nu semi-sinter blokken van Vesrah in en het remt prima, maar toch mis ik de bite/power van de originele blokken (tot nu toe) B|. Na 400 km mag ik verwachten dat ze wel zo goed als ingeremd zijn.

Nu wil ik zeer waarschijnlijk terug naar origineel en weet ik even niet zo goed of er nog verschil zit tussen de remblokken zoals je ze op Japarts kunt bestellen (is Nissin neem ik aan? :?... code niet te vergelijken) of de Nissin's (2P245 ST) via martijnsmotorwebshop. Misschien een hele domme vraag... maar wil nu gewoon weer de goede hebben ;)
 
Net nieuwe banden besteld en haakse ventieltjes erbij. Toch maar Rosso II. Goed op circuit. Op straat is toch ver van mn max rijden. Voor mij persoonlijk te link om vol te gassen...

190/55 achter. Ben benieuwd...
 
Vanavond nog een keer met mijn nieuwe remblokken rijden en testen.
Zitten nu semi-sinter blokken van Vesrah in en het remt prima, maar toch mis ik de bite/power van de originele blokken (tot nu toe) B|. Na 400 km mag ik verwachten dat ze wel zo goed als ingeremd zijn.

Nu wil ik zeer waarschijnlijk terug naar origineel en weet ik even niet zo goed of er nog verschil zit tussen de remblokken zoals je ze op Japarts kunt bestellen (is Nissin neem ik aan? :?... code niet te vergelijken) of de Nissin's (2P245 ST) via martijnsmotorwebshop. Misschien een hele domme vraag... maar wil nu gewoon weer de goede hebben ;)

Ben ik ook naar opzoek... Iemand tips om de zachtheid wat uit de hendel te krijgen? Na oppompen hard. Maar bijtpunt verdwijnt bij stilstaan...
 
Ben ik ook naar opzoek... Iemand tips om de zachtheid wat uit de hendel te krijgen? Na oppompen hard. Maar bijtpunt verdwijnt bij stilstaan...

Je kunt de originele Honda remblokken bestellen, zijn van Nissin of de gewone in de handel verkrijgbare remblokken van Nissin. Verschil onderling heb ik niet kunnen ontdekken.

Remolie regelmatig verversen helpt bij een goed gevoel in de hendel. En een oude truuk is om de hendel een nachtje aan te trekken met een kabelbindertje.
 
Wens de gene die dit weekend gaan rijden in Limland veel plezier toe *O* *O* *O*
Hou de glimmende kant boven en ik kijk er naar uit om de filmpjes te mogen aanschouwen }) }) })
 
Wens de gene die dit weekend gaan rijden in Limland veel plezier toe *O* *O* *O*
Hou de glimmende kant boven en ik kijk er naar uit om de filmpjes te mogen aanschouwen }) }) })


shit ja das idd dit weekend

idd have fun mannen en hou de blinkende kant boven :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan