Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weird, mag je bij de SP2 niet de nokkenassen van beide cylinders tegelijk eraf halen?
In het werkplaatshandboek staat namelijk een uitleg met een "indien voorste cylinder/ indien achterste cylinder" verhaal...

Edit: Het lijkt verderop in het WPHB dat het wel kan^^ het stond er nogal onduidelijk in :Y
 
Laatst bewerkt:
Middag,

Een tijdje terug zocht iemand platte bouten om zijn nieuwe tankdop mee te monteren, iemand gaf toen een linkje met de juiste bouten, pasten deze goed? Ik heb namelijk ook een andere dop gekocht en de 3 bouten waarmee je de nieuwe dop monteert zijn namelijk een stuk langer en ook dunner..
 
Middag,

Een tijdje terug zocht iemand platte bouten om zijn nieuwe tankdop mee te monteren, iemand gaf toen een linkje met de juiste bouten, pasten deze goed? Ik heb namelijk ook een andere dop gekocht en de 3 bouten waarmee je de nieuwe dop monteert zijn namelijk een stuk langer en ook dunner..

Is volgens mij gettobassie geweest
 
Yup, that was me :P

Moet alleen zeggen dat die boutjes veuls te klein bleken te zijn toen ik ze binnen kreeg, ben dus nog op zoek :/ Heb ze maar ff van de tankdop gebruikt die op mijn project gemonteerd zat.

Ze zijn overigens erg mooi zwart, kan ze misschien nog goed gebruiken voor mijn Honda klokje op m'n dashboard :')

Heb nog wel van die boutjes liggen voor zo'n tankdop, maar die zijn gewoon alu-kleur...
 
Laatst bewerkt:
Yup, that was me :P

Moet alleen zeggen dat die boutjes veuls te klein bleken te zijn toen ik ze binnen kreeg, ben dus nog op zoek :/ Heb ze maar ff van de tankdop gebruikt die op mijn project gemonteerd zat.

Ze zijn overigens erg mooi zwart, kan ze misschien nog goed gebruiken voor mijn Honda klokje op m'n dashboard :')

Heb nog wel van die boutjes liggen voor zo'n tankdop, maar die zijn gewoon alu-kleur...

Je bedoelt de originele boutjes voor de tankdop? anders is de verfbus altijd nog een optie... Toch apart dat ze mooie zwarte tankdoppen maken, maar niet ff 3 mooie boutjes...
 
heb me eerste vaderdag kadootje van me zoon gekregen
vond um echt kei-gaaf *O* *O* *O*

gewoon zonde om op te eten :Y :Y

227397_4383641083943_106745386_n.jpg
 
Cewl 8-)

Ik moest morgen van moeders de vrouw ook nog ff in mijn nest blijven liggen 's ochtends. Die kleine zou ook nog wat hebben voor mij, ben benieuwd :P
 
Laatst bewerkt:
Balhoofdsteun is vrij prijzig. Dik over de 100 euro. Heb zelf een ram mount kogel gemaakt aan het topkuipframe. Was al met al 40 euro kwijt en prima zicht. Kan wel een fototje maken

Eergisteren een ram mount kogel voor in het balhoofd gekocht bij Motoport Wateringen, die was slechts € 25,-. Er hangt nu een TomTom Rider aan, zit alleen elke keer te klooien om hem goed te plaatsen, elke keer weer scheef. :9
 
Eergisteren een ram mount kogel voor in het balhoofd gekocht bij Motoport Wateringen, die was slechts € 25,-. Er hangt nu een TomTom Rider aan, zit alleen elke keer te klooien om hem goed te plaatsen, elke keer weer scheef. :9
Dat is een mooi prijsje, beter hoor, zal wel een stuk relaxter kijken :Y
 
Laatst bewerkt:
full

full

ik had ook zo een kogel gehaald en vast gezet op de plaats waarje u tank vast zet moetje wel een langer boutje gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Hoef je bij een 2-cilinder niet na het kleppen stellen de injectie te synchroniseren?
Ik kan het zo gauw nergens vinden in het WPHB.
 
Kijkt lekker moet alleen wennen aan het omlaag kijken, wou de prijs van de mount met jullie delen, omdat ik bedragen van € 100,- voorbij zag komen. Fraaie oplossing Stevevtrsp2! :}


Goh 25 euro klinkt inderdaad een stuk aantrekkelijker :)

Heb je een typecode? En heb je 'm al gemonteerd (op een sp?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan