Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook netjes, er is een undertail waar (met een kleine aanpassing geloof ik) het legoblokje onder kan, die is ook erg mooi :9

Ik heb echt tijden gezocht naar een undertail waar ik het originele achterlicht kon gebruiken... Niet te vinden. Via Tukkertje een originele undertail kunnen bemachtigen ;)
 
Ik heb echt tijden gezocht naar een undertail waar ik het originele achterlicht kon gebruiken... Niet te vinden. Via Tukkertje een originele undertail kunnen bemachtigen ;)
sneedee heeft die undertail ook, ziet er erg sjiek uit, zeker met een led-legoblokje eronder :Y :9

Had er een linkje van, maar heb nu een andere laptop, dus linkje pleite -O-
 
Laatst bewerkt:
Vind de lichtopbrengst ook erg weinig. Wil kijken of led lampen beter werken. Maar was de originele undertail beetje te bepalen?

Van Tenkate motoren kreeg ik een pdfje met de orignele undertail met de originele bedragen.. +/- 300 euro.. :W . Via het forum was ik minder dan de helft kwijt. :Y
 
sneedee heeft die undertail ook, ziet er erg sjiek uit, zeker met een led-legoblokje eronder :Y :9

Had er een linkje van, maar heb nu een andere laptop, dus linkje pleite -O-


Ja deze bedoel je , die is idd echt gaaf, Hotbodies supersport. Wordt niet meer gemaakt, de opvolger is degene met de ronde lampjes.

full
 
Laatst bewerkt:
Het gewone licht van mijn undertail is wel ok (in het donker gewoon goed), maar vind de knippers overdag eigenlijk best ruk. Al heb ik geen zin om dat te veranderen omdat ik de undertail zelf erg sexy vind, komen ze weer... :9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Waarom geen knippers langs de nummerplaat
Die zien ze dan veel beter dan die je nu hebt
Had eerst het zelfde als wat jij nu hebt
Is geen flikker waard(vind ik)
Als je er achter rijd zie je de knippers amper
 
Laatst bewerkt:
Waarom geen knippers langs de nummerplaat
Die zien ze dan veel beter dan die je nu hebt
Had eerst het zelfde als wat jij nu hebt
Is geen flikker waard(vind ik)
Als je er achter rijd zie je de knippers amper
Alleen in het donker is alles goed zichtbaar. Heb ook al gezocht naar soortgelijke lampen, maar dat dan de hele unit gaat knipperen ipv het buitenste randje, maar nog geen succes. Voor wil ik de knippers extra in de koplampen hebben ipv het stadslicht. Dat is toch ook wel beter zichtbaar :Y
 
Het gewone licht van mijn undertail is wel ok (in het donker gewoon goed), maar vind de knippers overdag eigenlijk best ruk. Al heb ik geen zin om dat te veranderen omdat ik de undertail zelf erg sexy vind, komen ze weer... :9


Die lichtjes had ik ook maar heb ze er gelijk uitgehaald toen ik m kocht. Vervangen door old-fashioned rode ronde glazen met daarin een led-bulb. Wel mooie afzonderlijke knippers geinstalleerd. veel betere lichtopbrengst want mijn vriendin zag weinig verschil tijdens het remmen.
 
Waarom geen knippers langs de nummerplaat
Die zien ze dan veel beter dan die je nu hebt
Had eerst het zelfde als wat jij nu hebt
Is geen flikker waard(vind ik)
Als je er achter rijd zie je de knippers amper


ja gewoon kleine knipper naast de plaat doen!
die van mij zijn super klein, maar vallen wel goed op als ze aan staan

en als je geen bevestiging hebt op je kentekenplaathouder kan je die zo maken van 2 stukjes aluminium.

 
Laatst bewerkt:
Alleen in het donker is alles goed zichtbaar. Heb ook al gezocht naar soortgelijke lampen, maar dat dan de hele unit gaat knipperen ipv het buitenste randje, maar nog geen succes. Voor wil ik de knippers extra in de koplampen hebben ipv het stadslicht. Dat is toch ook wel beter zichtbaar :Y


Moet je eens zoeken bij de chopper onderdelen
Kom je het een en ander tegen
Knippers in de koplamp ipv stadslicht werkt goed :) :) :)
 
's morgensss, vanmiddag ff naar Goedhart Bodegraven, dit weekend najaarsbeursje. Kan ik gelijk m'n nieuwe helm showen/testen...
full
 
Laatst bewerkt:
Zo...
full

Tja, je moet wel een mooie kletterpet hebben als je naar Isle of Man gaat.
 
Laatst bewerkt:
Zo ik heb mijn stickers eens aangepast,

de onderste ingekort alla die twee erboven en alles verder door naar voren door laten lopen.
lijkt nu meer op het honda logo. Ik vind het wel wat maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.

`groet

full
 
Vraagje, is er iemand (in de buurt van Den Haag) die verstand van elektriciteit heeft, een maat van me heeft moeilijkheden met zijn RSV mille.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan