Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag verjaardag van SuperSic. Jammer dat hij de leeftijd van 27 niet heeft gehaald.


-O- -O- -O- -O- had een HELE grote kunnen worden gelukkig rijdt ie altijd gezellig met me mee achterop :Y :Y

1520817_10200528839698245_1624667772_n.jpg
 
afgelopen zaterdag laatste km's gemaakt......

nog 1 stoplichtsprintje.............BAM!!!!!.......uitlaatpakking eruit......

anyway, ze staat nu binnen voor een beurt (zoals ieder jaar)
en hoop dat ze er weer snel zo uit ziet..

Foto-I4LXUX7F-G.jpg


en niet weer dit doe:

Foto-AIISQW3M-G.jpg
 
Ai probleem tank lek van de SP iemand een suggestie hoe weer te dichten??
of een adres die dat kunnen. Al vast bedankt voor het mee denken of voor de info.
 
Ai probleem tank lek van de SP iemand een suggestie hoe weer te dichten??
of een adres die dat kunnen. Al vast bedankt voor het mee denken of voor de info.

Zelfde probleem gehad, lekt zeker net langs de lasnaad?
Dat schijnt een kwaal te zijn, is vroeger wel onder garantie of coulance vervangen etc.

Ik heb het hier mee opgelost: TANK CURE HOME PAGE NL
 
Ja waarschijnlijk wel, heb hem er al af gehaald en leeg gemaakt. Toen kwam ik ook al soort gele kit(chelatine) tegen, dus waarschijnlijk hebben ze het ook al een keer gedaan. Maar dat heeft weer los gelaten.
 
Ooooh shit... :X What happened?
linker voor bout losdraaien....vast...langzaam door draaien....en denken dat hij loskomt...maar eigenlijk was ik de hele motor aan het omgooien..
no harm done to the bike........heb hem met been nog opgevangen......

alleen laminaat naar de filistijnen ;)
 
linker voor bout losdraaien....vast...langzaam door draaien....en denken dat hij loskomt...maar eigenlijk was ik de hele motor aan het omgooien..
no harm done to the bike........heb hem met been nog opgevangen......

alleen laminaat naar de filistijnen ;)


Ach kon je wel gelijk mooi de onderkant goed schoonmaken :+
 
Iemand een idee wat een grote beurt kost en wat er dan allemaal vervangen dient te worden?
Een prognose van wat een luchtfilter, oliefilter e.d. kosten dan ben ik tevreden
 
Dat is per zaak verschillend denk ik, vermoed rond de 250-300 euri. Zal het nakijken zijn van remmerij, slijtage onderdelen, klepstellen, koeling checken/verversen. Dan komen de kosten van de onderdelen er bij die mogelijk vervangen moeten worden. Oliefilter is iets van een 10,- , luchtfilter hangt er vanaf, wil je origineel of een K&N? Olie zal ook een paar tientjes zijn. (Zal bij een beurt denk ik wel incl zijn)

Anders ff informeren bij een lokale motorzaak of ga je een hoop zelf doen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan