Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe lang zijn jullie allemaal? Ik ben 1.96 past dat een beetje? Rijd nu een cbr1000f grote fiets kan ik me poten goed kwijt wel.

Maar wil een keer wat anders.
 
Ben 1.90, zit er prima op. Heb wel in hoogte verstelbare stepjes. Krijg binnenkort ook verhoogde clip-ons. Kan met de originele ook goed zitten, maar denk dat die verhoogde ook wel comfortabeler zitten. Ben wel benieuwd, ff afwachten dus...
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang zijn jullie allemaal? Ik ben 1.96 past dat een beetje? Rijd nu een cbr1000f grote fiets kan ik me poten goed kwijt wel.

Maar wil een keer wat anders.

Ik ben 186 en dat gaat ook goed. Alleen had ik erg last van mijn pols bij het koppelen. Ik heb de hendel wat bijgedraaid. Nu geen enkel probleem meer.

De motor voelt niet klein aan. Zo ziet het er wel uit als er een lang iemand op zit.
 
Ja ik moet gewoon een keer proef zitten, maja eerst geld even bij elkaar hebben.
Hier en daar staan nog wel paar leuke fietsen

Heb ik iig een ideetje, thanks.
 
Hoe lang zijn jullie allemaal? Ik ben 1.96 past dat een beetje? Rijd nu een cbr1000f grote fiets kan ik me poten goed kwijt wel.

Maar wil een keer wat anders.
Ben 1 cm langer en heb in verhouding lange benen. Mijn knieën raakten de kuipen nét niet. De sliders soms wel maar ik zat verder prima op een SPeen.
Wel de gang er in houden en door poken voor een beetje wind op de borst want anders hang je zo op de clip-ons en dat gaat dus met name in de stad irriteren. Beestje gebruiken waar die voor gemaakt is... :P
 
overzichtSPs.jpg


2e van rechts. Dat was de mijne... :9~ :Y
 
Net ff bij Hemo motoren geweest, kuipsteuntje vervangen. Bleek dat het vennetje een beetje vast zat, die moet dus ook ff losgemaakt worden van de radiateur. Volgende week dinsdag wordt de bike helemaal nagekeken en voorzien van verse sapjes. *D

Dempers heb ik ook weer recht (symmetrisch) gekregen, maar de flens aan de binnenkant van de demper heeft toch ook een tikje gehad.
Aangezien ik dat nu ook moet gaan vervangen, zit ik er nu toch sterk aan te denken om de Akra's te verkopen en een setje zwarte GPR dempers te fixen. Als de diameter gelijk is als die van de Akra bochtenset en het er vanaf de flens zo op te schuiven is, is dat toch ook wel een mooie combi... Zou dan om dit type gaan... :9

full
 
Laatst bewerkt:
Net ff bij Hemo motoren geweest, kuipsteuntje vervangen. Bleek dat het vennetje een beetje vast zat, die moet dus ook ff losgemaakt worden van de radiateur. Volgende week dinsdag wordt de bike helemaal nagekeken en voorzien van verse sapjes. *D

Dempers heb ik ook weer recht gekregen, maar de flens aan de binnenkant van de demper heeft toch ook een tikje gehad.
Zit er nu toch sterk aan te denken om de Akra's te verkopen en een setje zwarte GPR dempers te fixen. Als de diameter gelijk is als die van de Akra bochtenset, is dat toch ook wel een mooie combi...[afbeelding]

Als je die akra's wil verpatsen zou ik ze graag wel willen.
 
Hou ik in mijn achterhoofd ;) Hij wordt volgende week eerst motorisch opgelapt, dan is de kappenset aan de beurt. Als dat achter de rug is, ga ik met de dempers aan de slag en kijk ik wat de mogelijkheden zijn vwb andere dempers, je gaat het nog wel horen dan ;)
 
Hou ik in mijn achterhoofd ;) Hij wordt volgende week eerst motorisch opgelapt, dan is de kappenset aan de beurt. Als dat achter de rug is, ga ik met de dempers aan de slag en kijk ik wat de mogelijkheden zijn vwb andere dempers, je gaat het nog wel horen dan ;)

Is goed ;)
 
Net ff bij Hemo motoren geweest, kuipsteuntje vervangen. Bleek dat het vennetje een beetje vast zat, die moet dus ook ff losgemaakt worden van de radiateur. Volgende week dinsdag wordt de bike helemaal nagekeken en voorzien van verse sapjes. *D

Dempers heb ik ook weer recht (symmetrisch) gekregen, maar de flens aan de binnenkant van de demper heeft toch ook een tikje gehad.
Aangezien ik dat nu ook moet gaan vervangen, zit ik er nu toch sterk aan te denken om de Akra's te verkopen en een setje zwarte GPR dempers te fixen. Als de diameter gelijk is als die van de Akra bochtenset en het er vanaf de flens zo op te schuiven is, is dat toch ook wel een mooie combi... Zou dan om dit type gaan... :9

[afbeelding]


Ziet er erg strak uit hoor :9~ :9~ :9~
 
Ja ik moet gewoon een keer proef zitten, maja eerst geld even bij elkaar hebben.
Hier en daar staan nog wel paar leuke fietsen

Heb ik iig een ideetje, thanks.

Ik heb er nog wel eentje voor je staan hier... ;-)
 
Net ff bij Hemo motoren geweest, kuipsteuntje vervangen. Bleek dat het vennetje een beetje vast zat, die moet dus ook ff losgemaakt worden van de radiateur. Volgende week dinsdag wordt de bike helemaal nagekeken en voorzien van verse sapjes. *D

Dempers heb ik ook weer recht (symmetrisch) gekregen, maar de flens aan de binnenkant van de demper heeft toch ook een tikje gehad.
Aangezien ik dat nu ook moet gaan vervangen, zit ik er nu toch sterk aan te denken om de Akra's te verkopen en een setje zwarte GPR dempers te fixen. Als de diameter gelijk is als die van de Akra bochtenset en het er vanaf de flens zo op te schuiven is, is dat toch ook wel een mooie combi... Zou dan om dit type gaan... :9

[afbeelding]
Aiai, da's erg mooi ! :9~ :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan