Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de sp2 gekocht van een man die heeft beweert 1:15 ermee te hebben gereden. Daar klopt geen r..t van. Ik heb 173km tot dat het tanklampje aan ging ermee gereden. Mijn vtr1000f reed bij doorrijden 1:8
Of zit er 8liter reserve in ;)
 
Ik heb de sp2 gekocht van een man die heeft beweert 1:15 ermee te hebben gereden. Daar klopt geen r..t van. Ik heb 173km tot dat het tanklampje aan ging ermee gereden. Mijn vtr1000f reed bij doorrijden 1:8
Of zit er 8liter reserve in ;)

Ik heb een keer 1:17 gereden. Toen reed ik naar werk heen en terug (snelweg) en er was geen ruimte voor sportief rijden. Het kan dus wel. Normaal rij ik 1:13/14. Als het toch goed sportief wordt ga ik richting de 1:9...
 
Ik heb de sp2 gekocht van een man die heeft beweert 1:15 ermee te hebben gereden. Daar klopt geen r..t van. Ik heb 173km tot dat het tanklampje aan ging ermee gereden. Mijn vtr1000f reed bij doorrijden 1:8
Of zit er 8liter reserve in ;)


Ik heb ook een sprookjes huwelijk hoor :Y :Y :Y
 
Gewoon die brommert op de testbank, Dyno-kit erop en testen maar......1 run maken en dan de weg op met dat ding en dan na een half jaar weer op de bank en de fijn afstelling.
Als ik, eigenlijk als gewoonlijk, als een dwaas in de rondte ga en veel stadsverkeer heb rijd ik ongeveer 200 km op een tank......rijdt ik in zijn 6 richting mijn werk gemiddeld 130-140 km/u (Lelystad-Nijmegen, 260km moet ik ongeveer bij Harderwijk op de terugweg tanken....pak hem beet.......230-240 km op een tank met de Dyno kit op normaal gebruik.....

maar zijn niet gemaakt om lief voor te zijn.......TRAPPEN MET DAT HOK!!!!!
 
Ik heb de sp2 gekocht van een man die heeft beweert 1:15 ermee te hebben gereden. Daar klopt geen r..t van. Ik heb 173km tot dat het tanklampje aan ging ermee gereden. Mijn vtr1000f reed bij doorrijden 1:8
Of zit er 8liter reserve in ;)

Ik rijd op de snelweg anders 1:18... Met flink aan het gas hangen ga ik wel richting 1:12-13...
 
Beste mensen, even een vraagje. Ik ben op zoek naar adapterplaatjes voor de gaten van de knipperlichten aan de voorkant van mn sp1.
Ik had ze al besteld en zonet gepast, bleek dat voor en achter niet gelijk zijn en ze dus voor te klein zijn voor de gaten. Ik heb het internet al afgestruind, maar heb nog geen goeie adapterplaatjes kunnen vinden.

Heeft een van jullie een idee waar ik deze dingen kan vinden/kopen?
 
Ik heb nog een setje Carbon Moriwaki luchtgeleiders liggen voor een SP1/2, iemand interesse?

Foto-JSIKOG33-D.jpg


Voor meer info:
Honda SP1/2 Moriwaki carbon luchtgeleiders.
 
Aha, ziet er wel gaaf uit. Heb wel interesse, maar ik heb de knaken eerst nodig voor de wederopbouw van mijn sp na mijn uitstapje in de berm :/ Zou wel mooi bij de geplande kleurencombi passen :9
 
Laatst bewerkt:
Las net dat Colin Edwards stopt. Tja na de hoogtijdagen op de SP valt een M1 aangedreven NGM motor tegen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan