Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag de mijne omwisselen met :
full
 
Las net dat Colin Edwards stopt. Tja na de hoogtijdagen op de SP valt een M1 aangedreven NGM motor tegen ;)

Las het ook net. Kon ook niet uitblijven natuurlijk. Wil nog altijd wel een handtekening van hem op mijn castrol sp1. Misschien iets organiseren met zijn allen tijdens 1 van de trainingsdagen op assen. Wanneer we met een heleboel sp's naar assen gaan valt er vast wel iets te regelen. Ook mooi eerbetoon.
 
@ Tukkertje: Had op ebay een stickervel gevonden waar alle decals op zaten. De maten stonden er ook bij vermeld, maar na nameten bleken ze een stuk kleiner te zijn dan origineel :/
Zou je de stickers "VTR" en "racing" kunnen maken in de originele maten?
 
@ Tukkertje: Had op ebay een stickervel gevonden waar alle decals op zaten. De maten stonden er ook bij vermeld, maar na nameten bleken ze een stuk kleiner te zijn dan origineel :/
Zou je de stickers "VTR" en "racing" kunnen maken in de originele maten?

Geen probleem zolang de stickers 1 kleur hebben, kan het allemaal. Als jij de folie regelt zorg ik dat je exacte kopieen krijgt. Stuur maar PB
 
Als dat lukt ben ik er zeker bij. :)
Las het ook net. Kon ook niet uitblijven natuurlijk. Wil nog altijd wel een handtekening van hem op mijn castrol sp1. Misschien iets organiseren met zijn allen tijdens 1 van de trainingsdagen op assen. Wanneer we met een heleboel sp's naar assen gaan valt er vast wel iets te regelen. Ook mooi eerbetoon.
 
Graag weer in de op meenemen.
Afkomstig uit Den Bosch.
07_ZT_3-3617-208.jpg


Rij al vanaf juni 2000 op een SP1.
Staat al op 80.000 km en altijd veel plezier op die fiets.

Lees al vanaf begin dit forum, en soms een reactie.
 
Net ff bij Hemo motoren geweest, kuipsteuntje vervangen. Bleek dat het vennetje een beetje vast zat, die moet dus ook ff losgemaakt worden van de radiateur. Volgende week dinsdag wordt de bike helemaal nagekeken en voorzien van verse sapjes. *D

Dempers heb ik ook weer recht (symmetrisch) gekregen, maar de flens aan de binnenkant van de demper heeft toch ook een tikje gehad.
Aangezien ik dat nu ook moet gaan vervangen, zit ik er nu toch sterk aan te denken om de Akra's te verkopen en een setje zwarte GPR dempers te fixen. Als de diameter gelijk is als die van de Akra bochtenset en het er vanaf de flens zo op te schuiven is, is dat toch ook wel een mooie combi... Zou dan om dit type gaan... :9

[afbeelding]

welk type is dit dan?

op de site kom ik deze niet tegen voor SP1 of 2.

Rij zelf met carbon hotcams maar zijn niet goedgekeurd.
Aangezien is elk jaar naar het buitenland op vakantie ga met de motor is dat de laatste jaren met de standaard pipes.
Ben dus aan het rond kijken wat er mogelijk is.
En idd dit is een mooie oplossing als het past.
 
welk type is dit dan?

op de site kom ik deze niet tegen voor SP1 of 2.

Rij zelf met carbon hotcams maar zijn niet goedgekeurd.
Aangezien is elk jaar naar het buitenland op vakantie ga met de motor is dat de laatste jaren met de standaard pipes.
Ben dus aan het rond kijken wat er mogelijk is.
En idd dit is een mooie oplossing als het past.
Zal vanavond even kijken, staan er meerdere op ebay, maar weet niet of er een e-keur op zit..
 
Laatst bewerkt:
@ Aspencade: Aangezien je een one and only RC51 hebt, heb ik een vraagje. Weet je de maten van de RC51 sticker op de topkuip (B x H)? Wil ze bestellen voor mijn SP, maar het liefst in origineel formaat.
 
Graag weer in de op meenemen.
Afkomstig uit Den Bosch.[afbeelding]

Rij al vanaf juni 2000 op een SP1.
Staat al op 80.000 km en altijd veel plezier op die fiets.

Lees al vanaf begin dit forum, en soms een reactie.


welkom hier

ben ik gelukkig niet de enige samen met Nobrains in Omg Den Bosch met VTR :W
 
Denk dat ik voor de zekerheid toch maar voor een setje zwarte alu dempers ga, zo kan het carbon uit komen te zien als je ze niet goed onderhoud :o (zal uiteraard per soort carbon verschillen)

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan