Kans zit er dik in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kon het niet laten, dus net maar weer eens wat spulletjes op ebay besteld. Zwarte kuipruit boutjes, van die plastic indruk boutjes en witte xenon look koplampen met witte led stadslichten. Denk dat dat wel mooi staat als ie weer in elkaar staat
Ik ook, maar wat ik eigenlijk meer wil is er op rijden, kan niet wachten man...Wordt eens tijd dat ie klaar is
Brand van nieuwsgierigheid naar eind resultaat
Vind het wel een mooie kroonplaat, maar ben er niet van overtuigd dat hij past. Heb ook nog geen reactie gehad van de verkoper.Volgens mij van cbr 600rr 05/06[afbeelding]
Heb 'm al een mailtje gestuurd, maar wilde hier toch ook even informeren. Die gast heeft vaker SP-onderdelen te koop staan.
Mijn kroonplaat is netjes hoor, maar zwart gaat straks toch beter passen bij het eindplaatje...
kromme volt vraag...
wilde moto starten op de choke....loopt nog geen sec daarna meteen uit
als ik drie keer de brandstofpomp laat lopen....loopt hij wat langer...maar gaat ook uit
zodra ik gas aanraak....meteen uit.
choke uitgezet....loopt meteen en blijft lopen
onderweg naar huis....twee keer onder het rijden afgeslagen, en kreeg hem weer aan de gang door killswits een paar keer aan en uit te schakelen....
wie weet wat dit kan zijn?......
kromme volt vraag...
wilde moto starten op de choke....loopt nog geen sec daarna meteen uit
als ik drie keer de brandstofpomp laat lopen....loopt hij wat langer...maar gaat ook uit
zodra ik gas aanraak....meteen uit.
choke uitgezet....loopt meteen en blijft lopen
onderweg naar huis....twee keer onder het rijden afgeslagen, en kreeg hem weer aan de gang door killswits een paar keer aan en uit te schakelen....
wie weet wat dit kan zijn?......
lucht probleem dan zou het blijvend zijn....
valt gewoon onder rijden uit...kilsqitch paar keer aan en uit en doet het weer....
pruttelt niet, doet niet moeilijk...gewoon pats uit...
ben nu alle connectoren aan het reinigen en schoonmaken met contactspray.
bougies zitten er nog geen 1000 km is.
tis net alsof je gewoon contact op uit zet.....als je de killswitch benaderd of dat injectie wegvalt.....
wat een fuckzooi...ga er vrijdag mee op vakantie....
lucht probleem dan zou het blijvend zijn....
valt gewoon onder rijden uit...kilsqitch paar keer aan en uit en doet het weer....
pruttelt niet, doet niet moeilijk...gewoon pats uit...
ben nu alle connectoren aan het reinigen en schoonmaken met contactspray.
bougies zitten er nog geen 1000 km is.
tis net alsof je gewoon contact op uit zet.....als je de killswitch benaderd of dat injectie wegvalt.....
wat een fuckzooi...ga er vrijdag mee op vakantie....
Ik heb zon zelfde probleem gehad, bleek inderdaad een totaal wegrottend stekkertje te zijn die de kabelboom van de cockpit bevestigd aan de kabelboom van de motor.
Het vervangen van deze stekker loste alle vage cockpit-problemen bij mij op.
Hopelijk krijg je het nog op tijd gefixed, dan kan je iig met een veilig gevoel op pad!
de ellende is denk ik.......dat je dat dus niet meet als er een probleem is (die 0.7 volt), maar gewoon heeft hij geen probleem....en zou ik moeten meten op moment dat het probleem er is....Zou ook nog je pick up spoel kunnen zijn (ignition pulse generator) die geeft het signaal aan je ecu wanneer die vonkje moet geven. Als die dat signaal niet krijgt, idd, pats uit.
je kan die het simpelste direct bij de ecu testen. grijze stekker los, in z'n vrij en dan motor starten, de gele kabel meten (zit ergens rechtsonderin het hoekje in de grijze stekker) deze moet minimaal 0.7 Volt geven.
de ellende is denk ik.......dat je dat dus niet meet als er een probleem is (die 0.7 volt), maar gewoon heeft hij geen probleem....en zou ik moeten meten op moment dat het probleem er is....
ik bedoelde...als de storing er is...sta ik of aan de kant...of is al opgelost voor ik stil sta...Ik snap niet zo heel goed wat je bedoeld. Je hebt gelijk als je zegt dat die geen probleem heeft als die het signaal van de pick-up normaal doorkrijgt, hij start tenslotte. Aan de andere kant, als er ergens in dat circuit slecht contact gemaakt wordt (of bij je killswitch), dan krijg je dus precies dat verhaal hoe jij het beschrijft dat die plotseling uitvalt. Je hebt overigens denk ik zelf al het antwoord gegeven met die stekkertjes die je hebt vervangen in je cockpit. Het meest logische om daar te zoeken.
Geeft die trouwens niet een code aan?
Nee nog niet afgesteld. Wel een goeie mapping ingezet. Heb een paar dagen terug de sensoren nog nagekeken. De airbox er nog gehaald om de tps door te meten maar die zat mooi op zijn waarden, alleen het midden gebied van dat ding valt niet goed te meten. Heb al veel topic's doorgelezen en denk toch dat het de tps is. Morgen maar eens een monteur opzoeken.is je PC ook afgesteld op de bank?.....of heb je die er zomaar ingezet met een beschikbare mapping?.....
dat wil al veel schelen even goed afstellen.